• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Завершена

1 850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 500.00 UAH
Період уточнення: 06.12.2021 20:10 - 12.12.2021 00:00
Відповідь надана

Прибрати дискримінаційні вимоги додатку 1 до тендерної документації

Номер: 66d3c42982fe494ea6cf4d5454110f08
Дата опублікування: 10.12.2021 10:08
Опис: Шановний Замовник в пункті 4 додатку №1 Оголошення про проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель оприлюдненого на веб порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель 06 грудня 2021 року під ідентифікатором доступу до закупівлі - UA-2021-12-06-018245-c, Замовник АТ Лубнигаз встановив потенційним Учасникам вимогу про надання у складі документів пропозиції Учасників документи: На підтвердження надати копію дозволу на зберігання та носіння вогнепальної та травматичної зборої ( не менше 5 дозволів). в ст. 17 Законом України " Про публічні Закупівлі" (надалі-Закон), не встановлено жодної обов’язкової чи будь-якої вимоги до учасників закупівлі, яка б вказувала на обов’язкову наявність у учасника. Оскільки Вами було оголошено закупівлю саме охоронних послуг, діяльність та надання яких регулюється спеціальним Законом України «Про охоронну діяльність» 2013 р. (зі змінами та доповненнями), тому Учасники відповідно мають надати у складі своїх документів ліцензію видану Міністерством внутрішніх справ України – ліцензію на провадження та надання певних охоронних послуг у відповідності до зазначеного Закону. Відповідно ті, учасники які вже мають та отримати таку ліцензію на надання охоронних послуг вже були перевірені МВС України на відповідність кваліфікаційним вимогам згідно Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності від 18.11.2015 №960. Частиною 1 пункту 11 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності передбачено можливість отримання суб’єктом охоронної діяльності лише 2 види дозволів: дозвіл на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи; дозвіл на право придбання зазначених пристроїв. Інших видів дозволів, зокрема таких як вимагаєте Ви – як Замовник закупівлі - наявність копії дозволу на зберігання, носіння зброї (вогнепальної/травматичної) виданого Учаснику процедури закупівлі - не передбачено. Чинним законодавством України передбачено можливість отримання дозволу на володіння і носіння зброї вогнепальної або травматичної передбачено лише для фізичних осіб, які персонально несуть кримінальну відповідальність за дотримання чинного законодавства щодо використання, поводження, носіння та зберігання такої зброї, що передбачено Інструкцією про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, від 21.08.1998 №622 (зі змінами). Крім того, звертаємо Вашу увагу, що особи, які можуть здійснювати охоронну діяльність в розумінні статті 1 ЗУ «Про охоронну діяльність» можуть бути лише фізичні особи-підприємці або юридичні особи будь якої форми власності, а саме: «суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії», але сама по собі фізична особа без статусу підприємця не може надавати такі послуги. Крім того, пунктом 9.6 зазначеної інструкції передбачено, що озброєння працівників вогнепальною зброєю та травматичною зброєю встановлюються керівниками міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та Національного банку України за погодженням з Національною поліцією України згідно з нормами зброї і боєприпасів до неї, що передбачаються для озброєння воєнізованої охорони і особового складу міністерств та інших центральних органів виконавчої влади (додаток 18), а не суб’єктами охоронної діяльності. Враховуючи зазначене вище, зазначені вимоги в пункті 4 повністю додатку №1 «наявності зброї (вогнепальної/травматичної)» носять дискримінаційний характер та унеможливлюють конкуренцію і участь в оголошеній закупівлі UA-2021-12-07-014048-c, а тому просимо внести зміни до оголошення про проведення відкритих торгів, просимо Вас внести зміни до оголошення про проведення відкритих торгів та видалити пункт 4 додатку №1 повністю. п.3 додатку№1 до тендерної документації надати, складену в довільній формі, що містить інформацію про кількість, кваліфікацію працівників, які будуть залучені учасником для виконання вимог замовника в частині фізичної охорони керівника щодо наявність сертифікатів про проходження курсів тілоохоронців (не менше 2 сертефікатів) та п.8.1. додатку №1 тендерної документації чоловіки з добрим станом психічного і фізичного здоров`я віком не старше 35 років, гарної фізичної підготовки з підтвердженням відповідної кваліфікації. Відповідно до ч.1 ст.11 Закону України "Про охоронну діяльність": Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із субєктом господарювання та подали документи. Окрім того, Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 затверджені Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, які визначають організаційні та кваліфікаційні вимоги провадження охоронної діяльності. Пунктом 17 Кадрові вимоги Ліцензійних умов визначено, що Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом господарювання. Відповідно до п.15 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. №960: "Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. №336 Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Окрім того, відповідно до ст.43 Конституції України передбачає, що кожен має право на працю, що включає в себе можливість заробляти на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. З урахуванням вищезазначеного, вимагаємо змінити/видалити вимогу до Учасника щодо лімітованої вікової межі охоронників, які зазначені в п.3 додатку№1 до тендерної документації та в п.8.1. додатку №1 тендерної документації, які не відповідають ні одному із вищезазначених нормативно-правових актів, які є спеціальними актами, які регулюють вимоги до охоронців.
Відповідь: Доброго дня! Ваше звернення було розглянуто . За результатами розгляду можемо повідомити наступне щодо встановлення дискримінаційних вимог: Відповідно до ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них;об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;запобігання корупційним діям і зловживанням .Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.. Законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими. Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 5 Закону), а частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, Статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом. Отже, замовником торгів будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та ним не було встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації. Так, як АТ «Лубнигаз» передбачає отримання комплексу заходів по захисту теретрорії , інформації, власності та працівників, а отже вимоги зазначені в тендерній документації не являється дискримінаційною.
Дата відповіді: 13.12.2021 17:38