• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Magnesium sulfate, Caffeine, Metamizole sodium, Bupivacaine, Theophylline, Potassium chloride, Calcium gluconate, Calcium gluconate, Ofloxacin, Cefepime, Ceftazidime, Hydroxyethylstarch, Glucose, Sodium chloride, Sodium bicarbonate, Hydroxyethylstarch, Electrolytes, Ringer's solution, Levofloxacin, Metronidazole, Electrolytes in combination with other drugs, Hydroxyethylstarch, Gelatin agents, Electrolytes in combination with other drugs)

Завершена

332 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 661.50 UAH
Період уточнення: 08.12.2021 15:31 - 14.12.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо Натрію Хлорид( Sodium Chloride), поділ на лоти

Номер: 88b7ca0409454816968018b09ab60dff
Дата опублікування: 13.12.2021 19:36
Опис: У відповіді на вимогу щодо очікуваної вартості Натрію Хлорид( Sodium Chloride), ви зазначаєте закладену суму не більше 50 тис. грн. Однак в реєстрі оптово-відпускних цін на лікарські засоби, є задекларовані ціни на позицію Натрію Хлорид( Sodium Chloride): 200 мл.- 13,89 грн., 400 мл. - 17,67 грн., 100 мл. – 14,17 грн. Якщо зробити прорахунок відповідно до заявленої кількості, що передбачено технічним завдання, то орієнтована вартість товару складає понад 46 тис.грн. БЕЗ ПДВ. При цьому до цієї суми окремо має нараховуватися обов’язкове ПДВ 7% та націнка! Постановою КМУ № 426 від 03.04.2019 року, установлено: Відповідно до статей 5 і 13 Закону України “Про ціни і ціноутворення” Кабінет Міністрів України постановляє в частин 1, пункт 2: «заклади і установи охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів, закуповують лікарські засоби за цінами, які не перевищують рівня задекларованих змін оптово-відпускних цін з урахуванням податків та зборів, а також граничних постачальницько-збутових і торговельних (роздрібних) надбавок, УСТАНОВЛЕНИХ ПОСТАНОВОЮ Кабінету Міністрів України ВІД 17 ЖОВТНЯ 2008 Р. № 955 “Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення” (Офіційний вісник України, 2008 р., № 84, ст. 2825)». Постановою КМУ від 17 жовтня 2008 р. № 955, установлено: «на лікарські засоби (крім наркотичних, психотропних лікарських засобів, прекурсорів та медичних газів), які придбаваються повністю або частково за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, граничні постачальницько-збутові надбавки не вище ніж 10 відсотків, ЩО НАРАХОВУЮТЬСЯ ДО оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів, та граничні торговельні (роздрібні) надбавки не вище ніж 10 відсотків, що нараховуються до закупівельної ціни з урахуванням податків» Тобто остаточна ціна лікарського засобу обмежується не ціною, зазначеною в Реєстрі, а ціною З УРАХУВАННЯМ: - податків і зборів; - граничних постачальницько-збутових надбавок; - граничних торговельних (роздрібних) надбавок. Частиною 1 ЗУ «Про ціни і ціноутворення» установлено: - Пункт 1: встановлення ціни - затвердження (фіксація) рівня ціни; - Пункт 13 визначено поняття фіксована ціна - обов’язкова для застосування СУБ’ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ ЦІНА, ВСТАНОВЛЕНА Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади та державними колегіальними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень та компетенції. Звертаємо увагу Замовника, що на державному рівні є задекларовані зміни оптово-відпускних цін (ФІКСОВАНІ ЦІНИ) на лікарські засоби. Повертаємося до поняття фіксована ціна (пункт 13, частини 1 ЗУ «Про ціни та ціноутворення»), яке передбачає ОБОВ’ЯЗОК суб’єктів господарювання щодо застосування таких задекларованих цін. - Пункт 3: декларування зміни ціни та/або реєстрація ціни - інформування суб’єктом господарювання у встановленому порядку органів державного регулювання і контролю (нагляду) та спостереження у сфері ціноутворення про наміри ВСТАНОВЛЕННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ ЦІНИ, відмінної від поточної. Знову повертаємося до поняття встановлення ціни (пункт 1 Закону), яке передбачає затвердження (ФІКСАЦІЯ) рівня ціни. ТОБТО В ДАНОМУ ВИПАДКУ ПУНКТИ 1, 13 ТА 3 ВСТАНОВЛЮЮТЬ ОБОВ’ЯЗОК ЗАСТОСУВАННЯ ДЛЯ РОЗРАХУНКУ САМЕ ЗАРЕЄСТРОВАНУ ОПТОВО-ВІДПУСКНУ ЦІНУ!!! - Пункт 8: постачальницько-збутова надбавка (постачальницька винагорода) - сума витрат суб’єкта господарювання, що пов’язані з обігом товару та здійснюються в процесі його продажу (реалізації) під час надходження від виробника (постачальника) на відповідний товарний ринок, та прибутку. Гранична постачальницько-збутова надбавка є її максимально допустимим рівнем, який ПОВИНЕН враховуватися суб’єктом господарювання, що здійснює оптову торгівлю, під час встановлення ціни товару; Закон України "Про ціни і ціноутворення", є базовим актом законодавства, що визначає основні засади цінової політики і регулює відносини, що виникають у процесі формування, встановлення та застосування цін, а також здійснення державного контролю (нагляду) та спостереження у сфері ціноутворення. Зокрема, згідно зі статтею 5 цього Закону, забезпечення проведення державної цінової політики; здійснення державного регулювання цін; визначення повноважень органів виконавчої влади щодо формування, встановлення та застосування цін, якщо інше не визначено законом або міжнародним договором України, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України; визначення переліку товарів, державні регульовані ціни на які затверджуються відповідними органами виконавчої влади, якщо інше не визначено законом, належить до повноважень Кабінету Міністрів України у сфері ціноутворення. Відповідного змісту положення містить стаття 13 цього Закону, згідно з яким державне регулювання цін здійснюється Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень шляхом: установлення ОБОВ'ЯЗКОВИХ для застосування суб'єктами господарювання: ФІКСОВАНИХ ЦІН; граничних цін; граничних рівнів торговельної надбавки (націнки) та постачальницько-збутової надбавки (постачальницької винагороди); граничних нормативів рентабельності; розміру постачальницької винагороди; розміру доплат, знижок (знижувальних коефіцієнтів); запровадження процедури декларування зміни ціни та/або реєстрації ціни. ВИМАГАЄМО: Позицію товару Натрію хлорид (Sodium chloride) виокремити в окремий лот. Оскільки орієнтована вартість товару по одній МНН перевищує 50 тис. грн. У випадку не погодження з нашим твердження, просимо надати власний прорахунок ціни за одиницю товару, що закладена в закупівлю. В даному випадку має місце порушення принципу публічних закупівель в частині конкурентного середовища учасників торгів, ЩО РЕАЛІЗОВУЮТЬ ВИКЛЮЧНО ФІЗ.РОЗЧИНИ ТА ЗДІЙСНЮЮТЬ ПРОРАХАНОК ЦІНИ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ЧИННОГО ЗАКОНОАВСТАВА УКРАЇНИ, А САМЕ: ОПТОВО-ЗАКУПІВЕЛЬНА ЦІНА+7% ПДВ+НАЦІНКА!
Відповідь: Доброго дня! Згідно частини 4 статті 4 Закону для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання, також самостійного вивчення ринку. Проведення попередніх ринкових консультацій та вивченнь замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.Очікувана вартість закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін шляхом проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, в тому числі моніторінг суб’єктів господарювання . Ціни, які моніторились не перевищують задекларовані оптово-відпускні згідно Реєстру оптово - відпускних цін на лікарські засоби. Затверджуємо, що МНН запрошуємого товару не перевищує 50 тис. грн. то відокремлювати в окрему позицію не має сенсу.
Дата відповіді: 14.12.2021 14:52
Відповідь надана

Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі 4

Номер: 49c363e5dfd0428c9a9692fad8be29f3
Дата опублікування: 13.12.2021 16:56
Опис: Шановний Замовник КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КРАМАТОРСЬК". Просимо усунути в медико-технічних вимогах посилання на конкретну торгову марку:Озелар. Керуючись частиною четвертою статті 5 «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних умов до учасників» та частина четверта статті 23 «Технічні специфікації не повинні містити посилання на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.». Дякуюємо за розуміння!
Відповідь: Шановний учасник! В тендерної документації є вираз "або еквівалент". Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Дата відповіді: 13.12.2021 17:33
Відповідь надана

Проект договору, термін придатності

Номер: 1091e9d8c5a744b5a8ba86fd782a281e
Дата опублікування: 13.12.2021 16:33
Опис: Ви надали відповідь на наступне питання: "Чому до проекту договору не внесено вимоги технічного завдання щодо терміну придатності на товар, а саме: "Термін придатності товару на момент поставки на склад замовника повинен становити не менше 80% та не менше ніж 12 місяців від загального терміну придатності препарату"?" ДЕ ВКАЗАЛИ НАСТУПНУ ВІДПОВІДЬ: Шановний учасник! Проект Договору викладається Замовником НА РОЗСУД Замовника! Ця умова не є істотною умовою договору, тож ця вимога може бути додана до змісту договору про закупівлю на розсуд сторін безпосередньо перед підписанням договору Сторонами. Дякуємо за зауваження, буде враховано в роботі." Повідомляємо про те, що відповідно до статті 180 ГКУ передбачені істотні умови Господарського кодексу: частина 3 ГКУ- При укладенні господарського договору сторони ЗОБОВ'ЯЗАНІ у будь-якому разі погодити ПРЕДМЕТ, ціну та строк дії договору; частина 4. УМОВИ ПРО ПРЕДМЕТ у господарському договорі ПОВИННІ визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також ВИМОГИ ДО ЯКОСТІ. Приведіть проект договору у відповідність з технічним завданням!
Відповідь: Дякуємо! Питання буде вирішено.
Дата відповіді: 13.12.2021 16:58
Відповідь надана

Медико-технічні вимоги №3

Номер: 077110457fe040d7925c2d121d8a59fa
Дата опублікування: 13.12.2021 16:30
Опис: Шановний Замовник КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КРАМАТОРСЬК". Просимо уважно ознайомитися з питаням, щодо медико-технічних вимог! В тому і справа, що за МНН Caffeine є декілька Виробників, тоді питання: що медико-технічні показники препарату № 2- Озелар розчин для інфузій та орального застосування, 20 мг/мл; по 1 мл в ампулі, по 10 ампул, не відповідає частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме технічні специфікації не повинні містити посилання на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Постачальники не мають змогу подати тендерну пропозицію, окрім зазначеного Виробника ОЗЕЛАР, розчин для інфузій та орального застосування, 20 мг/мл по 1 мл у ампулах скляних № 10: по 5 ампул у контурній чарунковій упаковці, по 2 контурні чарункові упаковки у пачці з картону, ТОВ "Юрія-Фарм", Україна. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів Керуючись частиною четвертою статті 5 «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних умов до учасників» та частина четверта статті 23 «Технічні специфікації не повинні містити посилання на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.». Просимо привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України та усунути в медико-технічних вимогах посилання на конкретну торгову марку.
Відповідь: Шановний учасник! Згідно МНН Caffeine,згідно реєстру оптово-відпускних цін є інші зареєстровані лікарські засоби! Дякуємо
Дата відповіді: 13.12.2021 16:52
Відповідь надана

Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі 2

Номер: 765659510cef43c2b3b7b4230fcff7b9
Дата опублікування: 13.12.2021 12:50
Опис: Шановний Замовник КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КРАМАТОРСЬК". Ознайомившись з роз'ясненням, щодо попереднього питання №5 "Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі" дійшли висновку, що відповідь надано не повну та взагалі не стосується теми звернення. Прохання ознайомитись з текстом. Шановний Замовник КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КРАМАТОРСЬК". Ознайомившись з тендерною документацією на придбання лікарських засобів Код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Magnesium sulfate, Caffeine, Metamizole sodium, Bupivacaine, Theophylline, Potassium chloride, Calcium gluconate, Calcium gluconate, Ofloxacin, Cefepime, Ceftazidime, Hydroxyethylstarch, Glucose, Sodium chloride, Sodium bicarbonate, Hydroxyethylstarch, Electrolytes, Ringer's solution, Levofloxacin, Metronidazole, Electrolytes in combination with other drugs, Hydroxyethylstarch, Gelatin agents, Electrolytes in combination with other drugs) Ідентифікатор закупівлі- UA-2021-12-08-014400-c. Звертаємо Вашу Увагу, відповідно до п.1 Розділу 6 до тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника загальним, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (далі – технічні вимоги), встановленим Замовником (згідно з Додатком 4). Підтвердженням відповідності запропонованого товару є надання Учасником інформації про відповідність загальним вимогам та технічним вимогам. Відсутність підтвердження будь-якого пункту технічних вимог призведе до відхилення його пропозиції як такої, що не відповідає умовам тендерної документації. Згідно Додатком 4 «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» зазначено 2 Caffeine Озелар розчин для інфузій та орального застосування, 20 мг/мл; по 1 мл в ампулі, по 10 ампул паков 20 Інформуємо, що медико-технічні показники препарату № 2- Озелар розчин для інфузій та орального застосування, 20 мг/мл; по 1 мл в ампулі, по 10 ампул, не відповідає частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме технічні специфікації не повинні містити посилання на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Постачальники не мають змогу подати тендерну пропозицію, окрім зазначеного Виробника ОЗЕЛАР, розчин для інфузій та орального застосування, 20 мг/мл по 1 мл у ампулах скляних № 10: по 5 ампул у контурній чарунковій упаковці, по 2 контурні чарункові упаковки у пачці з картону, ТОВ "Юрія-Фарм", Україна. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів Керуючись частиною четвертою статті 5 «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних умов до учасників» та частина четверта статті 23 «Технічні специфікації не повинні містити посилання на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.». Просимо привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України та усунути в медико-технічних вимогах посилання на конкретну торгову марку.
Відповідь: За даною МНН є інші виробники! дякуємо за питання!
Дата відповіді: 13.12.2021 16:23
Відповідь надана

Не коректно та не зрозуміло надано ВІДПОВІДЬ на питання

Номер: c94c2c9e5cdc433ebb6a877ec6b46fa8
Дата опублікування: 13.12.2021 12:39
Опис: Доброго дня! Сьогодні Ви надали відповідь на наступне питання: Чому до проекту договору не внесено вимоги технічного завдання щодо документів якості на товар, а саме: "На кожне найменування товару має бути наявний сертифікат якості, якиймає бути наданийпри поставці товару. Товар має бути в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою"? Зрозуміти відповідь на задане питання не можливо, ОСКІЛЬКИ вона ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ВІДНОСИТЬСЯ ДО ДАНОГО ПИТАННЯ. Ваша відповідь має наступну редакцію: "Шановний учасник! Вимоги тендерної документації формуються Замовником на підставі принципів публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою: забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів." ПОВТОРНО ЗАДАЄМО ПИТАННЯ: чому ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ НЕ ВНЕСЕНО вимоги технічного завдання щодо документів якості на товар, а саме: "На кожне найменування товару має бути наявний сертифікат якості, якиймає бути наданийпри поставці товару. Товар має бути в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою"?
Відповідь: Шановний учасник! Зміни в проект Договору будуть внесені Замовником! Дякуємо за приділену увагу!
Дата відповіді: 13.12.2021 13:53
Відповідь надана

Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі.

Номер: 6843e5356f674ca28af3bedd82fc0bab
Дата опублікування: 13.12.2021 10:57
Опис: Шановний Замовник, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КРАМАТОРСЬК", ознайомившись з тендерною документацією на придбання лікарських засобів Код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Magnesium sulfate, Caffeine, Metamizole sodium, Bupivacaine, Theophylline, Potassium chloride, Calcium gluconate, Calcium gluconate, Ofloxacin, Cefepime, Ceftazidime, Hydroxyethylstarch, Glucose, Sodium chloride, Sodium bicarbonate, Hydroxyethylstarch, Electrolytes, Ringer's solution, Levofloxacin, Metronidazole, Electrolytes in combination with other drugs, Hydroxyethylstarch, Gelatin agents, Electrolytes in combination with other drugs) за ідентифікатором закупівлі- UA-2021-12-08-014400-c, звертає вашу увагу на порушення: відповідно до п.1 Розділу 6 до тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника загальним, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (далі – технічні вимоги), встановленим Замовником (згідно з Додатком 4). Підтвердженням відповідності запропонованого товару є надання Учасником інформації про відповідність загальним вимогам та технічним вимогам. Відсутність підтвердження будь-якого пункту технічних вимог призведе до відхилення його пропозиції як такої, що не відповідає умовам тендерної документації. Згідно Додатком 4 «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» зазначено №2 Caffeine,Озелар,розчин для інфузій та орального застосування, 20 мг/мл; по 1 мл в ампулі, по 10 ампул,паков-20. Інформуємо, що медико-технічні вимоги препарату № 2 - Озелар розчин для інфузій та орального застосування, 20 мг/мл; по 1 мл в ампулі, по 10 ампул, не відповідає частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме технічні специфікації не повинні містити посилання на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Постачальники не мають змогу подати тендерну пропозицію, окрім зазначеного Виробника ОЗЕЛАР, розчин для інфузій та орального застосування, 20 мг/мл по 1 мл у ампулах скляних № 10: по 5 ампул у контурній чарунковій упаковці, по 2 контурні чарункові упаковки у пачці з картону, ТОВ "Юрія-Фарм", Україна. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів Керуючись частиною четвертою статті 5 «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних умов до учасників» та частина четверта статті 23 «Технічні специфікації не повинні містити посилання на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.». Просимо привести тендерну документацію відповідно до вимог чинного законодавства України та усунути в медико-технічних вимогах посилання на конкретну торгову марку.
Відповідь: Шановний учасник! Вимоги тендерної документації формуються Замовником на підставі принципів публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою: в разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника. «Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Щодо посилання на спільне роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України, то варто звернути увагу на наступне: Відповідно до вказаного листа, замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Тобто у листі Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018р. мова йде виключно про гарантійний лист від виробника та про строки поставки. При цьому, замовником у тендерній документації по закупівлі № UA-2021-12-08-014400-c, вказано не лише виробник товару, але й вказані представництва, філії та ін., що виключає будь – які обмеження для учасників. Крім того, вказана у листі Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018р. рекомендація недоцільності висування вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника, як доказ підтвердження строків поставки, також не може застосовуватися до закупівлі № UA-2021-12-08-014400-c, , оскільки наявність авторизаційного листа в нашому випадку зумовлена в тому числі задля підтвердження якості продукції, поставки її у відповідній кількості з належними строками придатності. Викладене вище свідчить про повне дотримання КНП «ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М.КРАМАТОРСЬК» вимог діючого законодавства,тому Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Дата відповіді: 13.12.2021 12:33
Відповідь надана

Проект договору

Номер: da9912e9d53041de89d840e685e036ff
Дата опублікування: 12.12.2021 17:52
Опис: Пунктом 5.2. Договору передбачено , що: " При передачі товару Учасник повинен передати Замовнику наступні документи: Видаткову накладну, рахунок". При поствці товару документи якості на товар не потрібно надавати? Якщо потрібно, то чому це не відображено в проекті договору? Приведіть будь ласка у відповіність встановлені вимоги!
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за увагу! Ваше запитання буде прийнято до уваги та розглянуто Замовником з метою подальшого удосконалення Проекту договору!
Дата відповіді: 13.12.2021 13:46
Відповідь надана

Невідповідність проекту договору та технічного завдання!

Номер: b7b56185e62d4bed926bd265b7336550
Дата опублікування: 12.12.2021 17:45
Опис: Технічним завдання передбачено, що учасник здійснює ПОСТАВКУ ТОВАРУ ДО ЗАМОВНИКА ЗА ВЛАСНИЙ РАХУНОК. Проектом договору ця умова не передбачена!!! При цьому передбачено наступні умови поставки: Поставка товару здійснюється на умовах DDP АБО EXW згідно ІНКОТЕРМС 2010 (умови поставки узгоджуються сторонами додатково при узгоджені Заявки).Звертаємо вашу увагу на те, що поставка EXW - термін інкотермс 2010, означає, що продавець вважається таким, що виконав свої зобов'язання з постачання, коли він надасть товар у розпорядження покупця на СВОЄМУ підприємстві чи в іншому названому місці (наприклад: на заводі, фабриці, складі тощо). Продавець НЕ ВІДПОВІДАЄ за навантаження товару на транспортний засіб!!! DDP Ця умова означає, що продавець здійснює постачання покупцю товару, який пройшов митне очищення для імпорту, БЕЗ РОЗВАНТАЖЕННЯ з будь-якого прибулого транспортного засобу В НАЗВАНОМУ МІСЦІ ПРИЗНАЧЕННЯ!!! Просимо привести у відповідність вимоги проекту договору та технічного завдання закупівлі у відповідність!
Відповідь: Шановний учасник! Замовником будуть внесені зміни в Проект Договору!
Дата відповіді: 13.12.2021 14:02
Відповідь надана

Термін придатності

Номер: e5c30b43e9cd435a8d3a8b26d92f03c2
Дата опублікування: 12.12.2021 17:31
Опис: Чому до проекту договору не внесено вимоги технічного завдання щодо терміну придатності на товар, а саме: "Термін придатності товару на момент поставки на склад замовника повинен становити не менше 80% та не менше ніж 12 місяців від загального терміну придатності препарату"?
Відповідь: Шановний учасник! Проект Договору викладається Замовником на розсуд Замовника! Ця умова не є істотною умовою договору, тож ця вимога може бути додана до змісту договору про закупівлю на розсуд сторін безпосередньо перед підписанням договору Сторонами. Дякуємо за зауваження, буде враховано в роботі.
Дата відповіді: 13.12.2021 15:18