• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Газоаналізатор (Алкотестер) Алкофор 507 або еквівалент (за кодом ДК 021:2015 – 38430000- 8 — Детектори та аналізатори).

Докладніше в Оголошенні. Головне Управління Національної поліції в Запорізькій області, 69057, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Олександра Матросова, 29, Код ЄДРПОУ: 40108688. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

Завершена

50 752.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 253.76 UAH
Період уточнення: 23.11.2021 14:47 - 29.11.2021 16:00
Відповідь надана

УТОЧНЕННЯ інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі

Номер: 39e820d97ee943388e6f06505da18f05
Дата опублікування: 28.11.2021 16:52
Опис: Шановний Замовник! Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить вимогу, що предмет закупівлі (алкотестер Алкофор 507 або еквівалент) повинен мати вбудовану пам’ять 500 останніх тестів, а також повинен надавати можливіcть зберігати тести на карті пам’яті типу SD: «Пам'ять: 500 останніх тестів. Тести можна зберігати на карту пам'яти типу SD». Карта пам’яті типу SD - це з’ємна карта, яка встановлюється у прилад та виймається з приладу, може бути вставлена в інший прилад або в зовнішній пристрій з функцією зчитування-запису, перепрограмована, загублена, зламана, пошкоджена, тощо. Зазначена вимога щодо можливості предмету закупівлі мати з’ємну карту пам’яті типу SD не гарантує надійне зберігання та захист інформації про результати тестів, надає можливість фальсифікувати та знищити результати тестів. Вимагаючи саме такі технічні характеристики предмета закупівлі (алкотестера АлкоФор 507) з боку Замовника проігноровані важливі питання щодо надійності збереження, достовірності даних та захисту інформації. Нагадуємо, що через зберігання даних на з’ємних картах пам’яті пристрої відеофіксації «Візир» кілька років назад мали серйозні зауваження від юристів та врешті решт були визнані незаконними для використання у підрозділах поліції. На підставі вищевикладеного, керуючись ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення (уточнення): А) чи Замовник свідомо зазначив вимогу щодо можливості предмету закупівлі мати з’ємну карту пам’яті типу SD ? Б) чи вимога щодо можливості предмету закупівлі мати з’ємну карту пам’яті типу SD передбачена нормативно-правовими документами Замовника та якими саме ? В) чи проходив предмет закупівлі (алкотестер АлкоФор 507) необхідну перевірку у відповідних організаціях щодо питань надійності збереження даних, втрати даних, можливості фальсифікації даних, захисту інформації, тощо через можливість мати з’ємну карту пам’яті типу SD ? У випадку, якщо Замовник закупить предмет закупівлі з хибними технічними вимогами, то це може вважатися як нецільове використання бюджетних коштів.
Відповідь: Шановний учасник, у відповідь на Ваше питання повідомляємо, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначена інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Умови зберігання предмета закупівлі визначаюся в інструкції з експлуатації.
Дата відповіді: 29.11.2021 15:55
Відповідь надана

УТОЧНЕННЯ інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі

Номер: 611195bd3c294c22b8415c9c5ba77d3f
Дата опублікування: 28.11.2021 16:30
Опис: Шановний Замовник! На наше уточнення №3 від 25.11.2021 18:32:52 «…чи Замовника задовольняє температура зберігання предмета закупівлі не нижче, ніж мінус 10°С ?» Вами надано відповідь від 26.11.2021 17:40:32, у якій, зокрема, зазначено, що «Умови зберігання предмета закупівлі визначаются в інструкції з експлуатації.». Таким чином, на зазначене запитання (уточнення) Ви, нажаль, не відповіли. При цьому варто заначити, що в Інструкції з експлуатації Алкофор 507 (стор. 12), зокрема, визначено, що: «Не зберігайте прилад при екстремальних температурах, прямих сонячних променях або в приміщеннях з великою кількістю бруду та пилу. Умови експлуатації - Температура довкілля °С - Від -5 до +40 - Температура зберігання °С - Від -10 до +50». Враховуючи те, що в Україні кліматичні умови взимку суттєво відхилятимуться від зазначеного діапазону зберігання приладу у бік значно нижчих температур (температура може опускатися нижче за мінус 10 градусів Цельсія), зазначене призводитиме до негативних наслідків у використанні приладу та його виходу з ладу. Враховуючи те, що прилади будуть використовуватися поліцейськими за різних погодних умов, на підставі вищевикладеного, керуючись ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас уточнити, чи Замовника задовольняє температура зберігання предмета закупівлі не нижче, ніж мінус 10°С: так чи ні ?
Відповідь: Шановний учасник, у відповідь на Ваше питання повідомляємо, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначена інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Умови зберігання предмета закупівлі визначаюся в інструкції з експлуатації.
Дата відповіді: 29.11.2021 15:52
Відповідь надана

УТОЧНЕННЯ інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі

Номер: 4b8ea4c09cb14a2d94f381753df588ff
Дата опублікування: 28.11.2021 16:04
Опис: Шановний Замовник! На наше уточнення №4 від 25.11.2021 18:35:07 «…чи предмет закупівлі повинен бути захищеним від бризок та пилу (що відповідає ступеню захисту IP54) ?» Вами надано відповідь від 26.11.2021 17:47:16, у якій, зокрема, зазначено, що «Умови експлуатації предмета закупівлі визначаються в інструкції з експлуатації». Таким чином, на зазначене запитання (уточнення) Ви, нажаль, не відповіли. При цьому варто заначити, що в Інструкції з експлуатації Алкофор 507 (стор. 12), зокрема, визначено, що: «Не зберігайте прилад при екстремальних температурах, прямих сонячних променях або в приміщеннях з великою кількістю бруду та пилу.» Враховуючи те, що прилади будуть використовуватися поліцейськими за різних погодних умов та наявності пилу, на підставі вищевикладеного, керуючись ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас уточнити, чи предмет закупівлі повинен бути захищеним від бризок та пилу (що відповідає ступеню захисту IP54): так чи ні ?
Відповідь: Шановний учасник, у відповідь на Ваше питання повідомляємо, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначена інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Дата відповіді: 29.11.2021 15:50
Відповідь надана

УТОЧНЕННЯ інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі

Номер: a832cc5f25f84f0da2208aac938683f7
Дата опублікування: 26.11.2021 22:05
Опис: Шановний Замовник! Ознайомившись з Вашою відповіддю на наше 5 питання, де Вами зазначається, що на вимірювачі вмісту алкоголю в крові та повітрі, що видихається, поширюється дія Технічного регламенту законодавчого регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №94 від 13.01.2016, яка набрала чинності 04.09.2016 року, але, вибачте, питання було зовсім в іншому, а саме: «якому ДСТУ, що діє на території України, повинен відповідати предмет закупівлі, та яким документом це повинно підтверджуватися (сертифікат, тощо) ?», що підтверджується нижченаведеним «УТОЧНЕННЯ інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Загальне питання по закупівлі 26.11.2021 14:26:47 Шановний Замовник, доброго дня! Ознайомившись з тендерною документацією та проектом договору, хочемо зазначити, що замовником у п. 5.1 п.5 проекту договору до оголошення встановлено вимоги до предмету закупівлі, а саме: «Якість Товару, що поставляється, повинна відповідати стандартам, технічним характеристикам (Додаток 2), вимогам нормативно-технічної документації, ДСТУ що діють на території України. Якість товару має відповідати сертифікатам відповідності та паспортам виробника чинному законодавству України, в тому числі, державним стандартам України технічним та/або іншим умовам, які пред’являються до Товару даного виду та підтверджуються відповідними документами». Просимо уточнити, якому ДСТУ, що діє на території України, повинен відповідати предмет закупівлі, та яким документом це повинно підтверджуватися (сертифікат, тощо) ?», та на зазначене запитання (уточнення) Ви, нажаль, не відповіли. На підставі вищевикладеного, керуючись ч. 7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас надати відповідь по суті зазначеного питання, саме: У п. 5.1 п.5 проекту договору до оголошення встановлено вимоги до предмету закупівлі, а саме: «Якість Товару, що поставляється, повинна відповідати стандартам, технічним характеристикам (Додаток 2), вимогам нормативно-технічної документації, ДСТУ що діють на території України. Якість товару має відповідати сертифікатам відповідності та паспортам виробника чинному законодавству України, в тому числі, державним стандартам України технічним та/або іншим умовам, які пред’являються до Товару даного виду та підтверджуються відповідними документами». Просимо уточнити, якому ДСТУ, що діє на території України, повинен відповідати предмет закупівлі, та яким документом це повинно підтверджуватися (сертифікат, тощо) ?
Відповідь: Шановний учасник, у відповідь на Ваше питання повідомляємо, що на вимірювачі вмісту алкоголю в крові та повітрі, що видихається, поширюється дія Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМУ від 13 січня 2016 року № 94.
Дата відповіді: 29.11.2021 15:49
Відповідь надана

УТОЧНЕННЯ інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі

Номер: 2527d331ace24fb58bd09495f8fd2b9c
Дата опублікування: 26.11.2021 21:26
Опис: Шановний Замовник! Ознайомившись з Вашою відповіддю, згідно якої Ви стверджуєте, що Міністерством охорони здоров’я України не формувався перелік засобів вимірювальної техніки або інших спеціальних технічних засобів дозволених до застосування для встановлення ознак сп’яніння у водіїв, просимо уточнити, яким нормативно-правовим актом (з посиланням на конкретну норму такого акта) підтверджується вищезазначене Ваше твердження ?
Відповідь: Шановний учасник, у відповідь на Ваше питання повідомляємо, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі зазначені в Тендерній документації. Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. У чинному законодавстві України не передбачено процедури (порядку) видачі Міністерством охорони здоров’я України «дозволу» на використання/застосування певного засобів вимірювальної техніки або інших спеціальних технічних засобів. Враховуючи зазначене, Міністерством охорони здоров’я України не формувався перелік засобів вимірювальної техніки або інших спеціальних технічних засобів дозволених до застосування для встановлення ознак сп’яніння у водіїв.
Дата відповіді: 29.11.2021 15:47
Відповідь надана

УТОЧНЕННЯ інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі

Номер: 45efd52433634be2991eefd19a6bfd3f
Дата опублікування: 26.11.2021 16:23
Опис: Шановний Замовник, доброго дня! На наше уточнення Вами надано відповідь, згідно якої предмет закупівлі буде використовуватися поліцейськими за його прямим призначенням у відповідності до вимог чинного законодавства. Із Інструкції предмета закупівлі, назва якого зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вбачається, що вказаний предмет закупівлі призначений для вимірювання вмісту алкоголю в крові та повітрі, що видихається. Відповідно предмет закупівлі буде використовуватися поліцейськими на місці зупинки транспортного засобу для огляду водіїв транспортних засобів на стан алкогольного сп’яніння. При цьому наголошуємо, що спільний наказ МВС України та МОЗ України №1452/735 від 09.11.2015 «Про затвердження інструкції про порядок виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції» видано відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законів України «Про Національну поліцію», «Про дорожній рух» та «Про заходи протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів та зловживанню ними», постанови Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2008 року №1103 «Про затвердження Порядку направлення водіїв транспортних засобів для проведення огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду», з метою створення нормативно-правового підґрунтя діяльності патрульної поліції та закладів охорони здоров’я щодо виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції. Статтею 18 Закону України «Про Національну поліцію» зокрема встановлено, що поліцейський зобов’язаний неухильно дотримуватися положень Конституції України, законів України та інших нормативно-правових актів, що регламентують діяльність поліції, та Присяги поліцейського; професійно виконувати свої службові обов’язки відповідно до вимог нормативно-правових актів, посадових (функціональних) обов’язків, наказів керівництва. Отже сумісний наказ МВС України та МОЗ України №1452/735 від 09.11.2015 є обов’язковий для виконання поліцейськими. Відповідно до вимог спільного наказу МВС України та МОЗ України №1452/735 від 09.11.2015 «Про затвердження інструкції про порядок виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції» огляд на стан сп’яніння проводиться поліцейським на місці зупинки транспортного засобу з використанням спеціальних технічних засобів, дозволених до застосування МОЗ та Держспоживстандартом (п. 6 розділу I Інструкції). Норма п. 6 розділу I Інструкції кореспондує п. 3 Порядку направлення водіїв транспортних засобів для проведення огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2008 року №1103, який зокрема передбачає, що огляд проводиться поліцейським на місці зупинки транспортного засобу з використанням спеціальних технічних засобів, дозволених до застосування МОЗ і Держспоживстандартом. Згідно з п. 1 розділу II Інструкції за наявності ознак, передбачених пунктом 3 розділу І цієї Інструкції, поліцейський проводить огляд на стан сп’яніння за допомогою спеціальних технічних засобів, дозволених до застосування МОЗ та Держспоживстандартом. Відповідно до п. 3 розділу II Інструкції поліцейськими використовуються спеціальні технічні засоби, які мають, зокрема, сертифікат відповідності та свідоцтво про повірку робочого засобу вимірювальної техніки. Пунктом 5 розділу II Інструкції встановлено, що перед проведенням огляду на стан сп’яніння поліцейський інформує особу, яка підлягає огляду на стан сп’яніння, про порядок застосування спеціального технічного засобу та на її вимогу надає сертифікат відповідності та свідоцтво про повірку робочого засобу вимірювальної техніки. Відповідно до ст. 266 КУпАП огляд особи на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують її увагу та швидкість реакції, проведений з порушенням вимог цієї статті, вважається недійсним. Таким чином поліцейські зобов’язані проводити огляд на стан сп’яніння за допомогою спеціальних технічних засобів, дозволених до застосування МОЗ. Враховуючи викладене, просимо Вас уточнити, чи предмет закупівлі повинен бути дозволеним до застосування МОЗ ?
Відповідь: Шановний учасник, у відповідь на Ваше питання повідмляємо, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов'язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі зазначені в Тендернй документації. Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. У чинному законодавстві України не передбачено процедури (порядку) видачі Міністерством охорони здоров'я України "дозволу" на використання/застосування певного засобів вимірювальної техніки або інших спеціальних технічних засобів. Враховуючи зазначене, Міністерством охорони здоров'я України не формувався перелік засобів вимірювальної техніки або інших спеціальних технічних засобів дозволених до застосування для встановлення ознак сп'яніння у водіїв.
Дата відповіді: 26.11.2021 18:52
Відповідь надана

УТОЧНЕННЯ інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі

Номер: 7147c168a7aa4daea712d0887849766b
Дата опублікування: 26.11.2021 14:26
Опис: Шановний Замовник, доброго дня! Ознайомившись з тендерною документацією та проектом договору, хочемо зазначити, що замовником у п. 5.1 п.5 проекту договору до оголошення встановлено вимоги до предмету закупівлі, а саме: «Якість Товару, що поставляється, повинна відповідати стандартам, технічним характеристикам (Додаток 2), вимогам нормативно-технічної документації, ДСТУ що діють на території України. Якість товару має відповідати сертифікатам відповідності та паспортам виробника чинному законодавству України, в тому числі, державним стандартам України технічним та/або іншим умовам, які пред’являються до Товару даного виду та підтверджуються відповідними документами». Просимо уточнити, якому ДСТУ, що діє на території України, повинен відповідати предмет закупівлі, та яким документом це повинно підтверджуватися (сертифікат, тощо) ?
Відповідь: Шановний учасник, у відповідь на Ваше питання повідмляємо, що на вимірювачі вмісту алкоголю в крові та повітрі, що видихається, поширються дія Технічного регламенту законодавчого регульованих засоів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від13.01.2016 № 94, яка набрала чинності 04.09.2016 року. Відповідно до статті 16 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність", оцінка відповідності законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки вимогам технічних регламентів проводиться у разі, коли це передбачено відповідними технічними регламентами. Порядок проведення оцінки відповідності законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки встановлюється технічними регламентами та іншими нормативно-правовими Актами.
Дата відповіді: 26.11.2021 18:25
Відповідь надана

УТОЧНЕННЯ інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі

Номер: 81ae7920683a48308ec7d23849f9560c
Дата опублікування: 25.11.2021 18:35
Опис: Шановний Замовник! У Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлені Технічні характеристики до предмета закупівлі. Просимо уточнити, чи предмет закупівлі повинен бути захищеним від бризок та пилу (що відповідає ступеню захисту IP54) ? Просимо звернути увагу на вищезазначене, оскільки прилади використовуються поліцейськими за різних погодних умов.
Відповідь: Шановний учасник, у відповідь на Ваше питання повідомляємо, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Умови експлуатації предмета закупівлі визначаються в інструкції з експлуатації. Тендерна документація не містить вимог щодо ступеню захисту корпусу предмета закупівлі.
Дата відповіді: 26.11.2021 17:47
Відповідь надана

УТОЧНЕННЯ інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі

Номер: ca7367d768454fd39bca838a4bb3f439
Дата опублікування: 25.11.2021 18:32
Опис: Шановний Замовник! У Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлені Технічні характеристики до предмета закупівлі. Просимо уточнити, чи Замовника задовольняє температура зберігання предмета закупівлі не нижче, ніж мінус 10°С ? Просимо звернути увагу на вищезазначене, оскільки в Україні взимку температура довкілля сягає значень нижчих, ніж мінус 10°С.
Відповідь: Шановний учасник, у відповідь на Ваше питання повідомляємо, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Умови зберігання предмета закупівлі визначаются в інструкції з експлуатації.
Дата відповіді: 26.11.2021 17:40
Відповідь надана

ЗВЕРНЕННЯ за роз’ясненням

Номер: 4450ea78b05e40868abead48a1384942
Дата опублікування: 25.11.2021 16:15
Опис: Шановний Замовник, доброго дня! На наше уточнення Вами надано відповідь, згідно якої предмет закупівлі буде використовуватися поліцейськими за його прямим призначенням у відповідності до вимог чинного законодавства, проте не вказано у відповідності до яких саме вимог та якого саме законодавства. Звертаємо увагу, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі. У зв’язку з цим просимо надати роз’яснення, у відповідності до якого саме чинного законодавства буде використовуватися замовником предмет закупівлі?
Відповідь: Шановний Учасник! Предмет закупівлі буде використовуватися з метою виконання завдань та повноважень визначеним Законом України "Про наіональну поліцію". Зазначаємо, що Інструкції, Порядки є нормативно-правовими Актами, які входять до системи законодавства України. Крім того зазначаємо, що відповідно до п. 7 ст. 14 Закону про "Публічні закупівлі" у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясенням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закуівлі, щодо вимог до предмета закупівлі
Дата відповіді: 26.11.2021 13:20