• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 (CPV) –30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Персональний комп’ютер з монітором, клавіатурою та маніпулятором.

Місце знаходження замовника: 79014 м. Львів, вул. Личаківська 128; категорія замовника: п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (орган державної влади). Вид закупівлі: спрощена закупівля.

Торги не відбулися

199 990.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.95 UAH
Період уточнення: 23.11.2021 11:26 - 29.11.2021 15:00
Відповідь надана

Тема 1

Номер: e6d1fe01c31a4ef6b01866de86f742ae
Дата опублікування: 24.11.2021 21:22
Опис: Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Відповідь: Шановний учаснику, Ваша вимога розглянута та за результатами її розгляду повідомляємо наступне. Лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системі Прозоро - є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог закупівлі, надання листа від виробника запропонованого товару, або його офіційного представника на території України свідчить про партнерський статус учасника та є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, або до його офіційного представника/дистриб’ютора, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме - недискримінації учасників. Також, при встановленні даної вимоги Замовником було враховано рекомендації зазначені у листі-роз’ясненні Міністерства освіти і науки України та Міністерство цифрової трансформації України. Наявність листа-підтвердження від виробника чи офіційного дистриб’ютора - основа інституту підтвердження сталих комерційних відносин між суб’єктами господарювання, що звісно свідчить не тільки про можливість учасника закупівлі забезпечити замовника товаром належної якості (оригінальним товаром), а й про можливість поставки товару в належному очікуваному об'ємі та у відповідні строки. На думку Замовника, надання листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора чи виробника учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником, не був отриманий злочинним шляхом, не є фальсифікованим та легально завезений на територію України (через офіційні канали постачання). Також, звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання відповідного листа не лише від виробника, а й від офіційного дистриб’ютора. Виробники, їх представництва та дистриб’ютори не обмежують видачу листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Крім того, додатково, звертаємо Вашу увагу на рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018., від 13.08.2020 № 15536, № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні № №14805-р/пк-пз від 16.10.2019, у рішенні від 13.08.2020 № 15536. ), які не визнають дискримінаційною вимогу на отримання листа від виробника/офіційного представника/дистриб’ютора. Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави вважати зазначену вимогу порушенням принципів здійснення закупівель, а отже відсутні підстави для її задоволення. Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо.
Дата відповіді: 26.11.2021 12:47