-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інші завершальні будівельні роботи Поточний ремонт приміщень діагностичного відділення на другому поверсі Головного корпусу Комунального некомерційного підприємства “Київська міська клінічна лікарня №5” виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), м. Київ, вул. Відпочинку, 11
Завершена
2 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 22 000.00 UAH
Період уточнення:
23.11.2021 17:13 - 29.11.2021 00:00
Відповідь надана
Надання Замовником тендеру роз’яснення щодо змісту тендерної документації
Номер:
7c9a7cc19b024cafa16b3e8551f8b2a5
Дата опублікування:
26.11.2021 12:27
Опис:
Пункт 7 розділу ІІІ тендерної документації містить підпункт 7.5 з вимогою про надання «Оригінал листа, виданого уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника, який видано не раніше 30 днів відносно дати публікації оголошення про проведення даної закупівлі або більш пізню дату».
Разом з тим, Додаток 2 до тендерної документації містить аналогічну вимогу «Довідка видана відповідним органом Державної податкової служби України про наявність відкритого рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (всіх обслуговуючих банків) учасника, видана станом не раніше піврічної давнини від кінцевої дати подачі пропозицій.»
Учасник звертається з проханням надати роз’яснення стосовно періоду видачі довідки, що вимагається. Який період вважається прийнятним Замовнику - наведений у першому чи другому випадку?
Відповідь:
Виявилося, що документація в форматі ворд відрізняється від документації у форматі пдф, у зв’язку з технічною помилкою. Опрацювавши вище зазначене в тендерну документацію внести зміни та викласти в новій редакції.
Дата відповіді:
26.11.2021 15:59