• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Пальта

Пальто (куртка) демісезонна - 625 шт, пальто зимове - 590 шт.

Завершена

960 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 803.00 UAH
Період уточнення: 04.10.2017 11:30 - 09.10.2017 12:00
Відповідь надана

Уточнення технічних хаоактеристик товару

Номер: 04a99f1ebf9e4a03870bf2f258941cc4
Дата опублікування: 09.10.2017 00:12
Опис: Просимо надати детальну уточнену характеристику товару :конкретні розміри та кількість по них.Зовсім незрозуміло по зимових пальтах.Чи допускаються зимові подовжені куртки ? Чи може замовник розмістити фото оріентових моделей товару? Як верхній зимовий та демісезонний одяг може бути без кишені ?Куди підопічні мають покласти носовичок або рукавиці, або телефон? Також не зрозуміло по застібках. Що має на увазі Замовник під характкристикою утеплення синтепон+ хутро, фліс?Якщо має на увазі хутро- підкладку, то це недоцільно з огляду норм по терміну експлуатації виробу (куртки, пальта) для психоневрологічних інтернатів(3-5 років) . Хутро має особливості зваляння та втрачання теплозабезпечення , вбирання в себе пилу та неприємних запахів , на нього чіпляються катишки із светрів та іншого одягу .Тому тканева підкладка більш практична за штучне хутро або фліс, не тільки зберігає протягом багатьох років свої властивості, гарно зберігає тепло, а ще і більш естетична .
Відповідь: Відповідь на вимогу UA-2017-10-04-000765-b.b1 від 07.10.2017р. 12:18 Розглянувши вимогу Святошинський психоневрологічний інтернат надає роз’яснення що вимог тендерної документації: Відповідно вимогам тендерної документації (ТД) Додаток 3 "Основні умови договору" Учасник-переможець (Виконавець) здійснює поставку товару Замовнику протягом однієї доби з дати надходження відповідної заявки. Тобто заявка відбувається тільки після укладання Договору, а Договір про закупівлю укладається не раніше ніж 10 днів з дати оприлюднення в системі PROZORRO повідомлення про намір укласти договір з учасником (п.2 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі»). Поставка товару протягом однієї доби – мається на увазі поставка товару здійснюється однією партією, тобто вся кількість одразу (1215 шт.) а не маленькими партіями. В проекті Договору п.5.1. товар повинен бути поставлений Замовнику протягом 7 (сім) днів після підписання Договору. Виходячи з вищевикладеного Переможець має 10-17 днів для поставки товару Замовнику, та враховуючи те що закупівля була оголошена 04 жовтня 2017 року і в Учасників є можливість звертатися за роз’ясненнями та підготувати тендерну пропозицію до 20.10.2017р. Відповідно Додатку 4 «Технічне завдання» ТД вимоги обумовлюють якість товару, а саме: Зразки товару є невід’ємною частиною тендерної документації, надання зразків протягом одного робочого дня після закінчення аукціону особисто Учасником, або уповноваженою особою на підставі документів. Також Учасники мають право подати зразки до дати розкриття тендерних пропозицій. Згідно п.6. Додатку 4 вимога обґрунтована тим, що не добросовісні Учасники пропонують не якісний товар невідомого походження, або походження країн на які, діють Санкції (до яких застосовуються обмежувальні заходи). Виріб повинен мати застібки: блискавку та ґудзики. Щодо утеплювача зимових пальт можуть бути такі варіанти: 1) подвійний синтепон, 2) синтепон + штучне хутро (фліс), де хутро (фліс) використовується як підкладка. Підкладка виробів повинна бути щільною та якісною щоб з часом не проявлявся (не пробивався) синтепон. Учасники в складі тендерної пропозиції прикріплюють сертифікати якості на виріб або на тканину виробів. Товар може перевірятися в акредитованих лабораторіях, в разі виникнення суперечки що до якості виробів, (перевірка за рахунок Учасника). Вимоги викладені в Додатку 4 відповідно підпункту 3 п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 10.10.2017 10:05
Відповідь надана

Щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: ac61455726ea46f3ad7e8c5dbff00903
Дата опублікування: 07.10.2017 12:17
Опис: Розглянувши тендерну документацію із закупівлі верхнього одягу було встановлено , що Замовник своїми діями створює умови щодо обмеження конкуренції та штучно обмежує коло учасників аукціону,встановлюючи такі вимоги: 1. Додаток 3"Основні умови договору" містить вимогу постачання всього обсягу товару(1215 пальт та курток) протягом однієї доби після заявки, що унеможливлює участі у аукціоні суб"єктів господарювання з інших регіонів України, які віддалені від закладу Замовника. Також зазначаємо, що проект договору(розділ 5) має обовязок Постачальника поставити товар протягом семи днів після підписання договору. Такі неоднозначні вимоги , окрім дискримінаційних ознак, заплутують учасників та не дають змоги якісної підготовки пропозиції. 2. Додаток 4 Технічне завдання містить низку дискримінаційних вимог, що обмежують права учасників та штучно зменшують конкуренцію , що призведе до порушення принципів максимальної ефективності закупівлі, а саме: 2.1. Надання зразків протягом ОДНОГО РОБОЧОГО ДНЯ після закінчення аукціону та ОСОБИСТО УЧАСНИКОМ аукціону. 2.2 Надання учасником,який не є виробником наступних документів:копію договору (дилера, дистриб’ютора, агента тощо) з виробником; - довідку від виробника, що ціни на продукцію, зазначену у специфікації, у 2017 бюджетному році збільшуватись не будуть та товари будуть поставлені у повному обсязі. Ця вимога повністю виключає участь у аукціоні суб"єктів господарюванняякі НЕ Є ВИРОБНИКАМИ або не мають договорів із ВИРОБНИКАМИ!!!! 4. Технічні характеристики товару мають дуже умовний опис, що створює неоднозначне розуміння до вимог якості. Замовник розмито описує вимогу щодо розмірів -від 46 до 70 , не вказуючи кількість по розмірах,що унеможливлює точний розрахунок ціни пропозиції. Також не надано пропорційність кількості виробів,які будуть замовлятися із застібками на гудзиках, а які на застібці блискавка та чи повинна застібка блискавка мати захисний клапан з метою покращення теплових властивостей виробу. Також опис зимових пальт має вимогу "утеплювач подвійний синтепон або синтепон + штучне хутро (фліс) " . Фліс та штучне хутро у якому вигляді мав на увазі Замовник?Як утеплення капюшону або зверху манжету або у іншому варіанті? Замовник жодним чином не вказав які підкладки у виробах демісезонних та зимових повинні бути .Також Замовник конкретно не вказує, хто повинен надати та коли документи якості на вироби:всі учасники або постачальник під час поставки товару. Також Замовник вказує,що вироби можкуть перевірятися на відповідність державним стандартам та нормам в акредитованих установах України за рахунок Учасника, але не вказує з якіх підстав буде проводитися ця перевірка , у яких саме установах та яка орієнтовна вартість цієї перевірки. Виходячи з видевикладеного та з метою дотримання Замовником вимог чинного законодавства тендерному хомітету необхідно терміново привести вимоги тендерної документації згідно вимогам діючого законодавства та створити умови щодо дотримання принципів закупівлі.
Відповідь: Розглянувши вимогу від 07.10.2017р. 12:18 Святошинський психоневрологічний інтернат надає роз’яснення що вимог тендерної документації: 1. Відповідно вимогам тендерної документації (ТД) Додаток 3 "Основні умови договору" Учасник-переможець (Виконавець) здійснює поставку товару Замовнику протягом однієї доби з дати надходження відповідної заявки. Тобто заявка відбувається тільки після укладання Договору, а Договір про закупівлю укладається не раніше ніж 10 днів з дати оприлюднення в системі PROZORRO повідомлення про намір укласти договір з учасником (п.2 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі»). Поставка товару протягом однієї доби – мається на увазі поставка товару здійснюється однією партією, тобто вся кількість одразу (1215 шт.) а не маленькими партіями. В проекті Договору п.5.1. товар повинен бути поставлений Замовнику протягом 7 (сім) днів після підписання Договору. Виходячи з вищевикладеного Переможець має 10-17 днів для поставки товару Замовнику, та враховуючи те що закупівля була оголошена 04 жовтня 2017 року і в Учасників є можливість звертатися за роз’ясненнями та підготувати тендерну пропозицію до 20.10.2017р. 2. Відповідно Додатку 4 «Технічне завдання» ТД вимоги обумовлюють якість товару, а саме: 2.1. Зразки товару є невід’ємною частиною тендерної документації, надання зразків протягом одного робочого дня після закінчення аукціону особисто Учасником, або уповноваженою особою на підставі документів. Також Учасники мають право подати зразки до дати розкриття тендерних пропозицій. 2.2. Згідно п.6. Додатку 4 вимога обґрунтована тим, що не добросовісні Учасники пропонують не якісний товар невідомого походження, або походження країн на які, діють Санкції (до яких застосовуються обмежувальні заходи). 3. Орієнтовні розміри верхнього одягу. Виріб повинен мати застібки: блискавку та ґудзики. Щодо утеплювача зимових пальт можуть бути такі варіанти: 1) подвійний синтепон, 2) синтепон + штучне хутро (фліс), де хутро (фліс) використовується як підкладка. Підкладка виробів повинна бути щільною та якісною щоб з часом не проявлявся (не пробивався) синтепон. Учасники в складі тендерної пропозиції прикріплюють сертифікати якості на виріб або на тканину виробів. Товар може перевірятися в акредитованих лабораторіях, в разі виникнення суперечки що до якості виробів, (перевірка за рахунок Учасника). Вимоги викладені в Додатку 4 відповідно підпункту 3 п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 10.10.2017 10:01