-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Робоча станція для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи, реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування громадян України, іноземців та осіб без громадянства (30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Торги не відбулися
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період уточнення:
04.10.2017 15:45 - 10.10.2017 16:00
Відповідь надана
Щодо тендерної документації
Номер:
2bbfe1daf14841bdbbbef862dd9d1abd
Дата опублікування:
06.10.2017 17:06
Опис:
1) Відповідно до статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" договори про закупівлю після їх укладення розміщаються замовниками в електронній системі закупівлі, доступ до них є ВІЛЬНИМ. Навіщо вимагати копії таких договорів для підтвердження відповідного досвіду ? Користуйтесь системою Прозорро!!!
2) На підставі чого Замовник вимагає у п. 4 форми "Тендерна пропозиція" від учасника всі умови, передбачені проектом договору, згідно з Додатком 3 тендерної документації та підписати договір у редакції Додатку 3 тендерної документації
Шановний замовник, до відома, згідно зі статтею 25 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді ШЛЯХОМ ЗАПОВНЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ФОРМ З ОКРЕМИМИ ПОЛЯМИ, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації. Перелік необхідних документів, що завантажується учасником до тендерної пропозиції в електронному вигляді, ПОВИНЕН відповідати вимогам статті 22 Закону. Виходячи з цього, вимагання надання учасником тендерної пропозиції у будь якому іншому вигляді, ніж шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, є безпідставним.
Стосовно проекту договору – на то він й є ПРОЕКТОМ, а не остаточним документом. Крім того договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, які передбачають ВІЛЬНЕ ВОЛЕВИЯВЛЕННЯ сторін, їх ПРАВО ПОГОДЖУВАТИ НА СВІЙ РОЗСУД БУДЬ-ЯКІ УМОВИ ДОГОВОРУ, ЩО НЕ СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ. Тому не варто нав'язувати учасникам умови, викладені у ПРОЕКТІ договору, та лишати учасника від можливості висловлювати свої пропозицій.
Відповідь:
Тендерний комітет Виконавчого комітету Новороздільської міської ради повідомляє, що при складання тендерної документації керувався положеннями Закону України «Про публічні закупівлі».
Наголошуємо, що у п.2 ч.2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) вказано, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. З цього випливає, що Замовник має право визначати один або декілька кваліфікаційних критерії (які також визначені Законом) і спосіб їх підтвердження. Замовником у тендерній документації визначено всі три кваліфікаційні критерії і спосіб їх підтвердження. Учасник, який має намір брати участь у торгах, повинен підтвердити відповідність всіх вимогам Замовника в т. ч. наявність досвіду виконання аналогічних договорів – надати копію такого договору. Замовник уповноважений перевіряти відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації в межах документів, наданих у складі тендерної пропозиції до закупівлі. Замовник уповноважений цим положення Закону не вимагати документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, але дане положення не стосується статті 16 Закону про кваліфікаційні критерії.
Частина 3 ст. 22 Закону містить положення, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також повідомляємо, п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону зазначає, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Відповідно до цього пункту Замовник вправі вимагати від Учасника надання підписаного проекту договору відповідно до положень тендерної документації як згоду з усіма умовами тендерної документації, в т. ч. і проектом договору.
Наголошуємо, що ч. 1 ст. 25 Закону вказує, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Звертаємо увагу, що подання такого документу відповідно до положень тендерної документації як «Тендерна пропозиція» не суперечить положенням вищезгаданої статті, оскільки Замовник не змінює способу подання тендерної пропозиції, оскільки Учасник повинен спочатку ввести дані в електронну систему, а потім завантажити усі необхідні документи, що вимагаються Замовником у положеннях тендерної документації.
Дата відповіді:
10.10.2017 16:45