• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Наручні годинники

Завершена

197 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 988.50 UAH
Період уточнення: 01.12.2021 16:24 - 07.12.2021 00:00
Без відповіді

Уточнення

Номер: f39bbc59cb8840bcbbb719d0cdee70d1
Дата опублікування: 06.12.2021 23:55
Опис: Шановний Замовнику, На жаль, ВЗАГАЛІ не отримали від Вас відповідей по суті поставлених запитань. Обгрунтування обмеження розмірів до мм та інших технічних характеристик, зокрема обмеження вигляду циферблатів та цифр вами не надано Твердження, що нібито будь-який учасник може взяти участь у закупівлі спростовується навіть Вами, оскільки Ви самі підтверджуєте, що обмежили участь до одного постачальника торгової марки Time-R, вимагаючи лише її та не приймаєте еквівалентів, керуючись аб. 2 частини 4 статті 14 Ваша посилка у якості обґрунтування на абзац 2 частини 4 статті 14 Закону є недоречною Замовник зобов’язаний обов’язково зазначати можливість надання еквівалентів у всіх випадках, коли він посилається на будь-які торгові марки, а згадана Вами у якості обґрунтування ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», може застосовуватися лише у випадку, якщо вона узгоджується з ч. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якої оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі НЕ ПОВИННІ МІСТИТИ ВИМОГ, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників! А оскільки в даному випадку, Замовник не зазначаючи еквівалентів дискримінує інших учасників, він вже «не може», а зобов’язаний зазначити, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників Таким чином, Замовник має обов’язково вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, оскільки інакше – він грубо порушує ч. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та інші наведені у нашій скарзі норми чинного законодавства, т.я. відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», даний Закон застосовуються і до замовників, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель, що в повній мірі підтверджується винесеними рішеннями Державної аудиторської служби Наполягаємо на негайному усуненні зазначених порушень
Без відповіді

не отримали від Вас відповіді по суті поставленого питання.

Номер: 8ab0d84dc63f4bc5a92766a5ee44293f
Дата опублікування: 06.12.2021 23:44
Опис: Шановний Замовнику, На жаль, ВЗАГАЛІ не отримали від Вас відповіді по суті поставленого питання. Ваша посилка у якості обґрунтування на абзац 2 частини 4 статті 14 Закону є недоречною Замовник зобов’язаний обов’язково зазначати можливість надання еквівалентів у всіх випадках, коли він посилається на будь-які торгові марки, а згадана Вами у якості обґрунтування ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», може застосовуватися лише у випадку, якщо вона узгоджується з ч. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якої оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі НЕ ПОВИННІ МІСТИТИ ВИМОГ, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників! А оскільки в даному випадку, Замовник не зазначаючи еквівалентів дискримінує інших учасників, він вже «не може», а зобов’язаний зазначити, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників Таким чином, Замовник має обов’язково вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, оскільки інакше – він грубо порушує ч. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та інші наведені у нашій скарзі норми чинного законодавства, т.я. відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», даний Закон застосовуються і до замовників, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель, що в повній мірі підтверджується винесеними рішеннями Державної аудиторської служби Наполягаємо на негайному усуненні зазначеного порушення
Відповідь надана

Уточнення

Номер: f376dc22b0314765aaa5e5dc7f455750
Дата опублікування: 06.12.2021 13:14
Опис: Чи можуть у спрощеній закупівлі UA-2021-12-01-006775-b брати участь всі зацікавлені учасники, які бажають запропонувати свою продукцію, що за технічними та якісними характеристиками повністю відповідає вимогам до предмета закупівлі, але інших торгових марок та інших моделей ніж визначено Оголошенням Чи будуть найбільш економічно вигідні пропозиції відхилятися лише на тій підставі, що запропонований товар має торгові марки та моделі, відмінні від “Time-R” 319-613 та 431-623, визначені Оголошенням? Якщо так, то пояснити на якій підставі Замовником порушується п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо, що закупівля UA-2021-12-01-006775-b у визначенні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є спрощеною закупівлею, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Спрощена закупівля, згідно з частиною 1 статті 14 Закону, проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону. Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може («може», а не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 05.05.2020 року № 3304-04/28729-06. Будь який учасник може запропонувати годинники з необхідними технічними та якісними характеристиками, зробити нанесення символіки Одеської області, гравіювання та прийняти таким чином участь у спрощеній закупівлі.
Дата відповіді: 06.12.2021 15:51
Відповідь надана

Просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:

Номер: 720fc25d7edb4361ac6b0c7de1488672
Дата опублікування: 03.12.2021 15:09
Опис: 1. На якій підставі в порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» прийнято рішення щодо відміни 16.11.2021р. спрощеної процедури закупівлі UA-2021-11-09-002006-c нібито через відсутність потреби у закупівлі годинників? 2. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 197 700 за 119 годинників самих примітивних характеристик (що складає 1 661,00 грн. за одиницю в середньому) та порядку її формування, при наявності у Замовника пропозицій інших учасників товару з кращими технічними характеристиками як мінімум ВДВІЧІ дешевше 3. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме торгової марки “Time-R” ТОВ «Київський годинниковий завод», при існуванні набагато конкурентніших пропозицій, у т.ч. які має Замовник 4. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме моделей TIME-R 319-613, 431-623 ТОВ «Київський годинниковий завод», при існуванні набагато конкурентніших пропозицій, у т.ч. тих, які має Замовник 5. Чому Замовник всупереч п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, прописав вимоги до предмета закупівлі виключно під товар та в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод», повністю обмеживши конкуренцію та призвівши до повної дискримінації інших учасників, позбавивши їх можливості взяти участь у даній закупівлі 6. Чому Замовник грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, вимагаючи годинники конкретної торгової марки конкретних моделей TIME-R 319-613, 431-623 конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» 7. Керуючись якими міркуваннями, Замовник не передбачає надання еквівалентів заявлених моделей TIME-R 319-613, 431-623, таким чином ПОВНІСТЮ ВИКЛЮЧАЮЧИ будь-яку конкуренцію, дискримінуючи всіх учасників ринку за виключенням ТОВ «Київський годинниковий завод» й закуповуючи цей товар по ціні як мінімум ВДВІЧІ ВИЩОЇ за ринкову в порушення ЗУ «Про Публічні закупівлі», ст. 7 Бюджетного Кодексу та інших норм чинного законодавства? 8. Надати обґрунтування встановлення вимог до діаметру чоловічого годинника саме 42 мм та жіночого годинника саме 36мм 9. Пояснити яким чином зазначення розмірів корпусів до десятої долі мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі. 10. Надати обґрунтування вимоги механізму саме японських механізмів, а не більш якісних швейцарських, німецьких, тощо, у той час коли закладена очікувана вартість закупівлі дозволяє закупити товар набагато кращих технічних характеристик 11. Надати обґрунтування вимоги корпусів з латуні, а не з високоякісної сталі, які цілком вкладаються у встановлену замовником очікувану вартість закупівлі 12. Надати обґрунтування вимог до циферблатів годинників, зокрема вимоги для чоловічих годинників накладних металевих значків золотистого кольору – арабських цифр, а для жіночих годинників накладних металевих значків золотистого кольору – римських цифр та позначок між ними 13. Пояснити яким чином тип й колір індикації та стрілок можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі 14. Чому саме для чоловічих годинників вимагається накладні металеві значки золотистого кольору – арабські цифри, а для жіночих годинників накладні металеві значки золотистого кольору – римські цифри та позначки між ними, а не навпаки. 15. Чому не можна надати годинники з римськими або арабськими цифрами, чому Замовник вимагає якісь позначки між цифрами, на що вони впливають? 16. Чим обґрунтована вимога календаря у чоловічих годинниках та відсутність його у жіночих? 17. надати роз’яснення щодо визначення ременів, прописаних у Додатку 3 Оголошення: «натуральна шкіра природньої структури (цільна, не пресована), а саме: ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри природньої структури, цільна, не пресована», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника 18. просимо З’ЯСУВАТИ на якій підставі у характеристиках предмета закупівлі - годинників «TIME-R 319-613» та «TIME-R 431-623» ТОВ «Київський годинниковий завод», зазначені характеристики, яким зазначені годинники НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ, зокрема їх ремені, що НЕ вироблені з «натуральної шкіри природньої структури (цільна, не пресована)», а також не містять деяких інших зазначених характеристик предмета закупівлі 19. Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу, загрозі військового нападу та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр - міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за як мінімум ВДВІЧІ завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами Додатка 3 до Оголошення про закупівлю. Яка публічна позиція Голови Одеської державної адміністрації з зазначеного приводу 20. Повідомити на якій підставі Замовником проігноровані більш конкурентні пропозиції інших учасників, які Замовник точно і давно має у своєму розпорядженні, та чому очікувана вартість закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не формувалися, виходячи з більш конкурентних пропозицій інших учасників ринку 21. В цілях підвищення якості предмета закупівлі пропонуємо для чоловічих та жіночих годинників передбачити у годинниках не японський, а ШВЕЙЦАРСЬКИЙ механізм, встановити гарантійний термін 36 місяців, встановити водозахист 5 АТМ, оскільки встановлений Замовником мінімальний рівень 3 АТМ взагалі НЕ Є ВОДОЗАХИСТОМ та виконує виключно бризко відштовхувальну функцію(максимум може протистояти випадковим краплям) й властива навіть дешевим китайським годинникам, при тому годинники з водозахистом 5 АТМ (50м) стійко витримують миття рук, дощ, душ та навіть занурення у воду, а також передбачити календар не лише у чоловічих, але й у жіночих годинниках. Встановлена Замовником очікувана вартість предмету закупівлі цілком дозволяє це зробити Оскільки отримання відповіді на кожне поставлене запитання є вкрай важливою, заздалегідь вдячні за надання розгорнутих роз’яснень ПО СУТІ поставлених питань, по кожному пункту окремо, та приведення оголошення у відповідність до чинного законодавства України. Просимо взяти до уваги, що відсутність відповіді на будь-яке питання або відповідь не по сутті поставленого питання буде вважатися ухиленням від передбаченої законодавством процедури надання роз’яснень
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо, що закупівля UA-2021-12-01-006775-b у визначенні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - ЗАкон) є спрощеною закупівлею, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Спрощена закупівля, згідно з частиною 1 статті 14 Закону, проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону. Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може («може», а не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 05.05.2020 року № 3304-04/28729-06. Дана продукція закуповується, як подарунок, який вручається під час проведення заходів з нагородження кращих працівників Одеської області, які досягли високого професіоналізму і значних успіхів та внесли вагомий внесок у соціально-економічний розвиток області. Стосовно вимог Замовника щодо стилістики, розмірів та діаметра годинників, то їх підібрано з урахуванням максимальної універсальності розмірів (для чоловічої та жіночої моделей; підходять як для маленької так і для великої руки). Будь який учасник може закупити годинники з необхідними технічними та якісними характеристиками, зробити нанесення символіки Одеської області, гравіювання та прийняти таким чином участь у спрощеній закупівлі, тому обмеження конкуренції немає, принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які визначені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» дотримано. Враховуючи викладене, вважаємо, що згадана спрощена закупівля, у тому числі відповідні документи, що підготовлені для її проведення, повністю відповідають вимогам Закону. Повідомляємо, що відповідно до частини 1 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону, тому претензія щодо завищеної ціни є не обґрунтованою, виходячи з принципу аукціону на зниження вартості товару.
Дата відповіді: 06.12.2021 08:24