• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень корпусу «Г» Березнегуватського ЗЗСО І-ІІІ ступенів по вул. Партизанська, 18 в смт Березнегувате Миколаївської області» Коригування (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Фінансування здійснюється за кошти Березнегуватської селищної територіальної громади, цільової субвенції з ДБ місцевому бюджету та інші джерела незаборонені законодавством в межах видань бюджетних асигнувань 2022 року.

Завершена

5 899 785.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 498.93 UAH
Період уточнення: 08.12.2021 15:40 - 22.12.2021 00:00
Відповідь надана

до Замовника

Номер: f858a103e95842cab6ec0533ebe27017
Дата опублікування: 13.12.2021 19:46
Опис: Відповідно до вимог п. 3 Розділу VІІ. Оцінка тендерної пропозиції: «Учасник торгів, остаточна пропозиція якого за результатами автоматичної оцінки визначена, як найбільш економічно вигідна та має статус «Переможець», але за результатами аукціону більше ніж на 4% нижча очікуваної вартості предмета закупівлі, зобов’язаний протягом доби після настання цієї події надати детальне обґрунтування запропонованої ним ціни за результатами аукціону, шляхом надання замовнику детального обґрунтування остаточної пропозиції, яке подається у вигляді гарантійного листа з додатками, зазначеними у п.1 Розділу 3 тендерної документації. Ненадання Учасником вищезазначених документів є відмовою від подальшого підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, така тендерна пропозиція буде відхилена замовником відповідно до абзацу першого п.3 ч.1 ст.31 Закону. За визначенням пункту 18 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі – це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Варто зазначити, що Законом «Про публічні закупівлі» не передбачене надання в електронному вигляді через електронну систему закупівель після закінчення терміну подання тендерних пропозицій будь – якої інформації, яка стосується предмету закупівлі, у тому числі детальне обґрунтування запропонованої ним ціни за результатами аукціону, шляхом надання замовнику детального обґрунтування остаточної пропозиції, яке подається у вигляді гарантійного листа з додатками, зазначеними у п.1 Розділу 3 тендерної документації. Якщо ціна, запропонована учасником, не визначена електронною системою закупівель як аномально низька, то вимога про детальне обґрунтування ціни, в тому числі шляхом надання документів зазначеними у п.1 Розділу 3 тендерної документації.– є надмірною і спрямована на штучне обмеження кола потенційних учасників лише тими, хто має прямі договори із виробниками, дилерами та/або дистриб’юторами. Також слід зауважити, що Законом України «Про публічні закупівлі» імперативно визначено норму для переможця закупівлі з чітким переліком документів, а саме у частини 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», і в цьому переліку не визначенно вимоги Замовника щодо детального обґрунтування остаточної пропозиції, яке подається у вигляді гарантійного листа з додатками, зазначеними у п.1 Розділу 3 тендерної документації. Тому вимагаємо привести Тендерну документацію до вимог законодавства, шляхом видалення вищевказаної вимоги Замовника з Тендерної документації, в інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Відповідь: Замовником розглянуто Ваше звернення та найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 15.12.2021 13:36
Відповідь надана

до Замовника

Номер: d7fb40db79bf46b996f15e5782ceaeb0
Дата опублікування: 13.12.2021 19:43
Опис: Відповідно до вимог п.1. Розділу ІІІ Тендерної документації, вартість робіт, зазначена в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, повинна співпадати з вартістю робіт, зазначеною в Додатку 1, договірній ціні та зведеному кошторисі. Договірна ціна є динамічною, крім випадку зниження учасником ціни пропозиції більше ніж на 4 % від очікуваної вартості предмету закупівлі, в такому випадку ціна є твердою, і саме з таким формулюванням має бути завантажена до електронної системи закупівель; - Детальне обґрунтування ціни. Детальне обґрунтування ціни подається у вигляді гарантійного листа з додатками. Гарантійний лист повинен містити предмет закупівлі, розмір початкової пропозиції, реквізити Учасника (повне найменування, адреса, прізвище, ім'я, по-батькові керівника та номер телефону), гарантію про те, що роботи будуть виконані якісно та в повному обсязі відповідно до умов договору та на суму початкової пропозиції. Додатки до гарантійного листа Учасника надаються в вигляді сканованих копій з оригіналів документів (в кольоровому вигляді), які підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів вказаних в кошторисній документації Учасника та повинні містити: 1) гарантійні листи від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб'юторів щодо поставки матеріальних ресурсів в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, з вказівкою у гарантійних листах предмету закупівлі, номера оголошення про проведення процедури закупівлі, обсягів поставки та вартості за одиницю матеріальних ресурсів; 2) договір/договори з виробником/ами, та/або дилером/ами, та/або дистриб'ютором/ами; 3) документи, що підтверджують статус виробника, дилера або дистриб’ютора. Документами, що підтверджують статус виробника, є витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (виданий не пізніше дати оголошення даної закупівлі), в якому має міститись інформація про види діяльності за національним класифікатором ДК 009:2010 Класифікація видів економічної діяльності, які підтверджують можливість відповідного суб’єкта господарської діяльності виробляти певну категорію товарів; технічні умови на здійснення виробництва певного виду товарів з наданням діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної служби на такі технічні умови. Для підтвердження статусу дилера або дистриб’ютора необхідно завантажити відповідні договори з виробниками, а також документи, які підтверджують статус виробника. Вимога про детальне обґрунтування ціни не є обов’язковою для учасників, ціна пропозиції яких за результатами аукціону буде більшою або дорівнюватиме дев’яносто шести відсоткам від очікуваної вартості закупівлі». Ми як потенційні учасники закупвлі, не погоджуємося з вищевикладеними вимогами Тендерної документації Замовника. 1. Щодо виду ціни, зауважимо, що у випадку, якщо учасник розрахує ціну тендерної пропозиції як динамічну, то він не зможе знизити її під час аукціону більше, ніж на 4% від очікуваної вартості предмету закупівлі, оскільки в такому випадку виходить, що він повинен був це передбачити заздалегідь і розрахувати її як тверду, а також додати до неї усі документи, які далі вимагає замовник. В цій ситуації, потенційний учасник стоїть перед дилемою: або не знижувати ціну під час аукціону та програти його за ціною, або знизити ціну та бути дискваліфікованим внаслідок неправильного визначення виду ціни. Таким чином, замовник обмежує право учасника на визначення ціни до проведення аукціону та його активність на самому аукціоні. 2. Наведені формулювання мають дискримінаційний характер, оскільки вимагають від потенційних учасників закупівлі укладати договори із виробниками, дилерами або дистриб’юторами таких виробників, незалежно від того, чи є закуповувані учасником матеріальні ресурси такими, що підлягають обов’язковій сертифікації та чи передбачене отримання висновків санітарно-епідеміологічної служби на технічні умови, за якими виробляються певні товари. Незрозумілою є вимога щодо необхідності підтверджувати спроможність отримувати матеріальні ресурси в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, саме у виробників, дилерів та дистриб’юторів. Цілком достатнім на наш погляд є підтвердження можливості придбання відповідних матеріальних ресурсів у будь-якого постачальника, який може їх поставити. Якщо ціна, запропонована учасником, не визначена електронною системою закупівель як аномально низька, то вимога про детальне обґрунтування ціни, в тому числі шляхом надання вищезазначених документів – є надмірною і спрямована на штучне обмеження кола потенційних учасників лише тими, хто має прямі договори із виробниками, дилерами та/або дистриб’юторами. 3. Крім того, вимога про надання технічних умов на здійснення виробництва певного виду товарів з наданням діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної служби на такі технічні умови також носить дискримінаційний характер, оскільки технічні вимоги є об’єктом права інтелектуальної власності виробника у відповідності до ч.3 ст.16 ЗУ «Про стандартизацію», а отже отримання та оприлюднення такої інформації без дозволу виробника зачіпатиме його права та інтереси. Тому вимагаємо привести Тендерну документацію до вимог законодавства, шляхом видалення вищевказаної вимоги Замовника з Тендерної документації, в інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Відповідь: Стосовно Вашого звернення розяснюємо, що вимогами тендерної документації Замовником не встановлювався розмір цінової пропозиції, а також вимоги щодо мінімальних цінових пропозицій, які можуть подати учасники, це чітко вбачається з вимог тендерної документації. “Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі відповідно до вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. Учасник визначає ціни згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що викладені в Додатку 2 до цієї тендерної документації”. Тендерною документацією передбачається надання однакового пакету документів для всіх учасників. Лише в разі суттєвого зниження ціни, коли ціна стає твердою, необхідно надати Детальне обгрунтування ціни, яке подається у вигляді гарантійного листа з додатками що підтверджують вартість усіх матеріальних ресурсів вказаних в кошторисній документації Учасника. У разі суттєвого зниження ціни пропозиції, учасник першочергово зменшує ціну матеріалів, це тягне за собою неможливість придбати якісні матеріали за заниженими цінами. Це можливо лише у випадку, коли у учасника укладені договори з виробниками,дилерами або дистриб’юторами, які надають йому знижку в придбанні матеріалів та гарантують поставку в обсягах та вартості, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. Ця вимога суттєво зменшує ризики необдуманого зниження ціни учасниками при поданні пропозиції, і зазначена в тендерній документації для забезпечення впевненості замовника, що матеріали відповідають всім стандартам, та роботи з будівництва будуть виконані якісно. Крім того, зазначаємо, що норма, зазначена в ч.14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» стосовно найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, що є аномально низькою, не є аналогічною до інших вимог визначеними в тендерної документації, оскільки зниження ціни пропозиції на 30% і більше у будівництві, тягне за собою неможливість здійснення будівельних робіт, а в подальшому не виконання умов договору. Щодо, надання технічних умов на здійснення виробництва певного виду товарів з наданням діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної служби, то найближчим часом Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 15.12.2021 13:36