Послуги щодо охорони гуртожитків (75242000-4 Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку)
Розмір - 108 000 грн. 00 коп. (сто вісім тисяч гривень 00 копійок) Вид - банківська гарантія Тендерна пропозиція учасника повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення пропозиції. Умови надання забезпечення пропозиції учасника процедури закупівлі: 1. Учасник під час подання тендерної пропозиції учасника одночасно надає забезпечення пропозиції – банківську гарантію (далі – гарантія, забезпечення пропозиції) в формі забезпечення пропозиції (наведена нижче). 2. Розмір надання забезпечення пропозиції (розмір гарантії, страхова сума): 108 000 грн. 00 коп. (сто вісім тисяч гривень 00 копійок) (у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотки). 3. Строк дії гарантії: протягом строку дії тендерної пропозиції. 4. Застереження щодо випадків, коли забезпечення пропозиції не повертається учаснику (забезпечення пропозиції не повертається у разі): 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 6. Гарантія повинна містити нижчезазначену інформацію. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; Внесення вищезазначеної інформації до форми не є порушенням встановленої форми забезпечення пропозиції. Форма гарантії повинна відповідати формі забезпечення тендерної пропозиції (гаранті) затвердженій Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. Терміни, зазначені в цій вимозі і формі забезпечення пропозиції (далі - форма), затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 7.Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 8.Терміни, зазначені в цій вимозі і формі забезпечення пропозиції (далі - форма), затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 9.Додаткова інформація щодо забезпечення пропозицій учасників: -за зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону; -кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. 10.Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: -вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); -вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; -можливості часткової сплати суми гарантії. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Учасник процедури закупівлі, разом з поданням тендерної пропозиції учасника надає ліцензію на здійснення діяльності банком гарантом та документи, що підтверджують право підписанта банку гаранту на підписання банківської гарантії від його імені.
Завершена
3 600 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 000.00 UAH
Період уточнення:08.12.2021 15:43 - 19.12.2021 00:00
Відповідь надана
Додаткова інформація щодо забезпечення пропозицій учасників
Номер:7ba611357a5445cfb96049e2c7848aa5
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:16.12.2021 12:19
Опис:Чи потрібно у тектсті електронної банківської гарантії зазначати "9.Додаткова інформація щодо забезпечення пропозицій учасників: -за зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону; -кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. " ?
Відповідь:Шановний Учасник! Форма гарантії повинна відповідати формі забезпечення тендерної пропозиції (гарантії) затвердженій Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628.
Дата відповіді:20.12.2021 16:01
Відповідь надана
Стосовно розміру та умов надання забезпечення тендерної пропозиції
Номер:a5e836e2cc184e3eb27cfbf1e3728547
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:16.12.2021 11:26
Опис:Умови (підстави) що підтверджую ть невиконання принципалом своїх зобов'язань та випадки у разі яких Забезпечення пропозиції повертається учаснику - вказувати як у тендерній документації чи як у формі наказу №2628 ?
Відповідь:Шановний Учасник! Умови (підстави), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань та випадки, у разі яких забезпечення пропозиції повертається учаснику повинні відповідати вимогам. ч.4 ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимогами, зазначеними у наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 і вимогами частини 6 - розмір та умови надання забезпечення тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції .
Дата відповіді:20.12.2021 16:00
Відповідь надана
забезпечення пропозиції
Номер:964a6672420f484dbf9bbff06dc6ebc2
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:16.12.2021 10:25
Опис:Шановний замовнику! У Вашій документаці вказано: надання забезпечення пропозиції (розмір
гарантії, страхова сума)108 000 грн. 00 коп. (сто вісім тисяч гривень 00 копійок) (у грошовому виразі не може
перевищувати 3 відсотки).
Яке саме має бути забезпечення пропозиції, це банківська гарантія з покриттям чи це страхова гарантія?
Відповідь:Шановний Учасник! В частині 6 - розмір та умови надання забезпечення тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник під час подання тендерної пропозиції учасника одночасно надає забезпечення пропозиції – банківську гарантію (далі – гарантія, забезпечення пропозиції) в формі забезпечення пропозиції (наведена нижче).
Дата відповіді:20.12.2021 15:59
Відповідь надана
Строк дії гарантії
Номер:055195067d084373a63605e89044b72b
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:16.12.2021 10:23
Опис:Доброго дня, Чи можна вказувати строк дії гарантії більше ніж строк дії тендерної пропозиції ?
Відповідь:Шановний Учасник! Гарантія повинна відповідати формі забезпечення тендерної пропозиції (гарантії) затвердженій Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628.
Дата відповіді:20.12.2021 15:58
Відповідь надана
щодо незаконних для застосування засобів дослідження
Номер:c5851fd95e5247f08098667844c72a64
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:15.12.2021 22:21
Опис:Шановний Замовник,
Предметом закупівлі є :
Послуги щодо охорони гуртожитків ( 75242000-4 Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку) код ДК 021:2015 – 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку.
Процедура закупівлі : Відкриті торги
Діяльність суб’єкта господарювання (ймовірного Учасника, попадає під діяльність, що ліцензується в порядку, передбаченому ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності»), тому Замовник вимагає підтвердити наявність ліцензії на провадження охоронної діяльності.
Відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень;
3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків;
4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків;
5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку.
Згідно ПОСТАНОВИ КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960 про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності:
Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
копію паспорта громадянина України;
документ, що підтверджує набуття кваліфікації.
Тобто, законодавством України передбачено надання послуг персоналом охорони, які є працівником Учасника та відповідають зазначеним законним вимогам.
Тому, вимога Замовника, що визначена в Додатку 4 до ТД : «До виконання службових обов’язків з охорони гуртожитків не допускаються охоронці-стажери.» свідчить про те, що Замовником не з’ясовані правові обставини надання охоронних послуг.
Підтвердженням цього, є безпідставна вимога Замовника, викладена у Додатку 4 про «специфіку об’єктів Замовника» та зобов’язанням Учасника забезпечити проведення попереднього психофізіологічного дослідження із застосуванням поліграфа («детектора брехні») стосовно охоронників, які мають бути задіяні до надання послуг на об’єкті замовника, щодо виявлення факторів ризику у їх професійній поведінці, що посвідчується завіреними копіями у складі тендерної пропозиції…..»
Нагадуємо Замовнику, що принципом застосування поліграфа в Україні вважається тільки ч. 3 ст. 28 Конституції, яка встановлює, що жодна людина без її згоди не може бути піддана медичним, науковим чи іншим дослідам.
Використання поліграфа підпадає якраз під формулювання «інші досліди».
На законодавчому рівні передбачено застосування поліграфів правоохоронними органами України є Закон «Про оперативно-розшукову діяльність»
Стаття 8 цього Закону закріплює право органів, що здійснюють ОРД, опитувати осіб за їх згодою. Відповідно, використання поліграфа трактується як різновид опитування. При цьому, отримані таким чином відомості не можуть бути прийняті судами як докази у справі, а тільки служать орієнтирами для збору офіційних доказів.
На підставі наведеного, вимагаємо виключити вказану дискримінаційну вимогу.
Відповідь:Шановний учаснику!
Щодо змісту вимоги зазначаємо наступне. В своїй діяльності замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (зі змінами), (далі - Закон), який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули.
Згідно абзацу першого частини третьої статті 22 Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.». Відповідно до частини першої статті 23 Закону: «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.»
Статтею 13 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (далі – Закон «Про охоронну діяльність») визначені обов'язки персоналу охорони – це, зокрема, забезпечення цілісності об'єктів охорони та недоторканості майна, що на них зберігається, недоторканність фізичних осіб.
Замовником під час підготовки тендерної документації було враховано низку особливостей об’єкта охорони, а саме: цілодобове перебування великої кількості студентів та, в обмежений час, відвідувачів, а також знаходження великої кількості особистих цінностей.
Таким чином, було передбачене попереднє психофізіологічне дослідження із застосуванням поліграфа («детектора брехні») стосовно тільки тих охоронників, які мають бути задіяні до надання послуг на об’єкті замовника, щодо виявлення факторів ризику у їх професійній поведінці. Слід зазначити, що медичні довідки про проходження обов’язкових попереднього (періодичного) психіатричних оглядів та завірені копії сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду не дозволяють виявити фактори ризику у професійній поведінці персоналу учасника, який може бути в подальшому залучений до надання послуг, наприклад: наявність схильності/залежності від азартних ігор, наявність значних боргів перед кредитними установами чи за комунальні послуги, мета працевлаштування, яка може полягати у незаконному збагаченні та інші фактори. Такі фактори здатні прямо і негативно вплинути на якість виконання охоронниками своїх обов’язків і спричинити зловживання чи змову із злочинцями з метою розкрадання майна замовника або посягання на життя та здоров’я відвідувачів і мешканців об’єкту.
Під час підготовки тендерної документації було проведено моніторинг ринку послуг з перевірки (тестування) з використанням поліграфа, які проводяться державними чи приватними поліграфологами з метою розслідування правопорушень, кадрового відбору, з’ясування приватних питань, тощо. На пошуковий запит «послуги перевірки на поліграфі» пошукова система «Google» тільки на першій сторінці видає більше 10 посилань на веб-сайти установ та організацій, що надають відповідні послуги на всій території України. Більше того, проведений моніторинг виявив, що використання поліграфа для відбору та оцінки персоналу є досить поширеною практикою серед підприємств та організацій в Україні (ДП «НАК «Укренерго», ДП «Укрзалізниця», державні та комерційні банки, велика кількість охоронних структур). Також слід зазначити, що в Україні використання поліграфа законом не заборонено. Ліцензії на його придбання і використання не потрібно. Проведення поліграфних перевірок не суперечить чинному законодавству України і не порушує його, воно має на меті передусім захист прав фізичних і юридичних осіб у галузі безпеки ведення бізнесу. Окрім того, не порушуються і конституційні права громадян, оскільки перевірки здійснюються лише з їх письмової згоди. Підкреслюємо, що вимогами тендерної документації передбачається надання знеособлених звітів про результати досліджень.
Наголошуємо, що замовник в своїй діяльності керується принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановленими статтею 5 Закону, зокрема ніяким чином не обмежує коло учасників та намагається сприяти добросовісній конкуренції серед них.
Дата відповіді:20.12.2021 15:57
Відповідь надана
щодо забезпечення об'єктів охорони певними засобами
Номер:89a11cab09814e128b8482b0ea0aebba
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:15.12.2021 21:33
Опис:Шановний Замовнику,
Згідно Додатку 4 до ТД вами встановлені:
Вимоги до надання послуг щодо охорони гуртожитків:
Забезпечити кожен пост охорони:
- системою тривожної сигналізації з підключенням до пульту централізованого
спостереження та за необхідністю викликом групи миттєвого реагування;
- системою контролю несення служби охоронника з фіксацією маршруту патрулювання
території за допомогою пульта централізованого спостереження та можливістю
реагування на порушення режиму несення служби охоронником;
- системою відеонагляду з можливістю дистанційного моніторингу;
- засобами мобільного зв’язку з можливістю оперативного виклику групи миттєвого
реагування в один дотик.
Для підтвердження цієї вимоги надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист.
У разі виклику групи миттєвого реагування до Об’єкту Замовника забезпечити:
- запис маршруту прибуття наряду групи миттєвого реагування до Об’єкту
Замовника, на якому спрацювала «Сигналізація» (GPS-трекінг з фіксацією карти
місцевості та часу);
- відеофіксацію обстеження Об’єкту Замовника та чергового охоронника за
допомогою нагрудних пристроїв відеофіксації;
- запис переговорів наряду групи миттєвого реагування з черговим оператором
Виконавця;
- за необхідності та узгодженням виклик патрульної поліції.
Для підтвердження цієї вимоги надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист.
В підтвердження Учасник має надати гарантійний лист, що є підтвердженням виконання цих вимог.
ПИТАННЯ: очікувана вартість цієї закупівлі передбачає реалізацію ваших забаганок? чи вказані вимоги учасник має здійснити за власний рахунок без ваших витрат?!!
Всім відомо, скільки має понести затрат учасник для забезпечення виконання зобов’язань на 8-ми об’єктах Замовника, у разі перемоги для встановлення на них:
- системи тривожної сигналізації з підключенням до пульту централізованого
спостереження - мабуть, Замовник має таке обладнання в наявності та пропонує його для використання та підключення? Так внесить, будь ласка, цю інформацію до ТД!
- групи миттєвого реагування(за необхідністю!)
- фіксації маршруту патрулювання
- системи відеонагляду (за чий рахунок?) з можливістю дистанційного моніторингу(ким? Замовником?)
- GPS-трекінг з фіксацією карти місцевості та часу, мабуть, Замовник має таке обладнання в наявності та пропонує його для використання?
Для визначення вартості тендерної пропозиції, будь ласка, приведіть до відповідності технічну специфікацію(Додаток 4) та надайте перелік обладнання та матеріалів, що є в наявності у Замовника на об’єктах, що зазначені в Дислокації або надайте відповідну інформацію(специфікацію) про закупівлю необхідних приладів та матеріалів в рамках цієї закупівлі (нагадуємо: Послуги щодо охорони гуртожитків ( 75242000-4
Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку))
Відповідь:Шановний Учаснику! У Замовника відповідного обладнання немає. Учасник-переможець, з яким буде укладено договір на виконання послуг охорони самостійно за власний рахунок надає і використовує необхідне обладнання лише для виконання та на час дії договору.
Дата відповіді:20.12.2021 16:43
Відповідь надана
Документ на кожного працівника
Номер:de59cbe71046453a9d03cccd5d2cea20
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:15.12.2021 12:49
Опис:Чи буде достатнім надання наказів про призначення працівників, що зазначені у довідці згідно пункту 2.1 Додатку 1 для виконання вимог - "До довідок додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, субпідрядником/ співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад штатний розпис/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/інший документ)".
Відповідь:Шановний Учаснику! В Додатку 1 до тендерної документації в п.2.1 вказано «До довідок додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, субпідрядником/ співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад штатний розпис/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/інший документ)», в тому числі наказ про призначення працівників (інший документ).
Дата відповіді:20.12.2021 11:39
Відповідь надана
термін надання послуг
Номер:6e2839b1caee4a02a8007b30968f976c
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:14.12.2021 14:28
Опис:Доброго дня, у пункті 1.3. договору зазначено «Обсяг, склад та умови надання послуг визначаються відповідно до Технічної специфікації (Додаток 1 до договору про закупівлю), що є невід’ємною частиною договору.» але не зазначено початок надання послуг. Інформація про початок надання послуг є необхідною для розрахунку обґрунтування ціни. У додатку 2 до договору взагалі зазначено, що місяці розрахунку Вересень-грудень. Ви закуповуєте послугу тільки на 4 місяці, а до вересня хто і на яких підставах буде вас охороняти?
Відповідь:Шановний Учасник! Початок надання послуг з дати укладання договору по 31.12.2022 року. Щодо Додатку 2 до договору про закупівлю Замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:16.12.2021 16:10
Відповідь надана
кількість кваліфсвідоцтв
Номер:ee339de316e14b559a8388bebe18f643
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:14.12.2021 13:47
Опис:чи достатнім буде надання кваліфікаційних свідоцтв про присвоєння кваліфікації охоронника у кількості 32 шт (тобто на тридцять два охоронника)?
Відповідь:Шановний Учаснику! На всіх працівників, які будуть задіяні у виконанні послуг щодо охорони гуртожитків по восьми адресам Замовника потрібно надати підтвердження трудових відносин та свідоцтва.
Дата відповіді:16.12.2021 16:02
Відповідь надана
Кількість охоронників
Номер:edd408e92b7e4574a432ac38c76acc31
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:14.12.2021 13:47
Опис:Доброго дня, яку кількість охоронців має залучити учасник та вказати у Довідці про наявність працівників?
Відповідь:Шановний Учаснику! Кількість співробітників повинна забезпечувати виконання графіку чергувань. Графік повинен розроблятися так, щоб один і той же співробітник охорони не знаходився на чергуванні більше 24 годин.