• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

«Монтаж та установка системи пожежної сигналізації, системи мовного оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях» (ДК 021:2015-45310000-3 - Електромонтажні роботи)

Завершена

24 595 895.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3 174.56 UAH
Період уточнення: 22.11.2021 13:01 - 28.11.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо ознайомлення з проектом системи пожежної сигналізації.

Номер: baf4b7dd1a15422593695b27da68c691
Дата опублікування: 26.11.2021 11:46
Опис: Шановний Замовник. Згідно п. 1.10 Розділу ІІІ Тендерної документації: "Учасник зобов’язаний до початку аукціону за попереднім погодженням шляхом направлення офіційного листа до Замовника, щодо огляду об’єкту, направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом та проектною документацією, визначення детального обсягу виконання робіт, у робочі дні з понеділка по п’ятницю." У відповіді на п'яте питання Ви зазначили, що можливість ознайомлення з проектною документацією буде надано переможцю, що вже суперечить тендерній документації. Крім того, згідно п. 7.1, ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009: "Система повинна бути змонтована відповідно до документації, яка підготовлена відповідно до 6.13. Якщо з будь яких причин, під час монтування проект, розроблений відповідно до розділу 6, виявився непридатним, то будь-які необхідні зміни треба погоджувати з проектувальником, а погоджені поправки треба вносити в документацію та долучати до сертифіката проекту." Таким чином, відмова у наданні для ознайомлення проектної документації унеможливлює складання учасником кошторисної документації, згідно вимог п.8 Додатку 1 до тендерної документації, через відсутність специфікації обладнання, і обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. На підставі вищезазначеного, вимагаємо додати до тендерної документації специфікацію обладнання згідно проектної документації на системи протипожежного захисту.
Відповідь: Шановний Учасник, до тендерної документації внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 29.11.2021 17:03
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: fe997bef8f334d1a97196927307318d8
Дата опублікування: 25.11.2021 17:18
Опис: Шановний Замовник. Розглядаючи п. 7.1. ч. 7Додатку 1 Перелік документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, та вимог для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме, 7. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). 7.1 Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за предметом закупівлі за останні 3 (три) роки, згідно форми Додатку №1.3 (не менше 1-го договору), який відповідає умовам Закупівлі (під аналогічним договором мається на увазі договір на виконання робіт з встановлення систем пожежної сигналізації та систем оповіщення про пожежу та керування евакуюванням людей). Не зрозуміло, саме яка кількість аналогічних договорів потрібна. Доводимо до Вашого відома, що обмеження щодо років виконання аналогічних договорів (наприклад: надати аналогічний договір за останні 3 (три) роки), є дискримінаційною вимогою, яка у тому числі визначається АМКУ. Розглядаючи примітки Додатку №1.1 НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД Переліку документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, та вимог для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме, *Звертаємо увагу, що до довідки необхідно надати: - У зв’язку зі значними обсягами робіт на об’єктах замовника у штаті учасника повинно бути щонайменше 4 працівників за професією електромонтер з охороно-пожежної сигналізації, які будуть залучені до виконання робіт на об’єктах; - У штаті повинен бути інженер з охорони праці, який має відповідні документи та посвідчення з охорони праці та посвідчення з проходження навчання з НПАОП 45.2-7.02- 12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення. ДБН А.3.2-2-2009»; - у штаті повинен бути сертифікований інженер-проектувальник з наявністю чинного кваліфікаційного сертифікату на виконання інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки, який буде відповідальний за виконання робіт на об’єктах замовника (на підтвердження учасник надає копію відповідного сертифіката); також висунуті дискримінаційні вимоги щодо перебування працівників у штаті. Питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 “Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників”. Згідно з пунктом 1.1 цієї інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі – підприємства), а також на фізичних осіб – підприємців, які використовують найману працю. Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж інструкції передбачається три види працівників: штатні працівники, зовнішніх сумісники – працюючі за цивільно-правовими договорами. Одразу пояснимо, що НЕ обов’язково, щоб усі працівники учасника були у нього в штаті. Це можуть бути і найняті працівники за іншою формою трудових відносин відповідно до законодавства, наприклад за трудовим договором чи контрактом. Тож майте це на увазі — уникайте обмежувальних умов щодо потенційних учасників. Отже, встановлюючи вимогу щодо наявності лише штатних працівників є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до Учасників і тих суб’єктів господарювання, які відповідно до норм діючого законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та/або за сумісництвом. Таким чином, викладена тендерна документація не узгоджується з нормами чинного законодавства України та унеможливлює Учасникам прийняти участь у закупівлі і стати переможцем аукціону, чим ущемляються законні права та інтереси. Отже, протиправні дії Замовника полягають у встановленні до потенційних учасників закупівлі незаконних та дискримінаційних вимог, що значно обмежує кількість потенційних учасників. Тому, вважаємо, що, Ви, повинні внести зміни до тендерної документації в вищезазначених пунктах, відповідно до норм діючого законодавства. Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» (ч. 4ст.22) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ваші дії в частині встановлення таких умов, є такими, що порушують основні принципи встановлені Законом України «Про публічні закупівлі». На підставі вищезазначеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації за даною процедурою закупівлі.
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації, окрім наявності у штаті інженер з охорони праці. Повідомляємо, що незалежно від форми власності підприємства, така посада як інженер з охорони праці повинна на ньому існувати, адже обов`язок будь-якого роботодавця це забезпечення максимально безпечних умов для кожного в його організації. Відповідно до «Закону України про охорону праці» кожен роботодавець, незалежно від форми власності організації, зобов'язаний забезпечити своїм працівникам безпечні умови праці, а саме: проводити навчання безпечним методам і прийомам виконання роботи, в встановлених законодавством випадках видавати засоби захисту (індивідуальні або колективні), проводити інструктажі з охорони праці. У процесі виконання своїх професійних обов'язків на підприємствах всіх форм господарювання кожен день працівники ризикують не тільки власним здоров'ям, але в окремих випадках - і власним життям. При виконання робіт на об’єкті Замовника працівникам підрядної організації необхідно в своїй роботі використовувати різне електрообладнання, виконувати роботу на висоті або в інших небезпечних умовах. І необхідність мати спеціаліста з охорони праці людину яка буде контролювати безпеку праці на підприємстві, яка має необхідний запас знань та навичок, які гарантую безпеку праці є очевидною. За функціонування служби охорони праці визначає стаття 15 Закону про охорону праці. Та, якщо на підприємстві 20—49 працівників, функції СОП можуть виконувати за сумісництвом особи, які мають відповідну підготовку (ст. 15 Закону про охорону праці). Мінсоцполітики наказом від 31.01.2017 № 148 затвердило зміни до Типового положення, відповідно до яких в абзаці другому пункту 1.4 виключено слово «(суміщення)». Отже, на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції СОП може виконувати особа, яка має відповідну підготовку, лише в порядку сумісництва. Замовник не вимагає, від Учасників працевлаштування інженера з охорони праці на повний робочий день, нас цілком задовольнить, якщо він буде виконувати звої обов’язки за сумісництвом згідно законодавства.
Дата відповіді: 26.11.2021 15:59
Відповідь надана

Огляд

Номер: 066852b177cf4a4388f1d6504cba5676
Дата опублікування: 25.11.2021 09:45
Опис: Надайте пояснення щодо огляду. Неохідно відвідувати кожен з 14 обєктів по лотам? Чи можна відвідати відділ освіти Покровської міської ради та ознайомитись зі всіма робочими проектами?
Відповідь: Шановний Учаснику у відповідь на ваше запитання повідомляємо, що огляд об’єктів повинен відбуватися на місці проведення робіт, в залежності від об’єкту на яких планує виконувати роботи учасник закупівлі. Та підписувати акт огляду буде, уповноважена особа (директор установи) за кожним об’єктом окремо. Ознайомлення з робочим проєктом буде відбуватися безпосередньо переможцем.
Дата відповіді: 25.11.2021 16:15
Відповідь надана

Огляд

Номер: 6a7f00e1e24a4826aaf3ee0799531101
Дата опублікування: 24.11.2021 17:57
Опис: У тендерній документації міститься вимога: "1.10 Учасник зобов’язаний до початку аукціону за попереднім погодженням шляхом направлення офіційного листа до Замовника, щодо огляду об’єкту, направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом та проектною документацією, визначення детального обсягу виконання робіт, у робочі дні з понеділка по п’ятницю. За результатами огляду, обов’язково складається довідка про огляд об’єкту з підписами і печатками сторін та подальшим оприлюдненням довідки у системі закупівель. Витрати пов’язані з виїздом для ознайомлення з об’єктом покладаються на Учасника" Просимо виключити дану вимогу, оскільки Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом Замовника та учасника.
Відповідь: Шановний учаснику, звертаємо увагу, що замовник формує умови оголошення про проведення відкритих торгів з урахуванням норм чинного законодавства та жодним чином не встановлює вимоги до закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Звертаємо Вашу увагу, що Замовником закупівлі є ВІДДІЛ ОСВІТИ ПОКРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ. А огляд об’єктів повинен відбуватися на місці проведення робіт, в залежності від об’єкту на яких планує виконувати роботи учасник закупівлі. Та підписувати акт огляду буде, уповноважена особа (директор установи) за кожним об’єктом окремо. Тому Замовник закупівлі жодним чином не порушує право учасника на конфіденційність інформації та дана вимога не несе у собі корупційні ризики. Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Зауважимо, що вимога щодо огляду об’єкту дозволяє учасникам на місці оглянути можливості щодо виконання робіт і визначитись з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування вартості, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того частина 3 статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді: 25.11.2021 16:14
Відповідь надана

Відгук від Замовника

Номер: c49d39437cdc47cab107a2e79003fd2c
Дата опублікування: 24.11.2021 17:55
Опис: У тендерній документації міститься вимога: "позитивний лист-відгук від Замовника щодо належного виконання учасником договору отриманий не раніше дати оголошення про проведення даної закупівлі" Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та просимо її видалити, оскільки учасники не можуть на кожний тендер у якому бере участь, тому просимо виключити припис "не раніше дати оголошення"
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо що перш за все Замовник при складанні тендерної документації керується Законом України «Про публічні закупівлі». Згідно частини 3 статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також звертаємо вашу увагу на те, що предметом закупівлі є Монтаж системи пожежної сигналізації; Системи мовного оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, від якісного встановлення якої залежить безпечне перебування та життя людей на об’єкті. Справну роботу пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей не можливо об’єктивно оцінити на момент здачі робіт Замовнику. Якщо роботи були виконанні якісно та цілком задовольняють Замовника, надати відгук з оновленою датою не є дискримінаційною вимогою, від якого в подальшому буде залежить життя людей на об’єкті. У разі відмови Замовника надати Вам відгук з оновленою датою, Ви можете надати Відгук виданий раніше з документальним підтвердженням відповіді від Замовника про неможливість надати відгук з оновленою датою.
Дата відповіді: 25.11.2021 16:13
Відповідь надана

Склад у Донецькій області

Номер: fa466f07e8f541baa6756088dacfa136
Дата опублікування: 24.11.2021 17:52
Опис: У тендерній документації міститься вимога: "Довідка повинна містити відомості про те, що Учасник має склади та (або) виробничу базу для зберігання матеріалів в Донецькій області (у складі довідки вказати адресу, надати опис та надати документ, що підтверджує право власності, у разі оренди (користування) – додати копію договору оренди)." Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та просимо її видалити, оскільки Вимога Замовника, що Учасник повинен мати склад у Донецькій області, суттєво обмежують коло учасників та порушують основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме, ведуть до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників.
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що, перш за все Замовник, при складанні тендерної документації керується Законом України «Про публічні закупівлі». Тож у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Отже, Замовник визначив вимоги, які є на його думку, достатніми для підтвердження можливості виконання робіт, що є предметом закупівлі, такими, що впливають на якість робіт, підтверджують кваліфікацію учасників та забезпечать належне зберігання матеріалів та обладнання, які будуть закуплені для виконання робіт на об’єкті. Учасники не обмежені у можливості укладення договорів щодо оренди складу або виробничої бази для зберігання матеріалів (в т.ч. наприклад відведених місць для зберігання техніки, тощо). Дана вимога оголошення зазначена в першу чергу для забезпечення надійного зберігання матеріалів та обладнання, що будуть використанні для встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 25.11.2021 16:12
Відповідь надана

Працівники

Номер: 922a59100c3b46f7aae25a7f8be128df
Дата опублікування: 24.11.2021 17:49
Опис: У тендерній документації міститься вимога: "У зв’язку зі значними обсягами робіт на об’єктах замовника у штаті учасника повинно бути щонайменше 4 працівникі за професією електромонтер з охороно-пожежної сигналізації,які будуть залучені до виконання робіт на об’єктах." Відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Таким чином, вимога про кількість електромонтерів є незаконною та не відповідає вимогам чинного законодавства. У зв’язку з вищевикладеним, для уникнення дискримінації учасників просимо виключити припис щодо кількості електромонтерів.
Відповідь: Шановний, Учасник! Дякуємо що звернули нашу увагу на дану невідповідність. Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 25.11.2021 16:09