-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка програмного забезпечення «Мобільний додаток «АРМ інспектора з паркування»
Завершена
3 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 33 000.00 UAH
Період уточнення:
17.11.2021 17:21 - 23.11.2021 00:00
Відповідь надана
Строки реалізації проекту
Номер:
0ec13e3f6a76435c89047d972604ffca
Дата опублікування:
22.11.2021 11:03
Опис:
Доброго дня!
Враховуючи викладений в Технічному завдання функціонал мобільного додатку, варто вказати, що зазначено в тендерній документації строку для реалізації проекту не достатньо. Прошу внести зміни до Тендерної документації та продовжити строк реалізації проекту на 2022 рік.
Дякую.
Відповідь:
Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною 7 статті 179 Господарського кодексу України визначено, що господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Відповідно до частини 2 статті 638 Цивільного кодексу України, договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.
В свою чергу, відповідно до статті 180 Господарського кодексу України строк надання послуг відноситься до істотних умов договору.
Чинним законодавством не встановлюються мінімальні чи максимальні строки надання послуг.
Замовник, шляхом публікації тендерної закупівлі, що містить Проєкт договору, надав пропозицію укласти договір на запропонованих умовах.
Замовник вважає, що встановлені Календарним планом, що є Додатком 1 до Проєкту договору (далі – Проєкт), строки надання послуг не є дискримінаційними.
Як зазначається в постанові Верховного Суду від 29 січня 2021 року у справі №640/1042/19, дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вимоги тендерної документації закупівлі поширюються на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Незгода суб`єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб`єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними.
Відповідно до статті 4 Закону України ««Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
Замовник має потребу в отриманні послуг, що є предметом закупівлі, саме в 2021 році.
Таким чином, продовження строку надання послуг на 2022 рік не вбачається можливим.
Дата відповіді:
23.11.2021 16:08
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
01f696780a304643b640f8f0cfbbff36
Дата опублікування:
19.11.2021 11:29
Опис:
У Додатку 1 до Тендерної документації встановлено щодо наявності в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, в кількості не менше трьох осіб, які мають необхідні знання "повна вища освіта". Звертаємо Вашу увагу на те, що у Законі України "Про освіту" термін "повна вища освіта" відсутній, у зв'язку з чим просимо привести кваліфікаційні вимоги у відповідність до чинного законодавства.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання, найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
22.11.2021 17:23
Відповідь надана
Строк розробки програмного забезпечення
Номер:
1c7ccf6e0e9644df9f99c2da939337c6
Дата опублікування:
18.11.2021 13:45
Опис:
У додатку 1 до Проекту договору (Додаток 4 до Тендерної документації) зазначений Календарний план, в якому на етап "Розробка ПЗ АРМ інспектора з паркування" відведено 2 (два) дні, а очікуваний результат складається з 12 (дванадцяти) пунктів. Чи не вважаєте Ви дискримінаційним такий термін розробки, направленим на допущення до тендеру того підрядника, що ВЖЕ має готовий розроблений продукт згідно вимог ТД? Якщо не вважаєте, то прохання надати обгрунтованість такого терміну розробки відповідно до переліку очікуваних результатів.
Відповідь:
Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною 7 статті 179 Господарського кодексу України визначено, що господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Відповідно до частини 2 статті 638 Цивільного кодексу України, договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.
В свою чергу, відповідно до статті 180 Господарського кодексу України строк надання послуг відноситься до істотних умов договору.
Чинним законодавством не встановлюються мінімальні чи максимальні строки надання послуг.
Замовник, шляхом публікації тендерної закупівлі, що містить Проєкт договору, надав пропозицію укласти договір на запропонованих умовах.
Замовник вважає, що встановлені Календарним планом, що є Додатком 1 до Проєкту договору (далі – Проєкт), строки надання послуг не є дискримінаційними.
Як зазначається в постанові Верховного Суду від 29 січня 2021 року у справі №640/1042/19, дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вимоги тендерної документації закупівлі поширюються на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Незгода суб`єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб`єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними.
Відповідно до статті 4 Закону України ««Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
Замовник має потребу в отриманні послуг, що є предметом закупівлі, саме в 2021 році.
Таким чином, продовження строку надання послуг на 2022 рік не вбачається можливим.
Дата відповіді:
23.11.2021 16:08