• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуга з вивезення (у т. ч. захоронення) твердих побутових відходів

ДК 021:2015: 90513100-7 Послуги з утилізації/видалення побутових відходів (послуга з вивезення (у т. ч. захоронення) твердих побутових відходів) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Лот 1 - Код за ДК 021:2015 – код 90510000-5 — Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям (послуга з вивезення (у т. ч. захоронення) твердих побутових відходів); Лот 2 - Код за ДК 021:2015 – код 90510000-5 — Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям (послуга з вивезення (у т. ч. захоронення) твердих побутових відходів).

Торги не відбулися

50 513.66 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 79.23 UAH
Період оскарження: 09.12.2021 15:48 - 24.12.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимоги щодо внесення змін до Тендерної документації

Номер: 3aeb992f828f42a79974bbcfcdd29839
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-09-015344-c.c1
Назва: Вимоги щодо внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Зауваження щодо обговорення змісту та вимог Тендерної документації 1. Стосовно змісту проекту договору: - в п.1.1. запропонованому Вами «Проекті договору» надання послуг повинно здійснюватись згідно з графіком, але графік ніде не надається. Тобто, графік повинен бути прописаний в документах тендерної документації, в іншому випадку, не зрозуміло, який графік виконувати. Ця умова важлива, тому що виконання графіку є підставою для визначення якості виконання послуг. - в п.3.1 також є посилання на графік, якого не існує. Постановою КМУ №1070 дійсно передбачено наявність графіку. Але, згідно п.1 ч.7 Правил передбачено узгодження Графіку надання послуг під час укладання договору виходячи з потреб Споживача. Виконавець послуг згідно п.2ч.7 на вимогу споживача повинен надавати Графік, але це стосується процедури укладання Договору, а не процедури відкритих торгів. Якщо графік не є обов’язковою умовою договору, не потрібні посилання у Проекті договору на нього або повинно бути змінено трактування 2. Стосовно п.9 та п.12 «Форми тендерної пропозиції»: Відповідно до п.5 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Згідно ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація, дійсно, може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Будь ласка, вкажіть норми чинного законодавства України, які передбачають надання зразку підпису у разі надання тендерної пропозиції. В даному випадку документи засвідчуються накладанням кваліфікованого електронного підпису. То ж, у разі відсутності вимоги щодо надання зразку підпису в нормативних документах українського законодавства, ця вимога не є об’єктивною, суперечить вимогам чинного законодавства та повинна бути виключена з «форми тендерної документації».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Щодо графіку вивезення побутових відходів Відповідно до п. 2.4. Проекту договору, Виконавець вивозить тверді побутові відходи у відповідності з узгодженим графіком вивезення побутових відходів. Зазначений пункт договору не суперечить чинному законодавству, зокрема, Правилам надання послуг з поводження з побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 р. № 1070 (далі – Правила). Так, у п.2 ч. 7 Правил зазначено, що під час укладання договору про надання послуг, саме виконавець зобов’язаний пред’явити графік вивезення відходів. З урахуванням наведеного, Графік вивезення побутових відходів буде узгоджено Замовником безпосередньо на стадії укладання договору з Виконавцем послуги визначеним переможцем відкритих торгів. Щодо вимоги з надання зразку підпису повідомляємо. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно ч. 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» не регулює питання щодо надання зразків підпису у документах тендерної пропозиції, а лише встановлює вимоги щодо засвідчення документів, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису та надає замовнику право на свій розсуд встановлювати вимоги, які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно п. 1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документи пропозиції, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі/ листи-роз'яснення/гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції печаткою (у разі використання) та підписом уповноваженої на підписання особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документу через електронну систему закупівель із накладанням КЕП. Враховуючи вищезазначене, Замовник повністю дотримався вимог ч. 4 та ч.5 ст. 22 Закону. Запропонована форма тендерної пропозиції містить вимогу надання саме зразку підпису уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції/ документів за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю), а не засвідчення зазначеного документу печаткою (у разі використання) та підписом уповноваженої на підписання особи, у разі дотримання вимог замовника згідно п. 1 Розділу III тендерної документації. Оскільки замовник не має можливості передбачити в який саме спосіб учасники будуть засвідчувати документи своєї пропозиції (накладанням КЕП на пропозицію в цілому, або на кожен документ окремо), а також укладання договору за результатами процедури закупівлі передбачено саме в паперовому вигляді, тендерна документація замовника містить вищезазначену вимогу. У разі незгоди з відповіддю у Вас є право подати скаргу до ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.12.2021 13:37