-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з фізичної охорони
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер:
1b0c881b8f2f40878fcba14b9697702f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-20-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.10.2022 00:00
Період моніторингу:
20.10.2022 14:12 - 10.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.10.2022 № 54-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 19.10.2022 № 54-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-12-01-003524-a 01.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29, пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником усунуто порушення шляхом оприлюднення 08.11.2022 в електронній системі закупівель додаткової угоди від 08.11.2022 № 2 про розірвання договору.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Державного професійно-технічного навчального закладу «Сумський центр професійно-технічної освіти» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.12.2021 б/н (зі змінами), тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Охоронна агенція «АЛЬФА-СБ» (далі – ТОВ «Охоронна агенція «АЛЬФА-СБ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.12.2021 б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір про надання послуг з фізичної охорони від 30.12.2021 б/н, укладений між Замовником та ТОВ «Охоронна агенція «АЛЬФА-СБ» від 17.01.2022 № 1 (далі – Договір), додаткові угоди від 17.01.2022 № 1 та від 08.11.2022 № 2, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення, надані Замовником через електронній системі закупівель.
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що на порушення вимоги пункту 18 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено наступні відомості: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місце знаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог частини 16 статті 29 Закону, Замовник неправомірно скористався правом розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі ТОВ «Охоронна агенція «АЛЬФА-СБ» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, що призвело до невідхилення тендерної пропозиції даного учасника як такої, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як це передбачено вимогами пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Так, підпунктом 5.2 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено наступне:
«Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку передбаченому п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного в Додатку № 1 до тендерної документації.
У разі, відсутності будь-якого передбаченого Додатком № 1 до тендерної документації документу, або його форма чи зміст не відповідає вимогам замовника та чинного законодавства щодо обов’язкових реквізитів таких документів, Замовником відхиляється тендерна пропозиція Учасника, як така що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим згідно ст. 16 Закону (п.1 ч.1 ст. 31 Закону)».
Так, пунктом 1.3 «Документи щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасника» Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції щодо надання послуг з фізичної охорони ДПТНЗ «Сумський центр професійно-технічної освіти» Додатку 1 тендерної документації встановлено, що учасником має бути надано в складі тендерної пропозиції: «Довідка в довільній формі про наявність офісу (надати копії документів про право власності на приміщення або право оренди) та власного пульту централізованого спостереження в м. Суми (або довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена за наявності печаткою про гарантію використання на об’єкті Замовника системи тривожної сигналізації для термінового виклику мобільного наряду швидкого реагування за рахунок Учасника)».
На виконання вищезазначених вимог, в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Охоронна агенція «АЛЬФА-СБ» надано довідку про наявність пульту централізованого спостереження, про гарантію використання ПЦС та виїздом ГШР. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Охоронна агенція «АЛЬФА-СБ» повністю відсутні довідка про наявність офісу та копії документів про право власності на приміщення або право оренди.
Крім того, пунктом 2.1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції щодо надання послуг з фізичної охорони ДПТНЗ «Сумський центр професійно-технічної освіти» Додатку 1 тендерної документації встановлено, що учасником має бути надано в складі тендерної пропозиції копії посвідчень про проходження навчання з пожежного мінімуму на кожного працівника охорони. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Охоронна агенція «АЛЬФА-СБ» повністю відсутні копії відповідних посвідчень.
Також, пунктом 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції щодо надання послуг з фізичної охорони ДПТНЗ «Сумський центр професійно-технічної освіти» Додатку 1 тендерної документації встановлено, що учасник має надати в складі тендерної пропозиції копії договорів про надання охоронних послуг. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Охоронна агенція «АЛЬФА-СБ» повністю відсутні копії відповідних договорів.
Отже, відсутність вищевказаних документів у складі тендерної пропозиції ТОВ «Охоронна агенція «АЛЬФА-СБ» не є невідповідністю інформації, тому тендерна пропозиція даного учасника підлягала відхиленню.
Таким чином, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Охоронна агенція «АЛЬФА-СБ» як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям.
При проведенні моніторингу питання виконання Замовником вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 21.10.2022, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 26.10.2022 повідомив про неоприлюднення відповідної інформації на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 41 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
11.11.2022 10:35 - 26.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.11.2022 10:35
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
21.11.2022 16:12
Запити/Пояснення
Номер:
02b250c068e9421fbec91e35b0e9cd64
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
21.10.2022 14:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з фізичної охорони» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-01-003524-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
95f4883b75c24db1885a14bb03c0cf41
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
26.10.2022 09:32
Опис:
1. Управлінням освіти і науки Сумської області було затверджено кошторис на 2022 рік. Відповідно до цього кошторису, було виділено на поточні видатки, КЕКВ 2240, а саме на оплату послуг (крім комунальних) 630000 грн, що включають оплату послуг фізичної охорони.
2. Публікації на офіційному веб-сайті не розміщувалися.
Номер:
e17554953b564f4085c17e4657ca0e4a
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.11.2022 14:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з фізичної охорони» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-01-003524-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення та документів з наступних питань.
Чому Вами не прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА АГЕНЦІЯ «АЛЬФА-СБ» (далі – ТОВ «ОХОРОННА АГЕНЦІЯ «АЛЬФА-СБ»), як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Так, пунктом 1.3 пункту 1 «Документи щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази учасника» Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції щодо надання послуг з фізичної охорони ДПТНЗ «Сумський центр професійно-технічної освіти» в Додатку 1 до тендерної документації визначено, що для оцінки відповідності кваліфікаційним вимогам необхідно надати «довідку в довільній формі про наявність офісу (надати копії документів про право власності на приміщення або право оренди)».
Учасником ТОВ «ОХОРОННА АГЕНЦІЯ «АЛЬФА-СБ» у складі тендерної пропозиції не надано довідку та копії документів про право власності на приміщення або право оренди. Тож, учасником не підтверджено перший кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Також, пунктом 2.1 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції щодо надання послуг з фізичної охорони ДПТНЗ «Сумський центр професійно-технічної освіти» в Додатку 1 до тендерної документації визначено, що для оцінки відповідності кваліфікаційним вимогам необхідно надати «копії посвідчень про проходження навчання з пожежного мінімуму на кожного працівника охорони».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОННА АГЕНЦІЯ «АЛЬФА-СБ» надано довідку про проходження інструктажу з пожежної безпеки та охорони праці усіх працівників, однак учасником не надано копії посвідчень про проходження навчання з пожежного мінімуму на кожного працівника охорони. Тож, учасником не підтверджено другий кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Крім того, пунктом 3 «Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції щодо надання послуг з фізичної охорони ДПТНЗ «Сумський центр професійно-технічної освіти» в Додатку 1 до тендерної документації визначено, що для оцінки відповідності кваліфікаційним вимогам необхідно надати «копії договорів про надання охоронних послуг».
Однак, учасником не надано копії аналогічних договорів про надання охоронних послуг. Тож, учасником не підтверджено третій кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Таким чином, учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
7ca67a8e3d784d628dea6b53238dc462
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.11.2022 11:03
Опис:
У звязку зі звільненням уповноваженої особи, котра здійснювала дану закупівлю та не можливістю взяти з неї письмові пояснення, повідомляємо, що 08.11.2022 року було розівано укладений між ДПТНЗ " Сумський центр ПТО" та ТОВ АО "АЛЬФА-СБ" договір про надання послуг з фізичної охорони.