• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Пальта

Пальто (куртка) демісезонна - 625 шт, пальто зимове - 590 шт.

Завершена

960 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 803.00 UAH
Період оскарження: 04.10.2017 11:30 - 15.10.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Про об"єктивну та неупередженну оцінку пропозицій

Номер: 1a53253d7fb243a9b1442d486b068ba3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-04-000765-b.a3
Назва: Про об"єктивну та неупередженну оцінку пропозицій
Вимога:
Двадцятого жовтня відбувся аукціон, у якому прийняло участь три учасника: Фізична особа-підприємець Шпакович Петро Миколайович П.М., ФОП Дмитрієва Світлана Петрівна та ТОВ ТКС Пром. Згідно вимог пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Учасники повинні розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проаналізувавши подані учасниками документи у складі пропозиції за поточним аукціоном просимо Замовника при проведенні оцінки пропозицій учасників врахувати те, що пропозиції ФОП Шпакович П.М. та ТКС Пром не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: 1. По пропозиції ФОП Шпакович П.М.: 1.1.Учасник аукціону ФОП Шпакович на вимогу п.7 Додатку 4 «Технічне завдання» не вказав країну виробника а ні в наданому у складі пропозиції «Технічному завданні», а ні в «Технічних характеристиках». 1.2.На вимогу п. 2 Розділу ІІІ ФОП Шпакович П.М. не надав документу, що підтверджують повноваження посадової особи (керівника Учасника або уповноваженої ним особи) щодо підпису документів тендерної пропозиції. (Замовником не було надано посилання , що ця вимога не стосується учасників аукціону-фізичних осіб). 1.3.На вимогу п.6 Додатку 4 ФОП Шпакович П.М. надав договір поставки товару з ТОВ Партек , а не договір дилера, дистриб’ютора, агента з виробником. Також Шпакович надав висновок санітарно- гігієнічної експертизи на товари, які виробляються у Китаї, Бангладеші, Індонезії тощо, що є несумісним із інформацією про те, що ТОВ Партек є виробником курток та пальт, які є предметом закупівлі. 1.4.У складі пропозиції Шпакович надав висновок санітарно-гігієнічної експертизи на тканини підкладові, плащеві, пальтові, але не надав жодного документу, підтверджуючого якість та безпеку наповнювача пальт та курток-синтепона або слимтекса. Таким чином, він не запевнив Замовника, що запропонований товар є якісним та безпечним та таким, що не ввезено із країн, на яких, діють Санкції (до яких застосовуються обмежувальні заходи) згідно Указу Президента України від 16 вересня 2015 року № 549/2015 1.5.Учасник аукціону Шпакович жодним чином не надав роз’яснення з приводу ненадання сертифікатів, надання яких вимагалося п.2 Додатку 4. 2.По пропозиції ТОВ «ТКС Пром»: 2.1На вимогу п.1.3 Додатку 2 не надано листів - відгуків та довідки про здійснення аналогічних закупівель. 2.2.На вимогу п.5 додатку 4 не надано довідку учасника про незмінність ціни на запропонований товар. 2.3. Учасник аукціону ТОВ ТКС Пром на вимогу п.7 Додатку 4 «Технічне завдання» не вказав країну виробника запропонованого товару. 2.4. У складі пропозиції не надав висновок санітарно-гігієнічної експертизи або іншого документу, підтверджуючого якість та безпеку наповнювача пальт та курток-синтепона або слимтекса. 2.5. На вимогу п.4 Додатку 2 надав довідку банку про відсутність заборгованості по кредитам від 22.09.2017, у той час, коли Замовник вимагав довідку зі строком видачі – не раніше 10 календарних днів до дати аукціону. Виходячи із вищевикладеного, пропозиції ФОП Шпакович П.М. та ТОВ «ТКС Пром» не відповідають вимогам тендерної документації та повинні бути відхиленими згідно зі ст.ст.3, 5 ,30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь та рішення в доданому файлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

О недискриминации участников

Номер: 56ff8b0efc9346cab81e0294dcb089c7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-04-000765-b.b2
Назва: О недискриминации участников
Вимога:
Уважаемые члены тендерного комитета! В тендерной документации на закупку пальто /курток имеются дискриманационные требования: предоставление образцов лично участником и в течение одного рабочего дня, поставка товара на протяжении одного дня после заявки. Эти требования направлены на ограничение участия в торгах потенциальных поставщиков из других регионов страны, что нарушает статьи 3,5 Закона Украины "Про публічні закупівлі ". Также Заказчиком установлено требование предоставления участником договора с производителем и справки о том, что цены будут неизменными. Таким образом Заказчик полностью исключил возможность участия в торгах юридических и физических лиц, которые не являются производителями или не имеют договоров с производителем. Прошу тендерный комитет внести изменения в тендерную документацию, привести её в соответствие с Законом ,а именно исключить из документации дискриминационные требования.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога від 08.10.2017р. за змістом аналогічна вимозі 07.10.2017р. Відповідь на вимогу 08.10.2017 дивіться на вимогу 07.10.2017р.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 090f74b77fc94b05a3afb3cbe819f1e1
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-04-000765-b.b1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Розглянувши тендерну документацію із закупівлі верхнього одягу було встановлено , що Замовник своїми діями створює умови щодо обмеження конкуренції та штучно обмежує коло учасників аукціону,встановлюючи такі вимоги: 1. Додаток 3"Основні умови договору" містить вимогу постачання всього обсягу товару(1215 пальт та курток) протягом однієї доби після заявки, що унеможливлює участі у аукціоні суб"єктів господарювання з інших регіонів України, які віддалені від закладу Замовника. Також зазначаємо, що проект договору(розділ 5) має обовязок Постачальника поставити товар протягом семи днів після підписання договору. Такі неоднозначні вимоги , окрім дискримінаційних ознак, заплутують учасників та не дають змоги якісної підготовки пропозиції. 2. Додаток 4 Технічне завдання містить низку дискримінаційних вимог, що обмежують права учасників та штучно зменшують конкуренцію , що призведе до порушення принципів максимальної ефективності закупівлі, а саме: 2.1. Надання зразків протягом ОДНОГО РОБОЧОГО ДНЯ після закінчення аукціону та ОСОБИСТО УЧАСНИКОМ аукціону. 2.2 Надання учасником,який не є виробником наступних документів:копію договору (дилера, дистриб’ютора, агента тощо) з виробником; - довідку від виробника, що ціни на продукцію, зазначену у специфікації, у 2017 бюджетному році збільшуватись не будуть та товари будуть поставлені у повному обсязі. Ця вимога повністю виключає участь у аукціоні суб"єктів господарюванняякі НЕ Є ВИРОБНИКАМИ або не мають договорів із ВИРОБНИКАМИ!!!! 4. Технічні характеристики товару мають дуже умовний опис, що створює неоднозначне розуміння до вимог якості. Замовник розмито описує вимогу щодо розмірів -від 46 до 70 , не вказуючи кількість по розмірах,що унеможливлює точний розрахунок ціни пропозиції. Також не надано пропорційність кількості виробів,які будуть замовлятися із застібками на гудзиках, а які на застібці блискавка та чи повинна застібка блискавка мати захисний клапан з метою покращення теплових властивостей виробу. Також опис зимових пальт має вимогу "утеплювач подвійний синтепон або синтепон + штучне хутро (фліс) " . Фліс та штучне хутро у якому вигляді мав на увазі Замовник?Як утеплення капюшону або зверху манжету або у іншому варіанті? Замовник жодним чином не вказав які підкладки у виробах демісезонних та зимових повинні бути .Також Замовник конкретно не вказує, хто повинен надати та коли документи якості на вироби:всі учасники або постачальник під час поставки товару. Також Замовник вказує,що вироби можкуть перевірятися на відповідність державним стандартам та нормам в акредитованих установах України за рахунок Учасника, але не вказує з якіх підстав буде проводитися ця перевірка , у яких саме установах та яка орієнтовна вартість цієї перевірки. Виходячи з видевикладеного та з метою дотримання Замовником вимог чинного законодавства тендерному хомітету необхідно терміново привести вимоги тендерної документації згідно вимогам діючого законодавства та створити умови щодо дотримання принципів закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу в доданому файлі
Статус вимоги: Задоволено