-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Завершена
1 850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 500.00 UAH
Період оскарження:
06.12.2021 20:10 - 18.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Прибрати дискримінуючі вимоги для учасників закупівлі
Номер:
dfadb0b99a4944e7a677385ed21be937
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-06-018245-c.b1
Назва:
Прибрати дискримінуючі вимоги для учасників закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник в пункті 4 додатку №1 Оголошення про проведення відкритих торгів через систему електронних закупівель оприлюдненого на веб порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель 06 грудня 2021 року під ідентифікатором доступу до закупівлі - UA-2021-12-06-018245-c, Замовник АТ Лубнигаз встановив потенційним Учасникам вимогу про надання у складі документів пропозиції Учасників документи.
Пов'язані документи:
Учасник
- Дискримінуючі вимоги АТ Лубнигаз 10.12.2021 16:16
Дата подачі:
10.12.2021 16:16
Вирішення:
Доброго дня! Ваше звернення було розглянуто . За результатами розгляду можемо повідомити наступне щодо встановлення дискримінаційних вимог: Відповідно до ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них;об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;запобігання корупційним діям і зловживанням .Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.. Законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими. Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 5 Закону), а частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, Статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом. Отже, замовником торгів будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та ним не було встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації. Так, як АТ «Лубнигаз» передбачає отримання комплексу заходів по захисту теретрорії , інформації, власності та працівників, а отже вимоги зазначені в тендерній документації не являється дискримінаційними
Статус вимоги:
Відхилено