• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з фізичної охорони

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період уточнення: 01.12.2021 17:46 - 16.12.2021 00:00
Відповідь надана

про виключення дискримінаційних вимог

Номер: 54042aa7b7da4233819925c6b67ee101
Дата опублікування: 04.12.2021 22:56
Опис: Шановний замовнику. Ознайомившись з тендерною документацією на предмет закупівлі, яка має назву «Послуги з фізичної охорони», зокрема додатком 1 до неї, для всіх є очевидним, що предметом закупівлі є Послуги з фізичної охорони (код ДК 021:2015 -79710000-4 - Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони). Але, що ми бачимо в технічній специфікації та інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі? А бачимо ми не що інше, як свідомо закладені замовником ознаки кримінального правопорушення та елементи зовсім іншого предмету закупівлі –Послуги централізованого спостереження, реагування та обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації, встановлених на об`єктах… Так технічні вимоги передбачають, що послуги повинні відповідати нормативно-правовим документам, регламентуючим виконання даного виду послуг, в тому числі: - забезпечити охорону майна на об’єкті після виявлення правопорушень щодо нього до прибуття на об’єкт Замовника, при необхідності сприяти прибуттю замовника транспортом виконавця в нічний час. Яким нормативно-правовим документом передбачене сприяння прибуттю замовника транспортом виконавця ми не знаємо, як не знають і більшість пересічних громадян України, бо його не існує в природі. Звісно такого документа не існує і існувати не може, але існує інший документ, який має назву Кримінальний кодекс України, який передбачає кримінальну відповідальність за вимагання неправомірної вигоди, якою є така послуга зі сприяння прибуттю замовника на об’єкт транспортом виконавця. Дуже цікавими є деякі зазначені замовником вимоги, яким повинні відповідати послуги фізичної охорони. Як бачимо саме «фізичної охорони», а не пультової охорони. Зокрема, в п. 13 переліку замовник вимагає «Забезпечення прибуття мобільної групи на об’єкт охорони у нічний час не більше ніж за 5 хвилин, у денний – не більше ніж за 10 хвилин», а в п. 14 – «У разі необхідності, тимчасового посилення постів – виставлення додаткових постів, за власний рахунок без збільшення загальної вартості ціни договору». В першому випадку – це інший предмет закупівлі, а саме, пультова охорона, в другому-кримінальне правопорушення з елементами корупції, що є нічим іншим, як вимагання неправомірної вимоги, тобто отримання хабара. Викликають великий сумнів відношення більшості документів у переліку, які на думку замовника має завантажити учасник у складі тендерної пропозиції щодо надання послуг з фізичної охорони, саме до предмету фізичної охорони об’єкту замовника, а саме, - Довідки довільної форми за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена за наявності печаткою із переліком службових автомобілів із логотипом, обладнаних GPS-навігаторами та відеореєстраторами, які Учасник планує залучати для транспортування груп швидкого реагування. - Копії дозвільних документів на встановлення та використання на транспортних засобах реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору. Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів із зазначенням відмітки «спеціальний» для службових автомобілів, які будуть залучені Учасником для виконання договору. - Довідки в довільній формі про наявність офісу та власного пульту централізованого спостереження в м. Суми за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена за наявності печаткою (надати копії документів про право власності на приміщення або право оренди). - Довідки довільної форми за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена за наявності печаткою про гарантію використання системи тривожної сигналізації Замовника з виведенням сигналу на пульт централізованого спостереження Учасника та виїздом групи швидкого реагування. Всі ці вимоги, як було зазначено вище, ніякого відношення до предмету закупівлі – фізична охорона об’єкту не мають, а тому є умисно надуманими. Що стосується вимоги про «Письмову згоду про посилення поста охорони Учасником за свій рахунок (у святкові, неробочі дні, при виникненні надзвичайних ситуацій) на вимогу Замовника», то вона, як і вимога про доставку замовника на обєкт транспортом виконавця, також є корупційною з ознаками вимагання неправомірної вигода. Що стосується вимоги про надання Гарантійного листа щодо додержання вимог Закону України “Про захист персональних даних” за формою, що наведена у Додатку 2 до тендерної документації, то це ще одна прихована «заковика» на користь одного з потенційних переможців. Саме у разі, якщо Учасником ненадано та/або надано інформацію не в повному обсязі, пропозиція такого Учасника відхиляється відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону – тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Для чого потрібен гарантійний лист замовнику саме такої форми свідчить інші вимоги, які мають назву «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Замовник вимагає надання довідки у вигляді таблиці, до якої необхідно надати: - Копії документів на кожного працівника, які будуть зазначені в довідці до пункту 2 розділу 1 додатку 1, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: - копії документів про підтвердження, що залучені до роботи на об’єкті охорони працівники входять до штату Учасника (надати копії наказів про прийняття на роботу або копії трудових книжок); - копії документів, які підтверджують проходження працівниками охорони обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; - копії документів, які підтверджують, що працівники охорони Учасника не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; - копії документів, що підтверджують відсутність у працівників охорони обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, які видаються в установленому порядку; - документів, що підтверджують набуття кваліфікації працівниками охорони не нижче 3-го розряду; - копії посвідчень про проходження навчання з пожежного мінімуму на кожного працівника охорони. - Довідка про наявність цілодобової диспетчерської служби Учасника із зазначенням номеру телефону. Дивує те, що усі довідки повинні бути дійсними на момент розкриття тендерної пропозиції. Що це на нашу думку? На нашу думку-це умисно надумана тендерна документація, яка підготовлена під одного і того в учасника, який постійно «перемагає» у відкритих торгах та на даний час надає замовнику послуги охорони. Адже, хто за місяць до надання послуг буде приймати у штат працівників під конкретний обєкт? Звісно, що ніхто, окрім виконавця таких послуг на даний момент. Такі вимоги є дискримінаційними, що унеможливлює участь у даній закупівлі учасників з інших регіонів України, які не мають у м. Суми власного чи орендованого офісу, власного ПЦН, власних автомобілей з зазначеним обладнанням, дозволами і т.і., власних груп швидкого реагування тощо. Предмет закупівлі – фізична охорона, яку буде забезпечувати те охоронне підприємство, яке буде визнане переможцем, а не визначене замовником ще до проведення торгів. А яким чином, то справа самого переможця. Переможець не може бути позбавлений права мати у м. Суми на правах оренди офіс, диспетчерську службу, укладати з поліцією охорони та охоронними підприємствами, які розташовані у м. Суми, і можуть на договірних умовах з виконавцем забезпечити виїзд групи швидкого реагування в разі необхідності і т.і. Соромно за замовника, який так відверто «підготував» тендерну документацію під свого переможця. Наша заява не є голословною, її висновки зроблені після детального вивчення, як цієї вашої тендерної документації, так і попередніх, а також тендерних пропозицій інших замовників, в торгах яких приймав участь цей учасник-переможець. Ви, напевне, не звертали уваги, що ваша та інші тендерні документації, де приймає участь такий учасник, майже ідентичні. Що дивує, так те, що вони майже однакові за текстом, що стосується вимог до учасників. Жаль, що ви на це не звертали і не звертаєте уваги, адже при зверненні до контролюючих органів та правоохоронців, на них можуть, а скоріш за все, звернуть увагу саме такі органи. Ми вважаємо, що вказана вище частина вимог є дискримінаційними, має за мету відсторонити від участі у відкритих торгах учасників з інших регіонів України, тобто не місцевих, що є порушенням чинного законодавства та суперечить п.5.1 вашої тендерної документації, в якій зазначено, що «учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом». Про які такі рівні умови можна говорити, коли замовник рік у рік «підлаштовує» свою так звану документацію під одного і того ж учасника. За таких обставин ми вимагаємо замовника виключити, як дискримінаційні вимоги, а саме: З додатку 1»Технічна специфікація» «Технічні вимоги» зазначення «- …при необхідності сприяти прибуттю замовника транспортом виконавця в нічний час». З переліку вимог замовника п. 13. Забезпечення прибуття мобільної групи на об’єкт охорони у нічний час не більше ніж за 5 хвилин, у денний – не більше ніж за 10 хвилин та п. 14. У разі необхідності, тимчасового посилення постів – виставлення додаткових постів, за власний рахунок без збільшення загальної вартості ціни договору. З переліку документів, які повинні бути завантажені у складі тендерної пропозиції пункти 1.1. Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена за наявності печаткою із переліком службових автомобілів із логотипом, обладнаних GPS-навігаторами та відеореєстраторами, які Учасник планує залучати для транспортування груп швидкого реагування. 1.2. Копії дозвільних документів на встановлення та використання на транспортних засобах реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору. Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів із зазначенням відмітки «спеціальний» для службових автомобілів, які будуть залучені Учасником для виконання договору. 1.3. Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена за наявності печаткою про наявність форменого одягу з логотипом Учасника; спеціальних засобів захисту, що використовуються суб’єктами охоронної діяльності; засобів мобільного зв’язку та засобів освітлення (ліхтарі) з акумуляторами для кожного працівника, якого Учасник планує залучати до цілодобової охорони. 1.4. Довідка в довільній формі про наявність офісу та власного пульту централізованого спостереження в м. Суми за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена за наявності печаткою (надати копії документів про право власності на приміщення або право оренди). 1.5. Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена за наявності печаткою про гарантію використання системи тривожної сигналізації Замовника з виведенням сигналу на пульт централізованого спостереження Учасника та виїздом групи швидкого реагування. 1.6. Письмова згода про посилення поста охорони Учасником за свій рахунок (у святкові, неробочі дні, при виникненні надзвичайних ситуацій) на вимогу Замовника. 1.11. Гарантійний лист щодо додержання вимог Закону України “Про захист персональних даних” за формою, що наведена у Додатку 2 до тендерної документації. А також документів, які вимагаються надати до довідки про відповідність працівників, а саме,: 2.1. Копії документів на кожного працівника, які будуть зазначені в довідці до пункту 2 розділу 1 додатку 1, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: - копії документів про підтвердження, що залучені до роботи на об’єкті охорони працівники входять до штату Учасника (надати копії наказів про прийняття на роботу або копії трудових книжок); - копії документів, які підтверджують проходження працівниками охорони обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; - копії документів, які підтверджують, що працівники охорони Учасника не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; - копії документів, що підтверджують відсутність у працівників охорони обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, які видаються в установленому порядку; - документів, що підтверджують набуття кваліфікації працівниками охорони не нижче 3-го розряду; - копії посвідчень про проходження навчання з пожежного мінімуму на кожного працівника охорони. 2.2. Довідка про наявність цілодобової диспетчерської служби Учасника із зазначенням номеру телефону. Усі довідки повинні бути дійсними на момент розкриття тендерної пропозиції. Сподіваємось на ваше порозуміння та добровільне виправлення «недоліків» тендерної пропозиції під одного відомого вам учасника, бо ніхто з нас не зацікавлений в оскарженні ваших вимог та відповідної перевірки правоохоронними органами викладеного в вашій тендерній документації. Ми бажаємо чесного і справедливого проведення аукціону без будь-яких наслідків для конкретних посадових осіб. Дякуємо
Відповідь: Шановний Учасник процедури закупівлі! У відповідь на ваше запитання зазначаємо наступне. Тендерна документація ДПТНЗ «Сумський центр ПТО» складена у відповідності з вимогами чинного законодавства України. У тендерній документації не встановлюється жодних обмежень щодо учасників закупівлі з інших регіонів. Закупівля проводиться стосовно надання охоронних послуг по проведенню цілодобової охорони об’єктів та прилеглої території, а також захист в межах повноважень Виконавця учнів та персоналу закладу Замовника. Замовником є навчальний заклад, місцезнаходження якого є м. Суми. ДПТНЗ «Сумський центр ПТО» є об’єктом масового скупчення людей. Одним із основних елементів забезпечення охорони, виходячи із тендерної документації є терміновий виїзд групи швидкого реагування після отримання сигналу тривоги. Вважаємо, що для оперативного реагування, з огляду на підвищену загрозу безпеки в Сумському регіоні, в якості максимального захисту учнів, пед. та ін. працівників необхідні своєчасні та надійні послуги охорони. Виходячи з вищенаведеного, тендерним комітетом було визначено, що дані кваліфікаційні критерії не є дискримінаційними щодо інших учасників процедури закупівлі, тому даний пункт тендерних вимог вирішено залишити без змін. Також тендерним комітетом вирішено залишити інші умови тендерної документації, в тому числі і вимоги щодо працівників учасника. Зазначені кваліфікаційні критерії не суперечать чинному законодавству та передбачені задля забезпечення ефективного та якісного виконання послуг з охорони території навчального закладу.
Дата відповіді: 08.12.2021 15:29