• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги їдалень (послуги з організації харчування) (55510000-8 ДК 021:2015)

Послуги їдалень (послуги з організації харчування) (55510000-8 ДК 021:2015)збалансоване харчування вихованців яке відповідатиме, державним санітарним нормам і правилам, іншим вимогам, прописаним в нормативно-правових актах.

Завершена

1 324 675.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 623.38 UAH
Період уточнення: 09.12.2021 10:51 - 15.12.2021 00:00
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: 44fd8712b1fa446a975b7f9749aea1e6
Дата опублікування: 10.12.2021 14:32
Опис: Шановний замовник , в своїй документтації Ви Вимагаєте: учасник повинен мати в своїй діяльності : КВЕД-2010: 49.41 Вантажний автомобільний транспорт Чи підійде наступний квед? якщо ні , то аргументуйте, : 52.24 Транспортне оброблення вантажів 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту
Відповідь: Шановний Учасник, КВЕД підприємницької діяльності – це систематизована закодована інформація про спрямованість основного та другорядних видів комерційної діяльності. Наразі жоден суб'єкт підприємницької діяльності не має права здійснювати свою діяльність без обраних КВЕД. Тобто, для здійснення певного виду діяльності відповідний КВЕД повинен бути внесений до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та до Реєстру платників єдиного податку. З огляду на це код КВЕД має не тільки статистичний, але й практичний характер. Наявність певного коду КВЕД дозволяє контрагенту перевірити, чи може займатися певним видом діяльності окремий суб'єкт господарювання. Тому встановлення вимоги щодо наявності у Учасника певного коду КВЕД є законною та обгрунтованою вимогою. Варто зазначити, що код 49.41 включає в себе всі види перевезень вантажним автомобільним транспортом, а також оренду вантажних автомобілів з водієм, вантажні перевезення транспортними засобами з використанням людської або тваринної сили, надання послуг водія без власного вантажного автотранспортного засобу. Під час підготовки тендерної пропозиції Учаснику необхідно врахувати дане положення діючого законодавства. В той-же час код 52.24. передбачає собою навантаження та розвантаження вантажів або багажу пасажирів незалежно від виду транспорту, що використовують для перевезення, навантаження, у т. ч. закріплення, вантажу та розвантаження суден (стивідорські роботи), навантаження та розвантаження вантажних залізничних вагонів, а код 52.29. - - експедицію вантажів, організацію перевезень залізничним, автомобільним, водним або авіаційним транспортом, організацію групових або індивідуальних відправлень вантажів (у т. ч. вивіз і доставку вантажів, а також компонування партій), видачу й одержування транспортної документації та накладних, діяльність митних брокерів, діяльність суднових брокерів і агентів з фрахтування місць для авіаційних вантажних перевезень, посередництво з фрахту вантажного місця на судні або в літаку - вантажно - розвантажувальні роботи, наприклад, тимчасове пакування задля збереження вантажу під час транзитних перевезень, перепакування, вибірковий контроль та зважування вантажу тощо. Як бачимо, наведені два коди КВЕД не передбачають собою можливості здійснення саме перевезення вантажів. Код 52.24. містить в собі діяльність, яка передує перевезенню — навантаження та розвантаження, а завданням Учасника є доставлення необхідних вантажів із своїх складських приміщень до місцезнаходження Замовника. В свою чергу, код КВЕД 52.29. передбачає собою організацію перевезень, а не самі перевезення. Між цими двома поняттями існує різниця. В логістиці транспортування розглядається, як процес переміщення людей та вантажів, або перевезення. Також для опису процесу переміщення використовується термін перевезення. В свою чергу таке перевезення здійснюється за рахунок організації перевезення, яка передабчає собою застосування декількох підходів к питанню перевезення. Тому ці коди КВЕД не можуть заміняти собою КВЕД 49.41. але можуть його доповнювати.
Дата відповіді: 11.12.2021 21:15
Відповідь надана

щодо умов тендерної документації ст16 ЗУ

Номер: 236f5b7dde494cf08f846b92a348f1da
Дата опублікування: 10.12.2021 10:57
Опис: вимога Сертифікат, виданий акредитованим органом сертифікації про відповідність Учасника вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2018). 1.4. Сертифікат, виданий акредитованим органом або установою сертифікації про відповідність системи управління якістю Учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ ISO 9001:2018. . Сертифікат, виданий акредитованим органом або установою сертифікації про відповідність системи управління якістю Учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ ISO 9001:2018. Чим обумовлені дані вимоги який нормативний документ їх передбачає. Учасник має єксплутуаційний дозвіл на складські приміщення Акт державного контролю щодо дотримання оператором ринкувимог законодавства про харчові продукти? вимога Договір про надання Учаснику послуг (виконання робіт) з дезінфекції, дезінсекції та дератизації автотранспорту та складських приміщень, а також акти приймання-передачі відповідних послуг (робіт). Обробка автотранспорту та приміщень має бути виконана протягом місяця до дати подання тендерної пропозиції. Чому протягом місяця якщо можна поквартально? вимога Підтвердження наявності в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації про здійснення Учасником таких видів діяльності згідно КВЕД-2010: 49.41 Вантажний автомобільний транспорт, 52.10 Складське господарство, 56.29 Постачанні інших готових страв. Чим передбачено наявність КВЕД-2010: 49.41 Вантажний автомобільний транспорт, для оператора ринку послуги їдалень а якщо учасник орендує автотранспорт вимога Сертифікат, виданий акредитованим органом сертифікації про проходження Учасником/його працівником (уповноваженою особою) навчання з питань внутрішнього аудиту на відповідність вимогам ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT 2.3. Сертифікат, виданий акредитованим органом сертифікації про проходження Учасником/його працівником (уповноваженою особою) навчання з питань внутрішнього аудиту системи екологічного управління згідно з вимогами ДСТУ ISO 14001:2015. Чим передбачена обовязковість наявності у оператора ринку цих документів?
Відповідь: Шановний Учаснник. Розглянувши Ваше звернення повідомляємно наступне. Порядок проведення відкритих торгів, вимоги до тендерної документації визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до цього нормативно-правового акту тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. У тендерній документації зазначається, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, Замовник наділений нормами законодавства повноваженнями щодо формування вимог до Учасників шляхом оприлюднення тендерної документації. В свою чергу, відповідно до ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Тобто, одним із нормативних документів, який передбачає можливість Замовником встановлювати вимоги щодо надання сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ ISO 9001:2018 є Закон України “Про публічні закупівлі”. На даний момент не діє жоден нормативно-правовий акт, який би обмежував Замовника у праві встановлення певних кваліфкаційних критеріїєв під час проведення відкритих торгів. В нашому випадку Замовником обрано спосіб підтвердження відповідності кваліфікаційними критеріям та іншим вимогам Учасником за допомогою певних сертифікатів ISО. Варто зазначити, що Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Вимоги щодо надання певних сертифікатів ISO не є дискримінаційною вимогою та грунтується на нормах діючого законодавства. Такі вимоги узгоджуються з нормами Законів України “Про публічні закупівлі”, “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, “Про охорону навколишнього природного середовища”. Наявність в тендерній документації вимог щодо надання певних сертифікатів якості направлені на забезпечення проведення ефективної кваліфікації учасників відкритих торгів та недопущення в подальшому порушень законних прав та свобод вихованців закладу. Варто зазначити, що питання харчування дітей в закладах комунальної власності знаходиться на особливому контролі органів місцевого самоврядування, державних котролюючих органів та правоохоронних органів. Тому в даному випадку вимоги щодо надання певних сертифікатів є законним інструментом для проведення кваліфікації учасників публічної закупівлі. В даному випадку мова йде не просто про опертора ринку, а про особу, яка буде відповідальна за організацію харчування дітей в дошкільному закладі. Така діяльність має свої певні особливості згідно різноманітних нормативно-правових актів та ризики. Учасник такої публічної закупівлі повинен усвідомлювати свою майбутню соціальну роль в процесі надання послуг щодо харчування дітей, а Замовник зі свого боку повинен мінімізувати ризики отримання неякісних послуг за результатами проведених відкритих торгів. З огляду на це, прийнято рішення щодо встановлення саме таких кваліфікаційних критерієв, які покликані в подальшому забезпечити ефективну реалізацію прав дітей на безпечне харчування в закладі. При цьому посилання на те, що така діяльність не підлягає обов`язковій сертифікації не позбавляло Учасника можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов тендерної документації. Аналіз судової практики з даного питання свідчить, що такі вимоги Замовника є законними та обгрунтованими. Щодо обробки траспортного засобу та складських приміщень повідомлямо наступне. Питання щодо максимальної періодичності таких дій на законодавчому рівні чітко не визначено. В той-же час, в умовах карнатину та триваючої пандемії питання дезинфекції займає особливе місце. Згідно наявних рекомендацій Держпродспоживслужби обробку нежитлових приміщень, траспортних засобів, пов'язаних із зберіганням та траспортуванням продуктів харчування, рекомендується проводити щотижня. З метою недопущення розповсюдження вірусних хвороб Замовник вважає за необхідне встановити певні вимоги щодо часового проміжку відносно обробки складських приміщень та транспортного засобу. КВЕД підприємницької діяльності – це систематизована закодована інформація про спрямованість основного та другорядних видів комерційної діяльності. Наразі жоден суб'єкт підприємницької діяльності не має права здійснювати свою діяльність без обраних КВЕД. Тобто, для здійснення певного виду діяльності відповідний КВЕД повинен бути внесений до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та до Реєстру платників єдиного податку. З огляду на це код КВЕД має не тільки статистичний, але й практичний характер. Наявність певного коду КВЕД дозволяє контрагенту перевірити, чи може займатися певним видом діяльності окремий суб'єкт господарювання. Тому встановлення вимоги щодо наявності у Учасника певного коду КВЕД є законною та обгрунтованою вимогою. Варто зазначити, що код 49.41 включає в себе всі види перевезень вантажним автомобільним транспортом, а також оренду вантажних автомобілів з водієм, вантажні перевезення транспортними засобами з використанням людської або тваринної сили, надання послуг водія без власного вантажного автотранспортного засобу. Під час підготовки тендерної пропозиції Учаснику необхідно врахувати дане положення діючого законодавства.
Дата відповіді: 11.12.2021 21:13