-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з розроблення та впровадження системи HACCP (заявка 37918)
Завершена
85 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 427.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 427.50 UAH
Період уточнення:
30.11.2021 15:02 - 08.12.2021 08:00
Відповідь надана
Уточнення вимог конкурсної документації
Номер:
35b367d31dec430283fa53c184bbcdbd
Дата опублікування:
05.12.2021 20:42
Опис:
Шановний замовнику, після ознайомлення із умовами конкурсної документації, виникли питання та зауваження, на які просимо надати відповіді та уточнити умови конкурсної документації.
1.В табличці технічної специфікації (надалі – ТС) вказано етапи надання послуг, які включають «Проведення ВНУТРІШНЬОГО аудиту стану виконання вимог НАССР.». Звертаємо увагу, що для аналізу відповідності існуючої системи вимогам чинного законодавства передбачається саме діагностичний аудит. При цьому чинне законодавство не містить визначення «внутрішнього аудиту» стану виконання вимог НАССР. Просимо роз’яснити, що замовник розуміє під терміном «внутрішній аудит»?
Також послуга передбачає етап «Надання друкованих інструкцій щодо покрокового ведення , заповнення документації членами групи НАССР»
Звертаємо увагу, що до етапів надання послуги входить навчання групи НАССР з отриманням відеоматеріалів, які і надають розуміння покрокового введення на підприємстві НАССР та заповнення документації. Відповідно просимо виключити даний пункт з конкурсної документації.
2. Звертаємо увагу замовника, що в частині 1 ТС міститься посилання на нормативні акти, які втратили чинність:
– Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 41 від 06.02.2017 «Про затвердження форми акту, складеного за результатами аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів»;
– Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 42 від 06.02.2017 «Про затвердження форми акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами».
3. Частина 4 ТС передбачає Розроблення та ВПРОВАДЖЕННЯ системи НАССР.
Такий самий термін «впровадження» є і в назві предмету закупівлі і по тексту конкурсної документації. Наприклад в підпункті 7.6 пункту 7 ТС Розробка та ПОВНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ» системи управління безпекою харчової продукції НАССР на харчоблоці.
Звертаємо увагу, що впровадження системи НАССР – дії виключно співробітників підприємства на якому впроваджується НАССР та їх не може бути виконано силами виконавця по розробленню системи НАССР.
Просимо роз’яснити, які саме дії має виконати виконавець для впровадження (повного впровадження) у замовника системи НАССР? Або внести відповідні зміни до конкурсної документації шляхом виключення терміну «вровадження»..
4. Аналогічне запитання також стосується Додатку №1 та Додатку №2 до конкурсної документації, яким визначено поняття аналогічного договору, для підтвердження кваліфікаційних критеріїв – «Примітка: * Аналогічним вважається Договір з провадження системи НАССР.»
Звертаємо увагу замовника, що предметом даної закупівлі є саме послуги з «розроблення та впровадження системи HACCP», при цьому аналогічним договором є лише договір з ПРОВАДЖЕННЯ системи НАССР, який не передбачає розроблення системи НАССР, а також, повторимось, впровадження системи НАССР проводиться не виконавцем, а співробітниками підприємства, виконавець лише готує комплект документів, необхідний для впровадження системи НАССР.
В зв’язку з вищезазначеним в пунктах 3 та 4 даного звернення, просимо уточнити, який саме договір є аналогічним, зважаючи, що предметом закупівлі є розроблення системи НАССР.
5. Частина 5 технічної специфікації передбачає, що система документування та ведення записів повинна бути ефективною та легко зрозумілою для персоналу.
Звертаємо увагу, що згідно вимог ТС передбачено навчання для групи НАССР, однак учасник не може нести відповідальність за розуміння усім персоналом Замовника нормативних документів, на підставі яких і розробляється документування та ведення записів.
Також просимо уточнити, що Замовник розуміє під терміном «ефективна система документування та ведення записів»?
6. Підпункт 7.4. пункту 7 ТС передбачає «Надання консультативної підтримки у запровадженні системи НАССР». Просимо уточнити, в якій саме консультативній підтримці є потреба у Замовника та в який спосіб передбачається надання консультацій, їх об’єм.
7. Підпунктом 7.7. пункту 7 ТС передбачено «Надання на протязі шести місяців безкоштовного консультаційного супроводу після завершення проекту.».
Просимо роз’яснити, що розуміє замовник під «консультаційним супроводом», а саме періодичність консультацій, спосіб звернення за консультацією і надання відповідей, частоту?
8. Пункт 8 ТС передбачає терміни розробки системи управління безпекою харчової продукції НАССР на харчоблоці становить 70 календарних днів з моменту отримання авансового платежу 50%.
Звертаємо увагу замовника, що терміни розробки системи управління безпекою харчової продукції НАССР на харчоблоці можуть вираховуватись з моменту отримання від замовника повного пакету необхідних документів, на запит виконавця, після проведення діагностичного аудиту. А не від внесення замовником авансу, оскільки розробка системи НАССР розпочинається після отримання необхідних документів від замовника. В зв’язку з чим просимо внести відповідні зміни до ТС. Аналогічний пункт просимо змінити і у пункті 1.4 проекту договору.
9. Пункт 11 ТС передбачає, що консультант має залучити НАЙВИЩЕ керівництво підрозділів Замовника до розроблення та запровадження системи НАССР.
Просимо уточнити, яке саме керівництво підрозділів Замовник вважає найвищим. А також звертаємо увагу замовника, що доручення керівництву підрозділів, щодо їх участі в розробленні та запровадженні системи НАССР, може лише надавати замовник, оскільки керівництво підрозділів не підпорядковується виконавцю.
10. в пункті 12 ТС передбачено ПОГЛИБЛЕНЕ НАВЧАННЯ. Звертаємо увагу, що при розробленні системи НАССР передбачається навчання для групи НАССР, в той же час незрозуміло, що замовник вважає поглибленим навчанням, просимо роз’яснити.
11. В пункті 3.2 проекту договору визначено, що замовник має право безперешкодного доступу до робіт Виконавця, для перевірки перебігу та якості робіт, що виконуються.
Звертаємо увагу, що в даному пункті проекту договору вбачається втручання замовника в господарську діяльність учасника, просимо виключати даний пункт, або роз’яснити, що саме розуміє замовник під терміном «безперешкодного доступу до робіт виконавця» до їх передачі?
Відповідь:
Шановний учаснику, після ознайомлення із викладеними запитаннями і зауваженнями до конкурсної документації, надаємо відповіді та вносимо зміни до умов конкурсної документації.
1. В таблиці Додатку 3 до Конкурсної документації внесені відповідні зміни.
Під пунктом «Надання друкованих інструкцій щодо покрокового ведення, заповнення документації членами групи НАССР» ми маємо на увазі інструкції з конкретним переліком робіт, які буде виконувати, та журналів, які буде вести кожна посадова особа підрозділів Замовника відповідно до вимог НАССР для подальшого внесення змін до посадових інструкцій працівників.
2. Нормативні акти, які втратили чинність, вилучено з документації.
3. Під впровадженням документації маємо на увазі надання консультаційних послуг у разі виникнення запитань.
4. В Додатку 1 та Додатку 2 до поняття «Аналогічний договір» внесено відповідні зміни.
5. Під терміном «ефективна система документування та ведення записів» маємо на увазі не типову, а індивідуальну розробку документації враховуючи тимчасовість робіт об’єктів замовника та основної кількості персоналу.
6. Відповідь на дане питання розміщена в наступному пункті.
7. Під «консультаційним супроводом» ми маємо на увазі послуги з інформування керівника групи НАССР про механізми, способи, методи чи форми вирішення проблематики стосовно впровадженої системи в підрозділах замовника або пояснення незрозумілих теоретичних положень документації щодо їх впровадження а саме: періодичність консультацій - не рідше ніж 1 раз на тиждень, спосіб звернення та надання відповідей - за письмовим або усним запитом керівника групи НАССР.
8. До п. 8 Технічної специфікації (ТС) та п. 1.4. Проєкту договору внесені відповідні зміни.
9. В п.11 ТС під терміном НАЙВИЩЕ керівництво підрозділів Замовника ми розуміємо керівників підрозділу та їх заступників з функціональних напрямків, що працюють на постійній основі.
Під терміном НАЙВИЩЕ керівництво Виконавця ми розуміємо працівників, що мають відповідну здобуту освіту, сертифікати та найбільший досвід в розробці документації НАССР.
10. Підрозділи Замовника – це підрозділи, які працюють сезонно. До основної групи НАССР цих підрозділів включено переважно 4-5 осіб постійно працюючого персоналу. Ці особи мають пройти ПОГЛИБЛЕНЕ НАВЧАННЯ (повне навчання та розуміти всі нюанси при роботі в підрозділі за повністю розробленою системою НАССР), адже тимчасові працівники приймаються в підрозділи за 1-4 дні до моменту початку роботи об’єкту і не завжди мають змогу повноцінно ознайомитись з документацією та вивчити 7 процедур, 13 програм-передумов та інших інструкцій і т.п.
11. В п. 3.2 проєкту договору внесено відповідні зміни.
Дата відповіді:
06.12.2021 16:22