-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
УГВ-Сервіс 21П-325_Послуги з технічного супроводження, монтажу та підтримки системи GPS-моніторингу транспортних засобів; 72260000-5 Послуги пов’язані із програмним забезпеченням за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Адреса філії УГВ-Сервіс АТ "Укргазвидобування": реєстрації − 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Грабчака, 4а; адреса для листування − 36039, м. Полтава, вул. Раїси Кириченко, буд. 11а. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Завершена
4 996 333.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 99 920.00 UAH
мін. крок: 2% або 99 920.00 UAH
Період уточнення:
02.12.2021 11:21 - 25.12.2021 00:00
Відповідь надана
Програмне забезпечення
Номер:
1e009441116640c39bb226887dbabb68
Дата опублікування:
08.12.2021 22:11
Опис:
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи розглядаєте Ви можливість використання іншого програмного забезпечення, наприклад, Gelios, Fort-Monitor, Traccar, Mapon або інші? Якщо тільки Wialon, чи можливо надання послуг на базі Wialon Local або Wialon PRO ? Дякую за відповідь.
Відповідь:
Шановний Учаснику дякуємо за запитання та у відповідь повідомляємо наступну інформацію. ЩОДО ПЕРШОГО ПИТАННЯ про можливість використання іншого програмного забезпечення, в тому числі наведеного у Вашому запитанні Gelios, Fort-Monitor, Traccar, Mapon, повідомляємо, що філія «УГВ-Сервіс» АТ «Укргазвидобування» використовувала і планує використовувати виключно програмне забезпечення Wialon Hosting (далі по тексту – ПЗ), що обумовлено причинами, викладеними у примітці п.2.2. Технічного завдання (Додаток №3 до тендерної документації), а саме: вимога щодо використання даного ПЗ встановлюється у зв’язку з тим, що система GPS-моніторингу 594 одиниць транспортних засобів та спецтехніки (далі - ТЗ) філії «УГВ-Сервіс», які постійно знаходяться на виробничих об’єктах у Полтавській, Харківській та Львівській областях, сформована на базі програмного забезпечення Wialon Hosting та експлуатується з квітня 2017 року. Окрім того, персонал філії, що залучений до обробки інформації та контролю за використанням ТЗ і витратою палива, має необхідні знання та досвід саме з експлуатацією означеного ПЗ. Також, ВИКОРИСТАННЯ ПЗ WIALON HOSTING У ПОДАЛЬШІЙ ЕКСПЛУАТАЦІЇ СИСТЕМИ МОНІТОРИНГУ ФІЛІЇ ПЛАНУЄТЬСЯ З МЕТОЮ УНИКНЕННЯ ТЕХНІЧНИХ ПРОБЛЕМ ТА ДОДАТКОВИХ ВИТРАТ КОШТІВ ЗАМОВНИКА У ВИПАДКУ НЕОБХІДНОСТІ ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО НОВОГО ПЗ, ЗОКРЕМА: 1) необхідності перепідключення і налаштування до ПЗ вже встановлених трекерів, ЩО ПРИЗВЕДЕ ДО ВТРАТИ ТЕХНІЧНОЇ МОЖЛИВОСТІ GPS-МОНІТОРИНГУ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ТА СПЕЦТЕХНІКИ ФІЛІЇ НА СТРОК ДО 60 ДНІВ І БІЛЬШЕ; 2) ВТРАТА КОШТІВ І ЧАСУ ЗАМОВНИКА НА ПОВТОРНЕ ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАНЬ ПЕРСОНАЛУ та отримання персоналом достатнього досвіду використання системи для ефективного виконання своїх обов’язків; 3) ТИМЧАСОВА/ЧАСТКОВА АБО ПОСТІЙНА НЕСУМІСНІСТЬ РОБОТИ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРИ ПЕРЕНЕСЕННІ БАЗ ДАНИХ З WIALON HOSTING НА ІНШЕ ПЗ ДЛЯ ВЖЕ ВСТАНОВЛЕНОГО НА ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБАХ ТА СПЕЦТЕХНІЦІ ОБЛАДНАННЯ СИСТЕМИ І, ЯК НАСЛІДОК, ВТРАТА УСІХ НАКОПИЧЕНИХ ІСТОРИЧНИХ ДАНИХ ОБ’ЄКТІВ, вже розроблених шаблонів звітів, тарувальних таблиць паливних баків, що, в свою чергу, призведе до неякісного навігаційного та технічного моніторингу, а також необхідності додаткових витрат коштів на проведення нового тарування паливних баків та інших налаштувань ПЗ
ЩОДО ДРУГОГО ПИТАННЯ про можливість використання ПЗ Wialon Local або Wialon PRO повідомляємо, що використання ПЗ Wialon Hosting обумовлено вимогами до інформаційної безпеки центру зберігання і обробки даних (ЦОД), викладеними у п. 10 Технічного завдання (Додаток №3 до тендерної документації), а також у зв’язку з тим, що Wialon Pro – це застарілий серверний програмний продукт, а хмарне рішення Wialon Hosting має декілька важливих відмінностей від ПЗ Wialon Local. Відповідно до даних, що опубліковані у формі публічної інформації на сайті власника та виробника ПЗ Wialon за посиланням https://gurtam.com/ru/reglament (примітка внизу сторінки) технічна підтримка ПЗ Wialon Pro припинена 01.01.2020 року. Таким чином, для Wialon Pro відсутня можливість купувати нові додаткові пакети ліцензій і модулі, а також проводити оновлення ПЗ. Станом на сьогоднішній день, навіть виробник і єдиний власник ПЗ Gurtam не гарантує його коректну роботу. Щодо відмінностей хмарного рішення Wialon Hosting від серверного продукту Wialon Local: 1) сервери, на яких зберігається вся інформація бази даних клієнта Wialon Hosting, адмініструються фахівцями Gurtam; 2) продукт регулярно оновлюється, у користувачів завжди у доступі найсвіжіший та найактуальніший функціонал. У свою чергу, функціонал актуальної версії Wialon Local відповідає функціоналу Wialon Hosting, за винятком оновлень, що виходять у проміжку між виходами версій Wialon Local, оскільки нова версія Wialon Local випускається 1 раз на рік; 3) у користувача Wialon Hosting наявна можливість використовувати усі програми Wialon (http://apps.wialon.com/) та безкоштовний мобільний додаток (https://gurtam.com/ru/wialon/mobile-wialon); 4) цілодобова технічна підтримка з усіх питань Wialon Hosting (https://gurtam.com/ru/techsupport) здійснюється також і фахівцями Gurtam. У випадку Wialon Local, технічна підтримка з питань адміністрування серверів не надається спеціалістами Gurtam; 5) стабільність роботи та доступність хмарного рішення не менше 99,5% часу будь-якого календарного місяця. Означені гарантії стабільності роботи ПЗ прописані в рамках SLA для Wialon Hosting (https://gurtam.com/resource/wialon_hosting/sla_ua.pdf); 6) Wialon Hosting є SaaS-рішенням, всі дані користувачів зберігаються на серверах Gurtam, які повністю адмініструються та обслуговуються його фахівцями. В рамках SLA забезпечується збереження даних та доступність сервісу не менше 99,5% часу; 7) дані про клієнтів знаходяться у центрі обробки даних у Нідерландах. Це дата-центр рівня 3 (Сертифікат Tier 3 – Максимальна Надійність). Дані про контент клієнта зашифровані.
Підвищені вимоги щодо безпеки системи зберігання даних застосовуються перш за все для запобігання додаткових витрат Замовника на відновлення даних, у випадку їх втрати або пошкодження, а також втрати коштів у випадку відсутності протягом деякого часу навігаційного та технічного моніторингу ТЗ Замовника.
Дата відповіді:
09.12.2021 14:40