-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (код НК 024:2019 – 18627 – Аналізатор імуноферментного аналізу (мікропланшетний рідер), НК 024:2019 – 17489 - Автоматичний промивний пристрій IVD д-ля мікропланшетів (Пристрій для промивки мікропланшет); Код НК 024:2019 – 62936 – Інкубатор для охолодження / змішування (Пристрій для струшування та інкубації мікропланшет)
Завершена
245 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 225.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 225.00 UAH
Період уточнення:
20.11.2021 08:52 - 26.11.2021 00:00
Відповідь надана
Дискримінація учасників
Номер:
80e71b0b95c647e39b4df31db3501a3f
Дата опублікування:
22.11.2021 00:47
Опис:
Замовнику ознайомившись з вашою тендерною документацією, відразу стає зрозуміло що доля закупівлі вирішена заздалегіть, Адже згідно вимоги до комплекту ІФА обладнання, стає зрозуміло що прилади, які вас цікавлять це обладнання торгової марки Віobase, офіційного дистрибютора фірми Праймед. Проте хочемо зазначити, що обладнання даного виробника та постачальника є неякісним, (по багатьох закладах охорони здоров'я воно не працює, а просто стоїть, зокрема і в районі), а також закупляється за завищеними цінами, про що можна судити перейшовши за посиланням https://prom.ua/ua/Biobase.html
Тож замовнику припиніть порушувати законодавство, приведіть тендерну документацію у належний вигляд, розширивши коло учасників, а не прописуйте МТВ під конкретного постачальника.
Відповідь:
Відповідно до вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) , тендерна документація це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Також, зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи наведене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Разом з цим, є незрозумілим, яким чином вимоги тендерної документації на які посилається учасник порушують його права та законні інтереси пов’язанні з участю у процедурі закупівлі та заважають подати пропозиції конкурсних торгів ?
Дата відповіді:
23.11.2021 11:15