-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Magnesium sulfate, Caffeine, Metamizole sodium, Bupivacaine, Theophylline, Potassium chloride, Calcium gluconate, Calcium gluconate, Ofloxacin, Cefepime, Ceftazidime, Hydroxyethylstarch, Glucose, Sodium chloride, Sodium bicarbonate, Hydroxyethylstarch, Electrolytes, Ringer's solution, Levofloxacin, Metronidazole, Electrolytes in combination with other drugs, Hydroxyethylstarch, Gelatin agents, Electrolytes in combination with other drugs)
Завершена
332 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 661.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 661.50 UAH
Період оскарження:
08.12.2021 15:31 - 20.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога щодо гарантійного листа від виробника!
Номер:
05aae9539a3f4c2881d50ff55dd4ffbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-08-014400-c.c4
Назва:
Дискримінаційна вимога щодо гарантійного листа від виробника!
Вимога:
Шановний Замовнику, Тендерна документація містить препарати виробництва ТОВ «Юрія-Фарм», ознайомившись з інформацією на офіційному сайті компанії: https://www.uf.ua/ua/pro-kompaniyu/ , жодний її розділ НЕ МІСТИТЬ ТА НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ ІНФОРМАЦІЮ ЩОДО офіційного представництва/філії виробника/дистриб’ютора/дилера.
В даному випадку по позиціях товару виробництва ТОВ «Юрія-Фарм» авторизаційний лист можна отримати ЛИШЕ ВІД ВИРОБНИКА ТОВАРУ, що призводить до недотримання Замовником рекомендацій Листа від 22.12.2018 року, який розроблений МЕРТ спільно із МОЗ на основі рекомендацій АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ щодо захисту і формування конкурентного середовища в сфері закупівель лікарських засобів. (дивитися пункт 8 Листа, посилання на лист: https://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf ), в частині надання такого гарантійного листа! Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів!
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.12.2021 16:11
Вирішення:
Шановний учасник! Авторизаційний лист можна отримати не тільки від виробника лікарських засобів але й представником, філією виробника. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.Викладене вище свідчить про повне дотримання КНП «ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М.КРАМАТОРСЬК» вимог діючого законодавства,тому Ваша вимога про усунення порушення не підлягає задоволенню
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Невідповідність Тендерної документації частини 4, статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер:
0778676680084b77be39cce1f93a2290
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-08-014400-c.c3
Назва:
Невідповідність Тендерної документації частини 4, статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Технічне завдання документації містить КОНКРЕТНІ найменування товару, що зареєстровані на території України, лише ОДНІЄЮ фірмою! Частиною 4, статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку ЧИ ВИРОБНИКА або на конкретний процес, що ХАРАКТЕРИЗУЄ ПРОДУКТ ЧИ ПОСЛУГУ ПЕВНОГО СУБ’ЄКТА ГОСПОДАРЮВАННЯ, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі ЯКЩО ТАКЕ ПОСИЛАННЯ Є НЕОБХІДНИМ, воно повинно бути ОБҐРУНТОВАНИМ та містити вираз "АБО ЕКВІВАЛЕНТ".
Тобто якщо таке посилання міститься ПО КОЖНІЙ номенклатурній позиції товару, то в даному випадку повинен бути вираз «або еквівалент» щодо кожного найменування. НАПРИКЛАД: «Бупівакаїн р-н д/ін. 5 мг/мл по 5 мл №10 АБО ЕКВІВАЛЕНТ»!!! Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація НЕ МІСТИТЬ ОБҐРУНТУВАННЯ щодо ПРИЧИН зазначення найменування товару конкретного виробника, в даному випадку має місце не дотримання порядку проведення публічних закупівель! Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів, особливо тих, які планують пропонувати еквіваленти товару!
Просимо привести Тендерну документацію у відповідність з вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі».
Приклади позиції товару, що виробляються лише одним виробником, зазначення їх найменувань в тендерній документації ХАРАКТЕРИЗУЄ ПРОДУКТ ЛИШЕ ПЕВНОГО СУБ’ЄКТА ГОСПОДАРЮВАННЯ: 1) ЛОНГОКАЇН® ХЕВІ розчин для ін'єкцій, 5,0 мг/мл, по 5 мл у флаконі; по 5 флаконів у картонній пачці; 2) Озелар розчин для інфузій та орального застосування, 20 мг/мл; по 1 мл в ампулі, по 10 ампул; 3) ГІК® розчин для інфузій по 200 мл у пляшках, ТОЩО.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.12.2021 15:49
Вирішення:
Шановний учасник! Замовник пропонує уважно читати Тендерну Документацію, де вираз "або еквівалент" існує. Як саме прописан цей вираз-на розсуд замовника, який складає тендерну документацію та дотримується проведення порядку публічних закупівель. Також гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника.Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Дякуємо!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ПОДІЛ ЗАКУПІВЛІ НА ЛОТИ
Номер:
6e9154ea402d47d4a073c9c4fc6b2461
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-08-014400-c.c2
Назва:
ПОДІЛ ЗАКУПІВЛІ НА ЛОТИ
Вимога:
Повідомляємо про те, що позиції товару Натрію хлорид (Sodium chloride) необхідно поділити на лоти. Оскільки орієнтована вартість товару по одній МНН перевищує 50 тис. грн. В даному випадку має місце порушення принципу публічних закупівель в частині конкурентного середовища учасників торгів. Відповідно до Листа від 22.12.2018 року, який розроблений МЕРТ спільно із МОЗ на основі рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо захисту і формування конкурентного середовища в сфері закупівель лікарських засобів, замовникам радять ВИЗНАЧАТИ ОКРЕМІ ЧАСТИНИ ЛОТА ЩОДО КОЖНОЇ МНН, А ВАРТІСТЬ ЛОТА МАЄ БУТИ ВІД 50 ТИС. ГРИВЕНЬ (дивитися пункт 2 Листа, посилання на лист: https://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf ). Вимагаємо поділити закупівлю на лоти з врахуванням рекомендацій вищевказаного листа!
Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів, особливо тих, які реалізовують лише певний вид товару, наприклад той же Натрію хлорид (Sodium chloride).
Звертаємо Вашу увагу, що встановлення в Тендерній документації вищевказаної вимоги, є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель).
У випадку незадоволення вимоги, залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі до АМКУ та розміщення скарги на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами даної закупівлі та іншими контролюючими органами.
Додатково інформуємо, що статтею 44 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено:
За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
КУпАП стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі, передбачено:
тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону-
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі СТА НЕОПОДАТКОВУВАНИХ МІНІМУМІВ ДОХОДІВ ГРОМАДЯН.
Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника У РОЗМІРІ ДВОХСОТ НЕОПОДАТКОВУВАНИХ МІНІМУМІВ ДОХОДІВ ГРОМАДЯН.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.12.2021 17:07
Вирішення:
Доброго дня, шановний учасник! Щодо позиціїї товару Натрію Хлорид( Sodium Chloride): вартість закупівлі товару не перевищує 50 тис.грн., то не обов'язково відокремлювати цю позицію в окремий лот: принципи здійснення закупівель не порушуються.То Ваша вимога про усунення порушення UA-2021-12-08-014400-c не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ВИМОГА ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ
Номер:
79d610ad178d4b5a8ad9b181bea6ec5c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-08-014400-c.c1
Назва:
ВИМОГА ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ
Вимога:
Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі , (далі – Закон).
В тендерній документації Замовником встановлено наступні дискримінаційні вимоги до учасників, а саме в складі пропозиції необхідно надати:
- авторизаційний лист виробника або його офіційного представництва/філії виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України)/дилера/дистриб’ютора повноваження яких повинні бути підтверджені відповідними документами (доручення (нь) або договору (ів) про співпрацю, тощо), щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією; -або копію договору з виробником або його офіційним представником/філією виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), який діє на момент оголошення процедури закупівлі та термін його дії є достатнім для завершення відповідної процедури закупівлі в повному обсязі, з відповідними додатками (специфікаціями до зазначених договорів, при цьому специфікації повинні бути датовані роком проведення відповідної публічної закупівлі), що підтверджує наявність/можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, визначеній тендерною документацією.Різні форми випуску мають бути одного виробника, для забезпечення можливості їх одночасного застосування (змішування, комбінування) при проведенні діагностики одного пацієнта.
Факт такої дискримінації підтверджується недотриманням рекомендацій Листа від 22.12.2018 року, який розроблений МЕРТ спільно із МОЗ на основі рекомендацій АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ щодо захисту і формування конкурентного середовища в сфері закупівель лікарських засобів. До розробки рекомендацій були залучені відповідні департаменти МЕРТ і МОЗ, а також ГО «Центр протидії корупції», «Трансперенсі Інтернешнл» (дивитися пункт 8 Листа, посилання на лист: https://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf ). В даному випадку не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі!!!
Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Наведена вище умова документації не обмежує коло учасників лише безпосередньо виробників товару або суб'єктів господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами), особливо якщо у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту.
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва та договору співпраці.
Звертаємо Вашу увагу, що встановлення в Тендерній документації вищевказаної вимоги, є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель).
У випадку незадоволення вимоги, залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі до АМКУ та розміщення скарги на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами даної закупівлі та іншими контролюючими органами.
Додатково інформуємо, що статтею 44 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено:
За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
КУпАП стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі, передбачено:
тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону-
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі СТА НЕОПОДАТКОВУВАНИХ МІНІМУМІВ ДОХОДІВ ГРОМАДЯН.
Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника У РОЗМІРІ ДВОХСОТ НЕОПОДАТКОВУВАНИХ МІНІМУМІВ ДОХОДІВ ГРОМАДЯН.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.12.2021 16:46
Вирішення:
Шановний учасник! В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Щодо посилання на спільне роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України, то варто звернути увагу на наступне:
Відповідно до вказаного листа, замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
У листі Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018р. мова йде виключно про гарантійний лист від виробника та про строки поставки. При цьому, замовником у тендерній документації по закупівлі № UA-2021-12-08-014400-c, вказано не лише виробник товару, але й вказані представництва, філії та ін., що виключає будь – які обмеження для учасників.
Крім того, вказана у листі Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018р. рекомендація недоцільності висування вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника, як доказ підтвердження строків поставки, також не може застосовуватися до закупівлі №UA-2021-12-08-014400-c , оскільки наявність авторизаційного листа в нашому випадку зумовлена в тому числі задля підтвердження якості продукції, поставки її у відповідній кількості з належними строками придатності.
Викладене вище свідчить про повне дотримання КНП «ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М.КРАМАТОРСЬК» вимог діючого законодавства,тому Ваша вимога про усунення порушення не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено