Послуги щодо охорони гуртожитків (75242000-4 Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку)
Розмір - 108 000 грн. 00 коп. (сто вісім тисяч гривень 00 копійок) Вид - банківська гарантія Тендерна пропозиція учасника повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення пропозиції. Умови надання забезпечення пропозиції учасника процедури закупівлі: 1. Учасник під час подання тендерної пропозиції учасника одночасно надає забезпечення пропозиції – банківську гарантію (далі – гарантія, забезпечення пропозиції) в формі забезпечення пропозиції (наведена нижче). 2. Розмір надання забезпечення пропозиції (розмір гарантії, страхова сума): 108 000 грн. 00 коп. (сто вісім тисяч гривень 00 копійок) (у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотки). 3. Строк дії гарантії: протягом строку дії тендерної пропозиції. 4. Застереження щодо випадків, коли забезпечення пропозиції не повертається учаснику (забезпечення пропозиції не повертається у разі): 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 6. Гарантія повинна містити нижчезазначену інформацію. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; Внесення вищезазначеної інформації до форми не є порушенням встановленої форми забезпечення пропозиції. Форма гарантії повинна відповідати формі забезпечення тендерної пропозиції (гаранті) затвердженій Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. Терміни, зазначені в цій вимозі і формі забезпечення пропозиції (далі - форма), затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 7.Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 8.Терміни, зазначені в цій вимозі і формі забезпечення пропозиції (далі - форма), затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 9.Додаткова інформація щодо забезпечення пропозицій учасників: -за зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону; -кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. 10.Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: -вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); -вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; -можливості часткової сплати суми гарантії. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Учасник процедури закупівлі, разом з поданням тендерної пропозиції учасника надає ліцензію на здійснення діяльності банком гарантом та документи, що підтверджують право підписанта банку гаранту на підписання банківської гарантії від його імені.
Завершена
3 600 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 000.00 UAH
Дата прийняття скарги до розгляду:27.01.2022 13:20
Дата розгляду скарги:09.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:01.02.2022 09:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:14.02.2022 13:31
Автор:ТОВ "ПРАВОПОРЯДОК РС", Ігор Пасічник +380990639522 pravoporiadok_rs@ukr.net
declined
Вимога
Є відповідь
Скасування результатів
Номер:836b324147a44ab9a8a8bb3bdc7c9dbf
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА ФІРМА "КРАТОС", UA-EDR 39127131
Ідентифікатор запиту:UA-2021-12-08-006982-a.b1
Назва:Скасування результатів
Вимога:
ІІІ. Відповідно до Протоколу № 9-ОГ уповноваженої особи Харківського національного університету радіоелектроніки (інженера І категорії ВЗ та МТП) Скляренко В.І. від 17.01.2022 року, Замовник прийняв рішення визнати переможцем щодо закупівлі наступного учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОННА ФІРМА «КРАТОС» по процедурі відкритих торгів на закупівлю Послуги щодо охорони гуртожитків (75242000-4 Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку) по коду ДК 021:2015: 75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (ідентифікатор закупки:UA-2021-12-08-006982-а) та прийнято рішення про намір укласти договір.
1. Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що одними з кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі є:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Такі ж вимоги містяться в п.1 Додатку 1в Тендерній документації Замовника.
«1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо.
Поданий (подані) учасником документ (документи) про право власності / оренди / користування / надання послуг повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату розкриття тендерної пропозиції). Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації при виконанні службових обов’язків працівники охорони повинні бути забезпечені (обладнанням та матеріально-технічної бази):
- Літнім та зимовим форменим одягом (зі знаками розрізнення про належність до охоронної організації), бейджем із зазначенням П.І.Б. охоронника, посвідчення з підписом керівника суб’єкта охоронної діяльності, в якому зазначаються прізвище, ім’я, по батькові особи, яка належить до персоналу охорони, дата видачі і термін дії посвідчення та міститься фотокартка особи, якій видано посвідчення;
- Спеціальними засобами згідно з чинним законодавством;
- Мобільним зв’язком. Довідкою ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОННА ФІРМА «КРАТОС» від 24.12.2021 року за №24/12-1, учасником підтверджена інформація стосовно наявності обладнання й матеріально – технічної бази та надано(завантажені) документи на підтвердження права його власності/володіння/користування, а саме: орендованого офісного приміщення розташованого в місті Харкові по вулиці Новгородській,2 та службового транспорту(автомобілю) належного на праві власності марки HYUNDAI TUCSON (державний номер АХ9051ЕС).
Таким чином, довідкою ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОННА ФІРМА «КРАТОС» від 24.12.2021 року за №24/12-1 складеною в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не підтверджено відповідності кваліфікаційним критеріям (ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі») та наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, а саме спеціальних засобів згідно чинного законодавства, мобільним зв'язком, а також спецодягом (зі знаками розрізнення про належність до охоронної організації) з ознаками належності до відповідного суб`єкта охоронної діяльності – учасника).
Не підтверджена належним чином також інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
2. Відповідно до вимог Додатку 4 Тендерної документації – Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі:
«У зв’язку з специфікою об’єктів Замовника, Учасник забезпечує проведення попереднього психофізіологічного дослідження із застосуванням поліграфа («детектора брехні») стосовно охоронників, які мають бути задіяні до надання послуг на об’єкті замовника, щодо виявлення факторів ризику у їх професійній поведінці, що посвідчується завіреними копіями у складі тендерної пропозиції: укладеного договору на надання таких послуг зі спеціалістом -поліграфологом чи спеціалізованою установою, сертифіката/диплома спеціаліста-поліграфолога про проходження відповідної підготовки, звітів за результатами досліджень (звіти можуть надаватися знеособлено)».
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОННА ФІРМА «КРАТОС» у складі своєї тендерної пропозиції надано(завантажено) договір №29/11-П на надання послуг (проведення психофізіологічних досліджень із застосуванням поліграфа) від 29.11.2021 року укладеного з фізичною особою – підприємцем Оробець Таісією Яківною (ЄДРПОУ 2912517068), нотаріальну копію(з перекладом) Диплома про професійну підготовку ПП №00268 (реєстровий номер 054) від 29 травня 2015 року виданого навчальним закладом Російської Федерації НОПУ ДПО «Сучасний психофізіологічний інститут» (НОЧУ ДПО «Современный психофизиологический институт») та звіти за результатами досліджень.
Процедура визнання іноземних документів про освіту (раніше – нострифікація) має на меті забезпечити права громадян, які здобули освіту в інших державах, на продовження освіти та/або професійну діяльність в Україні та здійснюється в індивідуальному порядку.
Визнання в Україні іноземних документів про освіту здійснюється у повній відповідності з Конвенцією про визнання кваліфікацій з вищої освіти в європейському регіоні, яка ратифікована відповідним Законом України 03.12.1999 р. № 1273-XIV, та рекомендаціями цієї Конвенції.
У результаті процедури визнання власник іноземних документів про освіту отримує свідоцтво, яким підтверджується право власника документів, виданих навчальним закладом іншої держави, на продовження освіти або працевлаштування на всій території України. Видача такого свідоцтва здійснюється на підставі рішення компетентного органу – вищого навчального закладу або Міністерства освіти і науки України.
Процедура визнання іноземних документів про освіту включає в себе: перевірку автентичності документів, підтвердження статусу освітньої установи та/або освітньої програми, оцінки кваліфікації або періоду навчання, та встановлення еквівалентності освітньому або освітньо-професійному ступеню в Україні, академічних та/або професійних прав.
Процедура визнання іноземних документів про освіту суттєво реформована відповідно до Закону України «Про вищу освіту». Нормативним актом, який регулює проведення процедури визнання в Україні всіма компетентними органами, є Наказ МОН від 05.05.2015 р. №504, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.05.2015 р. за № 614/27059.
Цим наказом введено в дію порядки визнання здобутих в іноземних вищих навчальних закладах ступенів вищої освіти та документів про середню, середню професійну, професійну освіту.
Таким чином, надана(завантажена) у складі тендерної пропозиції нотаріальна копія(з перекладом) Диплома про професійну підготовку ПП №00268 (реєстровий номер 054) від 29 травня 2015 року виданого навчальним закладом Російської Федерації НОПУ ДПО «Сучасний психофізіологічний інститут» (НОЧУ ДПО «Современный психофизиологический институт») свідчить про те, що диплом не пройшов процедуру визнання іноземних документів про освіту та не може підтверджувати автентичність документів, підтвердження статусу освітньої установи та/або освітньої програми, оцінки кваліфікації або періоду навчання, та встановлення еквівалентності освітньому або освітньо-професійному ступеню в Україні, академічних та/або професійних прав.
Крім того, відповідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у фізичної особи – підприємця Оробець Таісії Яківни (ЄДРПОУ 2912517068), згідно переліку видів її діяльності, відсутній вид діяльності, що надають їй право на проведення психофізіологічних досліджень із застосуванням поліграфа («детектора брехні») - класифікація видів економічної діяльності (КВЕД-2010):
80.10 Діяльність приватних охоронних служб
Цей клас включає надання однієї або більше послуг з перелічених нижче: послуги тілоохоронців, патрулювання на вулицях, інкасацію та перевезення грошей та інших коштовних речей за допомогою персоналу або устатковання для захисту подібного майна під час транспортування.
Цей клас включає:
використання броньованих автомобілів
послуги тілоохоронців
послуги детекторів брехні
послуги зі зняття відбитків пальців
послуги охоронців
А тому, надані у складі тендерної пропозиції звіти за результатами досліджень не можуть підтверджувати належного проведення попереднього психофізіологічного дослідження із застосуванням поліграфа («детектора брехні») стосовно охоронників, які мають бути задіяні до надання послуг на об’єкті замовника.
Слід ураховувати, що закупівлі здійснюються за принципами, установленими статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Поряд з цим, виходячи зі змісту статей 11 і 38 Закону України «Про публічні закупівлі» та Примірного положення прийняття рішень та відповідальність, зокрема за відхилення тендерної пропозиції, покладено на тендерний комітет або уповноважену особу замовника. Водночас згідно з частиною третьою статті 11 Закону тендерний комітет або уповноважена особа замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця.
Вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОННА ФІРМА «КРАТОС» підлягає відхиленню, на підставі п.1.ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищезазначеного, ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення Замовника про визнати переможцем щодо закупівлі наступного учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОННА ФІРМА «КРАТОС» по процедурі відкритих торгів на закупівлю Послуги щодо охорони гуртожитків (75242000-4 Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку) по коду ДК 021:2015: 75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (ідентифікатор закупки:UA-2021-12-08-006982-а) та прийнятого рішення про намір укласти договір (Протоколу № 9-ОГ уповноваженої особи Харківського національного університету радіоелектроніки (інженера І категорії ВЗ та МТП) Скляренко В.І. від 17.01.2022 року).
2. Відхилити пропозицію учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОННА ФІРМА «КРАТОС», як таку, що не відповідає ст.ст. 16, 22, 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАВОПОРЯДОК РС» по процедурі відкритих торгів на закупівлю Послуги щодо охорони гуртожитків (75242000-4 Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку) по коду ДК 021:2015: 75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (ідентифікатор закупки:UA-2021-12-08-006982-а) на підставі п.1 п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (Протокол № 8-ОГ уповноваженої особи Харківського національного університету радіоелектроніки (інженера І категорії ВЗ та МТП) Скляренко В.І. від 14.01.2022 року), допустити до розгляду пропозицій тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАВОПОРЯДОК РС», забезпечити відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» розміщення вимоги Замовника про усунення повного переліку невідповідностей та надання учаснику ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАВОПОРЯДОК РС» строк у 24 години на їх усунення.
Про результат розгляду Скарги прошу повідомити у встановлений Законом строк.
Директор ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАВОПОРЯДОК РС" І.В. Пасічник
Вирішення:Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) :
«3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Таким чином, Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено вичерпний перелік випадків звернення до Замовника із вимогою.
Вимога ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАВОПОРЯДОК РС» Вих. №1/321/21т від 21.01.2021 року не містить вимог надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Натомість ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАВОПОРЯДОК РС» вимагає:
1. Скасувати рішення Замовника про визнати переможцем щодо закупівлі наступного учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОННА ФІРМА «КРАТОС» по процедурі відкритих торгів на закупівлю Послуги щодо охорони гуртожитків (75242000-4 Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку) по коду ДК 021:2015: 75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (ідентифікатор закупки:UA-2021-12-08-006982-а) та прийнятого рішення про намір укласти договір (Протоколу № 9-ОГ уповноваженої особи Харківського національного уніве-рситету радіоелектроніки (інженера І категорії ВЗ та МТП) Скляренко В.І. від 17.01.2022 року).
2. Відхилити пропозицію учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОННА ФІРМА «КРАТОС», як таку, що не відповідає ст.ст. 16, 22, 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАВОПОРЯДОК РС» по процедурі відкритих торгів на закупівлю Послуги щодо охорони гуртожитків (75242000-4 Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку) по коду ДК 021:2015: 75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (ідентифікатор закупки:UA-2021-12-08-006982-а) на підставі п.1 п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (Протокол № 8-ОГ уповноваженої особи Харківського національного університету радіоелектроніки (інженера І категорії ВЗ та МТП) Скляренко В.І. від 14.01.2022 року), допустити до розгляду пропозицій тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАВОПОРЯДОК РС», забезпечити відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» розміщення вимоги Замовника про усунення повного переліку невідповідно-стей та надання учаснику ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАВОПОРЯДОК РС» строк у 24 години на їх усунення. Про результат розгляду Скарги прошу повідомити у встановлений Законом строк.
Директор ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАВОПОРЯДОК РС" І.В. Пасічник
1) Стосовно непогодження ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАВОПОРЯДОК РС» з тим, що згода на обробку та поширення персональних даних мала бути надана саме учасником, а не переможцем процедури, наголошуємо, що у пункті 1 Розділу 3 однозначно вказано: Для проведення відкритих торгів має бути подано не менше двох тендерних пропозицій, кожен учасник повинен надати згоду на обробку персональних даних особи, що підписала тендерну пропозицію та уповноважена підписувати договір про закупівлю (у разі визначення переможцем), що надані у складі пропозиції та розміщені в електронній системі закупівель. Перелік документів, що повинен надати переможець процедури закупівлі наведено у Додатку 3 до Тендерної документації.
2) Стосовно того, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАВОПОРЯДОК РС" стверджує, що тендерна пропозиція містить завірені копії укладеного договору про надання послуг зі спеціалістом-поліграфологом чи спеціалізованою установою, сертифіката/диплома спеціаліста-поліграфолога про проходження відповідної підготовки, звітів за результатами досліджень, а саме у файлі «Довідка Д.pdf.». Повідомляємо, що файл «Довідка Д.pdf.» був наданий Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАВОПОРЯДОК РС" під час виконання повідомлення Замовника з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах на свій розсуд, адже Замовник не вимагав у Учасника надання вищевказаних документів саме під час усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
Також зазначаємо, що відповідно до абз. 2 частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) :
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у складі тендерної пропозиції, щодо яких можливе усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимога тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції завірених копій укладеного договору про надання послуг зі спеціалістом-поліграфологом чи спеціалізованою установою, сертифіката/диплома спеціаліста-поліграфолога про проходження відповідної підготовки, звітів за результатами досліджень належить до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі, та не може бути предметом усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
На підтвердження надаємо посилання на роз’яснення Міністерства економіки України «Відповідь на запит 1332/2020» https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=2609b34c-7091-431c-a520-d85f4665cbf1&lang=uk-UA , надане у відповідь з аналогічного питання.
Документи, подані після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону.
3) Стосовно того, що Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАВОПОРЯДОК РС» стверджує, що Замовник мав надати можливість виправити невідповідність щодо відсутності електронного цифрового підпису та печатки на забезпеченні тендерної пропозиції повідомляємо, що абз. 2 частини 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливе усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме:
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Таким чином, надання учаснику можливості на виправлення у забезпеченні тендерної пропозиції було б порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» зі сторони Замовника.
4. Стосовно Вимоги ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАВОПОРЯДОК РС» - Скасувати рішення Замовника про визнати переможцем щодо закупівлі наступного учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОННА ФІРМА «КРАТОС» по процедурі відкритих торгів на закупівлю Послуги щодо охорони гуртожитків (75242000-4 Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку) по коду ДК 021:2015: 75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (ідентифікатор закупки:UA-2021-12-08-006982-а) та прийнятого рішення про намір укласти договір (Протоколу № 9-ОГ уповноваженої особи Харківського національного університету радіоелектроніки (інженера І категорії ВЗ та МТП) Скляренко В.І. від 17.01.2022 р.).
Відповідно до Протоколу №09-ОГ від 17.01.2022 – щодо Учасника (ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОННА ФІРМА «КРАТОС») було перевірено інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також дані стосовно наявності/відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках передбачених для відхилення його тендерної пропозиції.
Таким чином тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам документації, в т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Враховуючи викладене наявні підстави для визначення Учасника переможцем Закупівлі.
1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАВОПОРЯДОК РС» зазначає :
«Таким чином, довідкою ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОННА ФІРМА «КРАТОС» від 24.12.2021 року за №24/12-1 складеною в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не підтверджено відповідності кваліфікаційним критеріям (ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі») та наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, а саме спеціальних засобів згідно чинного законодавства, мобільним зв'язком, а також спецодягом (зі знаками розрізнення про належність до охоронної організації) з ознаками належності до відповідного суб`єкта охоронної діяльності – учасника).
Не підтверджена належним чином також інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.»
Відповідно до вимог тендерної документації, а саме п.1.1. Додатку 1 Учасник мав надати:
«Довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, відповідно до додатку 4 до тендерної документації, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо.
Поданий (подані) учасником документ (документи) про право власності / оренди / користування / надання послуг повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату розкриття тендерної пропозиції).
Замовник не вимагав зазначення певного конкретного обладнання й матеріально-технічної бази, довідку необхідно було надати в довільній формі. У довідці було необхідно зазначити про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, відповідно до додатку 4 до тендерної документації, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
Довідка, що надана ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОННА ФІРМА «КРАТОС» відповідає вимогам тендерної документації.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі підтверджена належним чином відповідно до вимог тендерної документації, у тому числі довідкою від 24.12.2021 р. № 24/12-5 та документами відповідно до вимог Додатку 4 Тендерної документації.
2) Стосовно процедури визнання іноземних документів про освіту :
У Додатку 4 до Тендерної документації викладений вичерпний перелік вимог, щодо надання документів у складі тендерної пропозиції: «у зв’язку з специфікою об’єктів Замовника, Учасник забезпечує проведення попереднього психофізіологічного дослідження із застосуванням поліграфа («детектора брехні») стосовно охоронників, які мають бути задіяні до надання послуг на об’єкті замовника, щодо виявлення факторів ризику у їх професійній поведінці, що посвідчується завіреними копіями у складі тендерної пропозиції: укладеного договору на надання таких послуг зі спеціалістом-поліграфологом чи спеціалізованою установою, сертифіката/диплома спеціаліста-поліграфолога про проходження відповідної підготовки, звітів за результатами досліджень (звіти можуть надаватися знеособлено).». При цьому Додаток 4 до Тендерної документації не містить додаткових вимог щодо органу, що видав «сертифікат/диплом спеціаліста-поліграфолога про проходження відповідної підготовки», а також вимог щодо надання додаткових документів з метою підтвердження визнання іноземних документів про освіту та підтвердження автентичності документів, підтвердження статусу освітньої установи та/або освітньої програми, оцінки кваліфікації або періоду навчання, та встановлення еквівалентності освітньому або освітньо-професійному ступеню в Україні, академічних та/або професійних прав.
Також слід зазначити що Тендерною документацією не було встановлено вимог, який саме вид діяльності (КВЕД) має бути у спеціаліста-поліграфолога чи спеціалізованої установи.
Враховуючи вищевикладене, підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА ФІРМА "КРАТОС" відповідно до вимог чинного законодавства України, відсутні.
5. Стосовно Вимоги ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАВОПОРЯДОК РС» - Скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАВОПОРЯДОК РС» по процедурі відкритих торгів на закупівлю Послуги щодо охорони гуртожитків (75242000-4 Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку) по коду ДК 021:2015: 75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (ідентифікатор закупки:UA-2021-12-08-006982-а) на підставі п.1 п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (Протокол № 8-ОГ уповноваженої особи Харківського національного університету радіоелектроніки (інженера І категорії ВЗ та МТП) Скляренко В.І. від 14.01.2022 року), допустити до розгляду пропозицій тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАВОПОРЯДОК РС», забезпечити відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» розміщення вимоги Замовника про усунення повного переліку невідповідностей та надання учаснику ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАВОПОРЯДОК РС» строк у 24 години на їх усунення.
Стосовно Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАВОПОРЯДОК РС» 12.01.2022 15:24 було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами). Замовник розглянув подану тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАВОПОРЯДОК РС» з урахуванням виправлення учасником виявлених невідповідностей.
Відповідно до абзацу 2 частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами):
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАВОПОРЯДОК РС» була відхилена Замовником згідно з п.1., п. 2. частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), а саме:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
2) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Стосовно цих невідповідностей Замовник не може надавати Учасникам вимог про усунення невідповідностей, адже відповідно до змісту абзацу 2 частини 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) перелік інформації, щодо якої можливе таке усунення невідповідностей є вичерпним.
Крім цього, відповідно до абзацу 4 частини 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином, надання учаснику можливості на виправлення повного переліку невідпові-дностей та надання учаснику ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАВОПОРЯДОК РС» строк у 24 години на їх усунення було б порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» зі сторони Замовника.