• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Інші завершальні будівельні роботи Поточний ремонт приміщень діагностичного відділення на другому поверсі Головного корпусу Комунального некомерційного підприємства “Київська міська клінічна лікарня №5” виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), м. Київ, вул. Відпочинку, 11

Завершена

2 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 000.00 UAH
Період оскарження: 23.11.2021 17:13 - 05.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Керуючись ч. 4 ст. 33 Закону Учасник звертається до Замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію Переможця із зазначенням її переваг порівняно з тендерною пропозицією Учасника, на що Замовник відповідно до норм Закону зобов’язаний надати відповідь.

Номер: 28f76b10851249d1aa635406066281b4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-23-004974-b.b3
Назва: Керуючись ч. 4 ст. 33 Закону Учасник звертається до Замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію Переможця із зазначенням її переваг порівняно з тендерною пропозицією Учасника, на що Замовник відповідно до норм Закону зобов’язаний надати відповідь.
Вимога:
Учасник наголошує на необхідності дотримання усіма учасниками закупівельного процесу (зокрема і Замовником) принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, передбачених статтею 5 Закону, зокрема «максимальна економія, ефективність та пропорційність», «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі», «запобігання корупційним діям і зловживанням», а також інших норм зазначеного вище Закону. Замовником виявлено невідповідності пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника, встановлено підстави для відхилення його пропозиції, проте не помічено невідповідностей в пропозиції Переможця. Замовник прийняв рішення про визнання переможною тендерну пропозицію, яка не відповідає встановленим ним же (Замовником) у тендерній документації вимогам, та яка відповідно до вимог п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону мала бути відхилена. Тендерна пропозиція Учасника є економічно вигіднішою, а різниця за ціною складає 250 737,34 грн. Керуючись ч. 4 ст. 33 Закону Учасник звертається до Замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію Переможця із зазначенням її переваг порівняно з тендерною пропозицією Учасника, на що Замовник відповідно до норм Закону зобов’язаний надати відповідь.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У зв’язку з надходженням вимоги від учасника, та у відповідності до норми Закону, надаю інформацію про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі: Тендерна пропозиція ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ», котрий визначений переможцем, повністю відповідає вимогам Тендерної Документації. Стосовно «невідповідностей» у тендерній пропозиції переможця - які встановив учасник, що надіслав вимогу, повідомляю наступне: 1) Тендерна документація Замовника не містила вимоги стосовно підписання кошторисної документації будь-якою іншою особою, в тому числі і тим хто її склав, окрім уповноваженої особи учасника. Учасником подана кошторисна документація з урахуванням законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" та ч.3 ст. 12 Закону. Кошторисні документи підписані КЕП уповноваженої особи учасника. 2) Стосовно наявності у складі пропозиції учасника копії трудових книжок заповнених російською мовою повідомляємо, що вимога замовника «До довідки також додаються:- копії документів (трудові книжки та/або наказ про призначення на посади та/або трудові угоди та/або цивільно-правові угоди тощо), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками;» учасником виконана без порушень, оскільки учасником у складі пропозиції надані накази про призначення на посади та цивільно-правові угоди. Також повідомляю, що тендерна пропозиція ТОВ «ІНБУД-ХХІ» була відхилена замовником на законних підставах, зазначених у протоколі. Відповідно перевагою тендерної пропозиції переможця є те, що вона відповідає вимогам Тендерної Документації Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено

Скаржник не погоджується з обґрунтуваннями та рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції Скаржника і зазначає про дискримінацію власних інтересів як учасника, ціна пропозиції якого є найнижчою, та який реально претендує на перемогу в процедурі закупівлі і укладання договору на виконання робіт. Скаржник вважає, що Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника з порушенням чинного законодавства України в сфері публічних закупівель (зокрема принципів здійснення публічних закупівель - «об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»).

Номер: f01f13e3a68d4c75b225da6a6b25e2a8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-23-004974-b.c2
Назва: Скаржник не погоджується з обґрунтуваннями та рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції Скаржника і зазначає про дискримінацію власних інтересів як учасника, ціна пропозиції якого є найнижчою, та який реально претендує на перемогу в процедурі закупівлі і укладання договору на виконання робіт. Скаржник вважає, що Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника з порушенням чинного законодавства України в сфері публічних закупівель (зокрема принципів здійснення публічних закупівель - «об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»).
Скарга:
1. ПРО ДЕКЛАРАЦІЮ – Скаржник надав діючий на весь період виконання договору документ (декларацію), який підтверджує відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Окрім того, Замовник вимагав від учасників тендеру надати документ, який не передбачений законодавством для предмету закупівлі «Послуги» (згідно з оголошенням про закупівлю). 2. ПРО СЕРТИФІКАТ - Замовник вимагав від учасників тендеру надати документ, що підтверджує відповідність державному стандарту, який був скасований з 01 липня 2016 року.ДЕТАЛЬНО. 1. ПРО ДЕКЛАРАЦІЮ. 1.1. Одним з документів, які Замовник встановив для підтвердження відповідності технічним вимогам які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації) є «Зареєстрована в територіальному органі Держпраці не раніше дати оголошення процедури закупівлі декларація відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки». Скаржник у складі документів своєї тендерної пропозиції, зокрема, надав: а) скановану копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази Скаржника вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки (далі – Декларація), зареєстрованої у територіальному органі Держпраці 16 серпня 2021 року за номером 32-21-2113, яка є безстроковою та дійсною на весь період виконання робіт (відповідно до оголошення про закупівлю – 31 березня 2022 року) (файл «41 Декларація відповідності МТБ») б) Довідку про виконання вимоги Замовника щодо надання учасником тендеру Декларації (файл «40 Довідка_вимога_декларація»). Декларація зареєстрована та отримана відповідно до затвердженого Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки із змінами (останні зміни внесені згідно з Постановою КМУ № 77 від 03 лютого 2021 року), тобто станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій Декларація відповідала і відповідає існуючому законодавству. Серед переліку видів робіт Технічного завдання тендерної документації Замовника (Додаток 2 до ТД), для яких згідно з Декларацією матеріально-технічна база Скаржника відповідає вимогам законодавства з охорони праці, є «роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра». Такі роботи наявні в декларації Скаржника. Отримання Скаржником повторно Декларації на виконання робіт відповідно до Технічного завдання тендерної документації Замовника є недоцільним і непотрібним, оскільки у Скаржника уже є діюча на весь період виконання робіт Декларація, отримана відповідно до існуючого законодавства, та є дублюванням існуючого діючого документа. У наданій у складі документів тендерної пропозиції Довідці про виконання вимоги Замовника Скаржник надає пояснення щодо порядку подання та реєстрації декларацій, згідно з яким учасники мають право подати Декларацію не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, тобто навіть після визначення якогось із учасників переможцем закупівлі, а також пояснення щодо порушення права Учасника подання на реєстрацію Декларації відповідно до затвердженого Порядку. Замовник не врахував при оцінці пропозиції Скаржника наданої Довідки (в протоколі розгляду пропозиції відсутня така інформація), не врахував порушення права Скаржника щодо подання на реєстрацію Декларації відповідно до затвердженого Порядку та прийняв рішення про невідповідність пропозиції Скаржника вимогам тендерної документації. 1.2. Згідно оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель, предметом закупівлі є «Інші завершальні будівельні роботи Поточний ремонт приміщень діагностичного відділення на другому поверсі Головного корпусу Комунального некомерційного підприємства Київська міська клінічна лікарня №5». Відповідно до п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» поточний ремонт відноситься до предмета закупівлі «послуги». Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки поточний ремонт приміщень не внесений в перелік видів робіт підвищеної небезпеки (Додаток 2 до Порядку), які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація). Вимога Замовника щодо надання учасниками у складі своїх пропозицій Декларації на виконання Поточного ремонту не передбачена законодавством, а її відсутність не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 2. ПРО СЕРТИФІКАТ Одним з документів, які Замовник встановив для підтвердження відповідності технічним вимогам, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації) є Сертифікат, який підтверджує, що система управління якістю Скаржника стосовно будівельно-монтажних робіт відповідає вимогам державного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». Вимога Замовника не може бути виконана учасниками, оскільки згідно з наказом ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» від 21.12.2015 № 203 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України» (далі – Наказ) стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» був скасований з 01 липня 2016 року (п. 4 Наказу). Йому на зміну цим же Наказом був прийнятий методом підтвердження інший стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», вимоги щодо надання якого тендерна документація не містить. Таким чином, надання учасниками сертифікату за стандартом ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» не передбачено законодавством, оскільки такий стандарт скасований, а відсутність такого сертифікату не може бути підставою для відхилення пропозиції Скаржника Замовником. Разом з тим, для підтвердження системи управління якістю існуючому на сьогодні стандарту, Скаржник у складі документів своєї пропозиції надав скановану копію сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), прийнятий наказом «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів» від 30.11.2018 № 454 ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ». Наданий стандарт є гармонізованим з європейськими та міжнародними стандартами методом підтвердження відповідно до пункту 2 частини другої статті 11 Закону України «Про стандартизацію» та містить у собі усі вимоги, що є характерними для ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Враховуючи це, Скаржник повідомляє про неправомірність відхилення власної тендерної пропозиції. На пiдставi викладеного, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером UA-2021-11-23-004974-b в частині, що стосується дискваліфікації пропозиції Скаржника. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про дискваліфікацію Скаржника у відкритих торгах з ідентифікатором закупівлі UA-2021-11-23-004974-b. Додатки: Всі документи за цією скаргою знаходяться у вільному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-11-23-004974-b
Дата розгляду скарги: 06.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.12.2021 14:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 10.01.2022 18:05
Автор: ТОВ ІНБУД-ХХ1, Березинець Ірина Володимирівна +380445741122 inbud21@ukr.net
Вимога
Вирішена

Звернення потенційного Учасника до Замовника про усунення порушення

Номер: daa3678db3784520aec55184baf90ae0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-23-004974-b.c1
Назва: Звернення потенційного Учасника до Замовника про усунення порушення
Вимога:
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2001р. № 559 затверджено «Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок». Відповідно до Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, виділяють 28 виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам. Організації та їх працівники, що виконують поточний ремонт приміщень, відсутні у «Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок», та не стосуються діяльності, яка пов'язана з обслуговуванням населення. Учасник, що звертається з цією вимогою, планує виконувати роботи у медичному закладі, проте не є медичною організацією чи такою, працівники якої (яких) підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам та видачі особистих медичних книжок. Таким чином, для виконання робіт «Поточний ремонт приміщень діагностичного відділення на другому поверсі Головного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №5» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), м. Київ, вул. Відпочинку, 11» проходження медичного огляду працівниками учасників тендеру не передбачено законодавством та не є обов’язковим. Вимога Замовника щодо проходження медичного огляду працівниками, які будуть залучені до виконання робіт з наданням медичних книжок, не передбачена законодавством, суперечить частині 3 статті 22 Закону, та є дискримінаційною. Учасник звертається з вимогою про усунення порушення законодавства – вилучити вимогу Замовника про надання документів, що свідчать про проходження медичного огляду працівниками, які будуть залучені до виконання робіт (медичні книжки тощо).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Виявилося, що документація в форматі ворд відрізняється від документації у форматі пдф, у зв’язку з технічною помилкою. Опрацювавши вище зазначене в тендерну документацію внести зміни та викласти в новій редакції
Статус вимоги: Задоволено