• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ремонт систем одоризації газу на ГРС УМГ "ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ" (Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури)

Ремонт систем одоризації газу на ГРС УМГ "ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ"

Торги не відбулися

71 284 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 356 424.00 UAH
Період уточнення: 18.08.2017 08:59 - 27.08.2017 17:30
Відповідь надана

Щодо Додатку № IV "Додаткові вимоги до Учасників торгів які обов’язково повинні бути включені до ДКТ «Ремонт систем одоризації газу на ГРС УМГ «ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ» (Будівництво заводів/установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури)"

Номер: 612e46e769fe4d78962777cfef5af1e5
Дата опублікування: 25.08.2017 10:45
Опис: Щодо Додатку № IV «Додаткові вимоги до Учасників торгів які обов’язково повинні бути включені до ДКТ «Ремонт систем одоризації газу на ГРС УМГ «ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ» (Будівництво заводів/установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури)» виникають такі питання: 1) в пунктах 1.3. та 1.9. вимагається надати Дозвіл Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки. Питання: навіщо дублювати один документ? 2) в пунктах 1.7 та 1.8 є посилання на пункт 1.1. даного додатку, а саме: "... транспортних засобів (вказаних в п.1.1 даного додатку)..." та "... для автомобілів вказаних в п.1.1 даного додатку" відповідно. Питання: про які транспортні засоби йдеться, якщо в пункті 1.1. даного додатку вимагається надати Ліцензію на будівельні роботи, в якій зазначається перелік робіт, а не транспортні засоби?
Відповідь: Щодо Додатку № IV «Додаткові вимоги до Учасників торгів які обов’язково повинні бути включені до Тендерної документації процедури закупівлі: «Ремонт систем одоризації газу на ГРС УМГ «ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ» (Будівництво заводів/установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури)» виникають такі питання: 1) в пунктах 1.3. та 1.9. вимагається надати Дозвіл Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки. Питання: навіщо дублювати один документ? 2) в пунктах 1.7 та 1.8 є посилання на пункт 1.1. даного додатку, а саме: "... транспортних засобів (вказаних в п.1.1 даного додатку)..." та "... для автомобілів вказаних в п.1.1 даного додатку" відповідно. Питання: про які транспортні засоби йдеться, якщо в пункті 1.1. даного додатку вимагається надати Ліцензію на будівельні роботи, в якій зазначається перелік робіт, а не транспортні засоби? По першому питанню: Дублювання вимог на представлення певного дозволу не зобов’язує учасника надавати той чи інший дозвіл декілька разів. По другому питанню: Наведене посилання в пунктах 1.7 та 1.8 додатку IV на пункт 1.1. даного додатку є технічною помилкою. Правильне посилання на пункт 1.1 додатку ІІ до Т.Д. Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Дата відповіді: 29.08.2017 16:44
Відповідь надана

Про внесення змін до тендерної документації

Номер: 5edb54653f0a4639ba3ddfc9d4e58dbf
Дата опублікування: 22.08.2017 21:10
Опис: Шановні організатори процедури закупівлі! Загальновідомо, що основним з важливих критеріїв підбору обладнання одоризації газу   є максимальна та   мінімальна витрата природного газу, який потребує одорування. Від цих показників   залежить вибір того чи іншого дозувального насосу, мікровитратоміру одоранту - основних критеріїв     правильності роботи обладнання, його можливості забезпечити необхідний рівень одоризації     та кінцева     вартість.     У таблиці п5. "Технічних вимог та якісних характеристик предмету закупівлі" в п2.2. та п.2.3. вказано, що ці параметри уточнюються на місці встановлення заздалегідь.     Зі змісту тендерної документації не зовсім зрозуміло, як, де і в який спосіб     учасник може отримати цю інформацію. Також це стосується і пункту 2.18 технічної   частини. Складається враження, що Ви навмисно приховуєте важливу інформацію, яка необхідна для підготовки документів тендерної пропозиції, і робити все можливе для ускладнення її підготовки. Якщо проводити аналогії, то Ви бажаєте купити вантажні автомобілі, не зазначаючи їх вантажопідйомність. На нашу думку,    ці дії порушують чесну конкуренцію та надають неправомірну перевагу окремим учасникам, що прямо суперечить ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».   Просимо Вас внести необхідні    зміни до тендерної документації.
Відповідь: Стосовно вимоги про внесення змін до Додатку I-а "Технічні вимоги і якісні хароактеристики предмета закупівлі" до Тендерної документації роз"яснюємо наступне: Максимальна та мінімальна витрата природного газу по кожному об’єкту буде уточнюватись під час складання завдання на проектування. Максимальну витрату газу можна дізнатись на офіційному сайті ПАТ УКТРАНСГАЗ в розділі «ЗАМОВНИКАМ/точки виходу». Вважаємо недоцільним внесення змін до Тендерної документації.
Дата відповіді: 28.08.2017 11:25
Відповідь надана

Щодо надання роз'яснень або внесення змін до тендерної документації

Номер: aa8e739ade524e8aa8011023ca0d69f9
Дата опублікування: 21.08.2017 16:53
Опис: Під час розгляду тендерної документації на предмет закупівлі «Ремонт систем одоризації газу на ГРС УМГ "ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ" (Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури)» у фахівців нашого підприємства виник ряд питань щодо змісту тендерної документації, а саме: 1. У пункті 6. Розділу III тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (файл / ТД Ремонт системи одоризації газу на ГРС УМГ Черкаситрансгаз.pdf/) міститься посилання на те, що вимоги до предмета закупівлі викладено у Додатку 1-а та Додатку 1-б тендерної документації. Натомість Додаток 1-б у складі опублікованої на сайті тендерної документації відсутній (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-08-18-000041-c). Просимо надати роз’яснення з цього приводу або внести відповідні зміни до складу тендерної документації. 2. При розгляді технічних вимог до тендерної документації (Додаток 1-а, Розділ IV. «Вимоги до автоматичної системи одоризації газу», п.5 «Вимоги до автоматичного комплексу одоризації газу», частина 1 – Документація) вказаний перелік документів, які необхідно подати на дату розкриття тендерних пропозиції, а також тих, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. В п.1.7. вимагається лише Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи. З метою відповідності обов’язковим законодавчим актам України, зниження ризиків, які пов’язанні з отриманням негативних висновків від сертифікаційних органів, що можуть вплинути на виконання договору підряду в подальшому, а також підтвердження його попереднього досвіду впровадження на території України, вважаємо доцільним внести додатково в тендерну документацію вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції обов’язкових дозвільних документів, а саме: - Документи відповідно до постанови КМУ № 1107 від 26.10.2011р. - Документи відповідно до постанови КМУ №1055 від 28.12.2016р. 3. У Додатку 1-а, Розділ IV. «Вимоги до автоматичної системи одоризації газу» , п.5 «Вимоги до автоматичного комплексу одоризації газу», частина 1 – Документація - в п.1.7. вимагається надати Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, проте чітко не визначено, Експертиза чого саме повинна бути проведена: Технічних умов, самої установки одоризації, виробника-виготовлювача тощо. Просимо дати роз’яснення з цього приводу або внести відповідні зміни до складу тендерної документації.
Відповідь: Питання 3 3. 1) Стосовно наявності посилання у пункті 6. Розділу III тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (файл / ТД Ремонт системи одоризації газу на ГРС УМГ Черкаситрансгаз.pdf/) на те, що вимоги до предмета закупівлі викладено у Додатку 1-а та Додатку 1-б тендерної документації. Повідомляємо, що була допущена технічна помилка. Відповідні зміни будуть внесені до складу тендерної документації. 2)Стосовно додаткових вимог до документації комплексу одоризації газу можемо повідомити наступне: перелік документів одоризаційного комплексу наведений в Додатку 1-а, Розділ IV. «Вимоги до автоматичної системи одоризації газу», п.5 «Вимоги до автоматичного комплексу одоризації газу», частина 1 – Документація вважаємо вичерпним. 3) Вимога наявності висновку санітарно-епідеміологічної експертизи входить до переліку вимог до автоматичного комплексу одоризації газу. Цілком логічно булоб припустити, що дана вимога відноситься до комплексу одоризації газу
Дата відповіді: 22.08.2017 16:44
Відповідь надана

Щодо Додатку № IV «Додаткові вимоги до Учасників торгів які обов’язково повинні бути включені до ДКТ «Ремонт систем одоризації газу на ГРС УМГ «ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ» (Будівництво заводів/установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури)»

Номер: fbc28db2fcfa47ae8d27b241fd55f862
Дата опублікування: 19.08.2017 14:33
Опис: Розглянувши «Додаткові вимоги до Учасників торгів які обов’язково повинні бути включені до ДКТ...», а саме Перелік документів, що подаються Учасником торгів у складі пропозиції: «п. 1.6. Копію ліцензії Учасника виданої Міністерством екології та природних ресурсів України, щодо поводження з небезпечними відходами, яка покриває наступні операції поводження з відходами: збирання, перевезення, зберігання, утилізація або знешкодження. У разі якщо надана ліцензія не дає права на поводження з небезпечними відходами у повному обсязі, надати додатково копію договору з суб’єктом господарювання ліцензія якого покриває та надає право на операції щодо поводження з небезпечними відходами, які відсутні у ліцензії Учасника», вважаємо некоректним вище наведені вимоги щодо учасника торгів, який може не виступати безпосередньо як організація з виконання демонтажу існуючої підземної ємності зберігання одоранту з послідуючою нейтралізацією залишків одоранту та її утилізацією, а наймати суб’єкт господарювання на субпідряд (шляхом підписання з ним відповідного договору). Пропонуємо внести зміни до даного пункту і викласти його в наступній редакції: «п.1.6. Копію ліцензії Учасника або суб’єкта господарювання, з яким Учасник уклав договір, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України, щодо поводження з небезпечними відходами, яка покриває наступні операції поводження з відходами: збирання, перевезення, зберігання, утилізація або знешкодження.». Розглянувши «Додаткові вимоги до Учасників торгів які обов’язково повинні бути включені до ДКТ...», а саме Перелік документів, що подаються Учасником торгів у складі пропозиції: «п.1.12. Копія сертифікату відповідності Учасника системи екологічного керування ISO 14001, виданого міжнародними акредитованим органом, терміном дії не меншим ніж строк дії договору», вважаємо некоректним вище наведені вимоги щодо учасника торгів та такими, що обмежують ринкову конкуренцію та кількість учасників у торгах. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, вимога щодо сертифікату відповідності Учасника системи екологічного керування ISO 14001, виданого міжнародними акредитованим органом, опублікована замовником вперше щодо даного типу обладнання і робіт. Світова практика і український досвід впровадження нових вимог щодо сертифікації, які носять необов’язковий характер з точки зору нормативно-технічної документації та дозвільної документації, що регулює виробництво, проведення робіт, експлуатацію обладнання та робіт, зазначених у тендерній документації, передбачає певний перехідний етап для впровадження нових міжнародних стандартів у Учасників торгів, упродовж якого дана вимога щодо сертифікованої системи екологічного керування ISO 14001 має носити рекомендаційний (бажаний), а не обов’язковий характер. Враховуючи викладене, просимо виключити даний п.1.12. Копія сертифікату відповідності Учасника системи екологічного керування ISO 14001, виданого міжнародним акредитованим органом, терміном дії не меншим ніж строк дії договору з Додатку №IV «Додаткові вимоги до Учасників торгів які обов’язково повинні бути включені до ДКТ «Ремонт систем одоризації газу на ГРС УМГ «ЧЕРКАСИТРАНСГАЗ» (Будівництво заводів/установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури)» тендерної документації.
Відповідь: Питання 2 УМГ Черкаситрансгаз, як замовником виконання робіт, керуючись частиною третьою статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, було включено наявність сертифікату відповідності Учасника системі екологічного керування ISO 14001 з огляду на наступне: комплексом виконання робіт по заміні одоризаторів передбачається проведення демонтажу ємностей зберігання одоранту з нейтралізацією залишків одоранту. Одорант є небезпечною, в екологічному плані, речовиною , тому вважаємо за необхідне залишити дану вимогу.
Дата відповіді: 22.08.2017 16:43
Відповідь надана

Щодо Додатку №II до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до Учасників торгів»

Номер: 5ad3a2b419e64e7586ac3458b1a89229
Дата опублікування: 19.08.2017 14:20
Опис: Розглянувши «Кваліфікаційні критерії до Учасників торгів», а саме Перелік документів, що подаються Учасником торгів у складі пропозиції: п. 1.1. «Довідка у довільній формі з переліком обладнання, механізмів, які будуть задіяні при виконанні робіт (як власного так і орендованого, з вказуванням приналежності). Документи, що підтверджують право власності на складські приміщення, або договір(-и) оренди таких складських приміщень та висновок(-ки) СЕС для даних складських приміщень на операції поводження з відходами (копії).», вважаємо некоректним вище наведені вимоги щодо учасника торгів, який може не виступати безпосередньо як суб’єкт господарювання з виконання демонтажу існуючої підземної ємності зберігання одоранту з послідуючою нейтралізацією залишків одоранту та її утилізацією, а наймати такий суб’єкт господарювання на субпідряд (шляхом підписання з ним відповідного договору). Пропонуємо внести зміни до даного пункту і викласти його в такій редакції: п. 1.1. «Довідка у довільній формі з переліком обладнання, механізмів, які будуть задіяні при виконанні робіт (як власного так і орендованого, з вказуванням приналежності). Документи, що підтверджують право власності на складські приміщення, або договір(-и) оренди таких складських приміщень (копії).» Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Питання 1 1. Вимогами тендерної документації не заборонено учаснику залучати субпідрядні організації для виконання демонтажу існуючої підземної ємності зберігання одоранту з послідуючою нейтралізацією залишків одоранту та її утилізацією. «Кваліфікаційні критерії до Учасників торгів» встановлюються для всіх виконавців комплексу робіт по заміні одоризаторів (як підрядних так і субпідрядних) тому не можуть бути змінені.
Дата відповіді: 22.08.2017 16:42