-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка програмного забезпечення «Мобільний додаток «АРМ інспектора з паркування»
Завершена
3 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 33 000.00 UAH
Номер:
2278d628cb854587b5c385f72318046b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-01-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.06.2022 00:00
Період моніторингу:
02.06.2022 09:47 - 25.06.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.06.2022 №157
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 01.06.2022 № 157
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн. Опис підстав для здійснення моніторингу 11 UA-2021-11-17-004016-b КП ГІОЦ Розробка програмного забезпечення «Мобільний додаток «АРМ інспектора з паркування»3 300 000,00 грн. Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель(далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету № 368 від 17.11.2021 (далі – ТД) та внесення змін до неї, тендерну пропозицію ТОВ «РІАЛЬНО УКРАЇНА» (далі – Переможець), роз’яснення до процедури закупівлі від 23.11.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.10.2021 року, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 07.12.2021, договір від 20.12.2021 № 5247, додаткова угода №1 від 31.12.2021, звіт про виконання договору від 01.06.2022, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 07.06.2022, 13.06.2022, 16.06.2022.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
24.06.2022 09:05 - 02.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2022 09:05
Запити/Пояснення
Номер:
b03d8da37bf443f9923aa698903750a2
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
03.06.2022 16:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з розробки програмного забезпечення «Мобільний додаток «АРМ інспектора з паркування» (код ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-17-004016-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Також, просимо надати пояснення та документальне підтвердження підстав опублікування звіту про виконання договору із порушенням строку згідно вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель впродовж трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fa4a70d5e61749c5bb83f64f2024b4a2
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
07.06.2022 18:05
Опис:
Північний офіс Держаудитслужби
вул. Січових Стрільців, 18,
м. Київ, 04053
Про надання відповіді
на запит
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі – КП ГІОЦ) у відповідь на «Запит про надання інформації» Північного офісу Держаудитслужби від 03 червня 2022 року, що надійшов в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі «Розробка програмного забезпечення «Мобільний додаток «АРМ інспектора з паркування» (код за ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-17-004016-b), який здійснюється відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 01 червня 2022 року № 157 «Про здійснення моніторингу закупівель», керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», надає наступні пояснення.
У відповідь на питання: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?» повідомляємо про таке.
КП ГІОЦ є розробником та власником майнових прав на Інформаційно-телекомунікаційну систему «Платформа цифрових мобільних сервісів «Київ цифровий» (далі – ІТС «ПЦМС «КЦ»), складовою частиною якої є мобільний додаток «Київ цифровий», за допомогою якого кияни та гості столиці мають можливість проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва з використанням автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності (далі - АСОП), поповнити транспортну карточку, придбати проїзний квиток чи використовувати QR-квитки за допомогою смартфону, оплачувати послуги з паркування автотранспортного засобу, отримувати миттєве сповіщення про його евакуацію, отримувати важливу інформацію та сповіщення із життя міста. ІТС «ПЦМС «КЦ» постійно модернізується й оновлюється шляхом додавання корисних послуг з урахуванням зауважень та побажань користувачів.
Оскільки в ІТС «ПЦМС «КЦ» володільцям транспортних засобів надавалась можливість оплачувати послуги з паркування автотранспортного засобу та отримувати миттєве сповіщення про евакуацію такого транспортного засобу, з метою подальшого просування ІТС «ПЦМС «КЦ», забезпечення підтримки та автоматизації процесів керування паркувальним простором особами, які пов’язані з контролем оплати послуг з паркування в м. Києві, виникла необхідність у проведенні закупівлі послуги з розробки програмного забезпечення «Мобільний додаток «АРМ інспектора з паркування» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення.
Програмне забезпечення «Мобільний додаток «АРМ інспектора з паркування» призначене для автоматизації управлінсько-технологічної та виробничо-технологічної діяльності керівників і працівників Департаменту транспортної інфраструктури та відповідних підпорядкованих структурних підрозділів, які пов’язані з контролем оплати послуг з паркування в м. Києві, послуг з евакуації транспортних засобів за порушення Правил дорожнього руху (далі – ПДР), винесення постанов про накладення адміністративного стягнення за порушення правил паркування, зупинки, стоянки або порушення правил дорожнього руху в м. Києві.
Закупівля проведена за рахунок власних госпрозрахункових коштів КП ГІОЦ, без бюджетного фінансування.
Технічні та якісні характеристики закупівлі (наведені в додатку 3 до Договору №5247 від 20 грудня 2021 року) визначались КП ГІОЦ, виходячи з необхідності забезпечення:
− авторизації інспекторів з паркування шляхом введення пароля, отриманого від адміністратора «АРМ інспектора з паркування», а також можливість авторизації з використанням КЕП;
− можливості автоматичного переходу після авторизації до функціональності мобільного додатка;
− автоматичного розпізнавання номерного знаку транспортного засобу за допомогою штатної фотокамери у пристрої інспектора з паркування, на якому встановлено «АРМ інспектора з паркування»;
− автоматичного відображення в мобільному додатку інформації щодо транспортного засобу, за державним номерним знаком якого не відбулась оплата за послуги з паркування;
− оформлення в мобільному додатку і підписання інспектором з паркування КЕП постанови за порушення правил паркування, порушення ПДР;
− відображення метаданих на фотоматеріалах доказової бази винесеної постанови за порушення правил паркування, порушення ПДР;
− унеможливлення переривання процесу винесення постанови за порушення правил паркування, порушення ПДР;
− оформлення повного набору даних про постанову за порушення правил паркування або порушення ПДР (доказова база, фотофіксація тощо);
− можливості друкування на мобільному принтері «Повідомлення» та власноручне підписання інспектором з паркування для подальшого вручення документа порушнику або залишення «Повідомлення» на лобовому склі транспортного засобу;
− формування аналітичної звітності про результати роботи інспекторів з паркування.
Очікувана вартість закупівлі була визначена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), за результатами аналізу ринка на підставі отриманих підприємством цінових пропозицій від трьох підприємств, які додаються (додаток №2).
На підставі отриманих цінових пропозицій була розрахована очікувана вартість послуг у розмірі 3 300 000,00 грн з ПДВ (три мільйони триста тисяч гривень 00 коп.).
За результатами проведення відкритих торгів було укладено Договір №5247 від 20 грудня 2021 року, ціна даного договору становить 3 260 000,00 грн. з ПДВ.
У відповідь на вимогу: «…надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» інформуємо про таке:
Закупівля «Розробка програмного забезпечення «Мобільний додаток «АРМ інспектора з паркування» (код за ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-17-004016-b) проведена КП ГІОЦ за рахунок оборотних коштів підприємства, без здійснення бюджетного фінансування.
КП ГІОЦ є комунальним підприємством територіальної громади міста Києва (копія статуту КП ГІОЦ додається, Додаток 1), що не утворене органами державної влади та не використовує кошти державного бюджету при проведенні закупівель.
Відповідно до частини другої статті 22 Господарського кодексу України: «2. Суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів».
Відповідно до частини третьої статті 24 Господарського кодексу України «3. Суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів».
КП ГІОЦ відповідно до свого статуту діє на основі лише комунальної власності, власником підприємства є територіальна громада міста Києва.
Отже, КП ГІОЦ не відноситься до суб'єктів господарювання державного сектору економіки. Також підприємство не є головним розпорядником бюджетних коштів чи розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
Враховуючи зазначене, вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті не поширюються на КП ГІОЦ.
За таких підстав підприємство правомірно не розміщувало обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі на власному веб-сайті, розмістивши вичерпну інформацію щодо цієї закупівлі на Офіційному майданчику в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
У відповідь на вимогу щодо надання пояснень та документального підтвердження підстав опублікування звіту про виконання договору із порушенням строку згідно з вимогами статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що у зв’язку зі збройною агресією Російської Федерації проти України, яка стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, що також продовжено з 05 години 30 хвилин 25.04.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.04.2022 № 259/2022, затвердженого Законом України від 21.04.2022 № 2212-IX, що також продовжено строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 17 05. 2022 № 341/2022 затвердженого Законом № 2263-IX від 22.05.2022, що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, та відсутністю технічної можливості, не було своєчасно оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю в Електронній системі закупівель Prozorro у строки, встановлені пунктом 12 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
На даний час, звіт про виконання договору про закупівлю в Електронній системі закупівель Prozorro опублікований.
Додатки:
1. Копія статуту КП ГІОЦ –в 1-му примірнику.
2. Копія цінових пропозицій ТОВ «ДІДЖИТАЛ СІТІ», ТОВ «Е-Рішення», ТОВ «СМАТР ТЕХНОЛОДЖІ ЮКРЕЙН»– в 1-му примірнику кожна.
3. Копія протоколу № 45/1 Уповноваженої особи Комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» від
01 червня 2022 року – в 1-му примірнику.
З повагою
Уповноважена особа Анна СТРАДНА
Номер:
c3f190794a9045acad9e652122e7b02c
Назва:
Запит про надання додаткової інформації
Дата опублікування:
08.06.2022 17:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з розробки програмного забезпечення «Мобільний додаток «АРМ інспектора з паркування» (код ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-17-004016-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень (інформації, документів) щодо поважності причин та підстав не опублікування звіту про виконання договору, строк дії якого відповідно до Додаткової угоди №1 від 31.12.2022 до договору №5247 від 20.12.2021 продовжено до 31.01.2022, до введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель впродовж трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5bade32837ef4224bf0c73a013fc761f
Назва:
Про надання відповіді на запит про надання додаткової інформації
Дата опублікування:
13.06.2022 17:36
Опис:
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі – КП ГІОЦ) у відповідь на питання щодо поважності причин та підстав не опублікування звіту про виконання договору, строк дії якого відповідно до Додаткової угоди №1 від 31 грудня 2022 року до договору №5247 від 20 грудня 2021 року продовжено до 31 січня 2022року, до введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року Запиту про надання додаткової інформації Північного офісу Держаудитслужби від 08 червня 2022 року (надійшов в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі «Розробка програмного забезпечення «Мобільний додаток «АРМ інспектора з паркування» (код за ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-17-004016-b), який здійснюється відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 01 червня 2022 року № 157 «Про здійснення моніторингу закупівель»), керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» надає наступні пояснення.
Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» звіт про виконання договору про закупівлю публікується Замовником протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Додатковою угодою №1 від 31 грудня 2022 року до Договору №5247 від 20 грудня 2021 року строк дії договору продовжено до 31 січня 2022 року. Пунктом 3.3. Договору №5247 від 20 грудня 2021 року встановлено, що Замовник (КП ГІОЦ) здійснює оплату послуг Виконавця впродовж 20-ти календарних днів з дати підписання сторонами акту приймання-передачі наданих послуг.
КП ГІОЦ ініціювало переказ коштів на поточний рахунок Виконавця 22 лютого 2022 року, фактичне зарахування платежу відбулось 23 лютого 2022 року.
Таким чином, станом на 24 лютого 2022 року, строк публікації звіту про виконання договору про закупівлю, встановлений пункту 12 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ще не сплив.
24 лютого 2022 року із 05 годин 30 хвилин, у зв’язку зі збройною агресією Російської Федерації проти України в Україні введено воєнний стан (відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого2022 року № 2102-IX).
Дію воєнного стану в Україні продовжено Указами Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14 березня 2022 року № 133/2022 (затверджений Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-IX), від 18 квітня 2022 року № 259/2022 (затверджений Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-IX), від 17 травня 2022 року №341/2022 (затверджений Законом № 2263-IX від 22 травня 2022 року) загальною тривалістю на 150 діб.
Зазначені обставини є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними для Замовника, що підтверджується листом Торгово-промислової палати України від 28 лютого 2022 року № 2024/02.0-7.1
Номер:
d28fbbd3d40f4f9cb6512f8c87a07c93
Назва:
Запит про надання додаткової інформації
Дата опублікування:
15.06.2022 14:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з розробки програмного забезпечення «Мобільний додаток «АРМ інспектора з паркування» (код ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-17-004016-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні документального підтвердження фактичної оплати послуг згідно договору Договору №5247 від 20 грудня 2021 року.
Встановлено, що Додатковою угодою №1 від 31 грудня 2022 року до Договору №5247 від 20 грудня 2021 року строк дії договору продовжено до 31 січня 2022 року. Пунктом 3.3. Договору №5247 від 20 грудня 2021 року встановлено, що Замовник (КП ГІОЦ) здійснює оплату послуг Виконавця впродовж 20-ти календарних днів з дати підписання сторонами акту приймання-передачі наданих послуг.
КП ГІОЦ ініціювало переказ коштів на поточний рахунок Виконавця 22 лютого 2022 року, фактичне зарахування платежу відбулось 23 лютого 2022 року.
З огляду на викладене, просимо надати копії документів про наступне:
1. Акти приймання-передачі фактично наданих послуг згідно умов Договору №5247 від 20 грудня 2021 року, строк дії якого продовжено Додатковою угодою №1 від 31 грудня 2022 року зі строком виконання до 31 січня 2022 року;
2. Копії платіжних доручень, виписки з банку тощо, які підтверджують фактичне зарахування впродовж лютого 2022 року Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця за надані послуги згідно умов договору №5247 від 20 грудня 2021 року
Номер:
7f0e860bbb9d43b3bb500cd10d2161d4
Назва:
надання додаткової інформації (документів)
Дата опублікування:
16.06.2022 14:17
Опис:
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі – КП ГІОЦ) у відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби від 15 червня 2022 року (надійшов в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі «Розробка програмного забезпечення «Мобільний додаток «АРМ інспектора з паркування» (код за ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-17-004016-b), який здійснюється відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 01 червня 2022 року № 157 «Про здійснення моніторингу закупівель» про надання додаткової інформації, а саме документального підтвердження фактичної оплати послуг згідно Договору № 5247 від 20 грудня 2021 року надає наступні документи:
1. Акт № 1/5247 приймання-передачі наданих послуг за договором від 20.12.2021 №5247 від 17 січня 2022 та Акт № 2-1/5247 приймання-передачі наданих послуг за договором від 20.12.2021 №5247 від 31 січня 2022 в 1 прим. на 4 арк.
2. Платіжне доручення №16 від 22 лютого 2022 в 1 прим. на 1 арк.
3. Платіжне доручення №17 від 22 лютого 2022 в 1 прим на 1 арк.