• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Робоча станція для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи, реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування громадян України, іноземців та осіб без громадянства (30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))

Торги не відбулися

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 04.10.2017 15:45 - 16.10.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо надання юридично-консультаційних послуг

Номер: c65401aea242405a82f8076b4e3d7236
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-04-000729-a.b2
Назва: Щодо надання юридично-консультаційних послуг
Вимога:
Шановний замовник! Поясніть, що мається на увазі під можливістю здійснення учасником-переможцем оплати юридично-консультаційних послуг, договір про надання яких уклав замовник з третьою особою (підпункт 2.3 пункту 2 розділу 5 тендерної документації)? Це таке м'яке нав'язування юридично-консультаційних послуг переможцю торгів? Вимагаємо виключити таку вимогу як таку, що не відноситься до предмету закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник у п. 2.3. Розділу 5 ТД вказав лише право, а не обов'язок учасника-переможця торгів оплати послуг про надання юридично-консультаційних послуг за договором, який укладений Замовником.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо проекту договору

Номер: 330fdacdcb44425a921c45bc49177364
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-04-000729-a.b1
Назва: Щодо проекту договору
Вимога:
Згідно з частиною першою статті 36 Закону "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Виходячи з цього, порядок укладання договору визначений ВИКЛЮЧНО кодексами України. Відповідно до статей 627, 628, 638 Цивільного кодексу України, статей 179, 180 Господарського кодексу України сторони можуть визначати зміст договору на основі ВІЛЬНОГО ВОЛЕВИЯВЛЕННЯ, МАЮТЬ ПРАВО ПОГОДЖУВАТИ НА СВІЙ РОЗСУД БУДЬ-ЯКІ УМОВИ ДОГОВОРУ, ЩО НЕ СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ, з урахуванням вимог актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. ДОГОВІР ВВАЖАЄТЬСЯ УКЛАДЕНИМ, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі ДОСЯГНУТО ЗГОДИ ЩОДО УСІХ ЙОГО ІСТОТНИХ УМОВ (підкреслюємо, що й істотні умови договору, зазначені в тендерній документації, згідно з кодексами України не є остаточними). У разі наявності заперечень щодо окремих умов договору, кодексами України передбачена чітка процедура досягнення сторонами згоди щодо умов ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ та внесення сторонами до нього змін. Таким чином, вимагання від учасника заповнення та погодження з ПРОЕКТОМ договору, зміст якого відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України остаточно повинен визначатись під час його укладання, є безпідставним, оскільки примушує учасника до вчинення односторонніх дій стосовно предмету закупівлі. Також слід зауважити, що апелювання до вимог частини четвертої статті 36 Закону щодо відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі не є обґрунтуванням того, що ПРОЕКТ договору має бути погоджений на етапі подання тендерної пропозиції. Вимагаємо виключити вимогу щодо надання заповненого та завіреного підписом та печаткою учасника, як підтвердження згоди учасника із умовами договору, як таку, що суперечить законодавству України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Частина 3 ст. 22 Закону містить положення, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також повідомляємо, п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону зазначає, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Це означає, що Замовник на етапі подання оголошення про проведення торгів повинен скласти і оприлюднення проект договору до закупівлі, тому Учасник, який подає тендерну пропозицію, повинен погоджуватись із цими умовами договору. На етапі підписання договору із замовником переможцем тендеру не може відступати від умов цього договору (ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"). Відповідно до вищезгаданий пунктів Замовник вправі вимагати від Учасника надання підписаного проекту договору відповідно до положень тендерної документації як згоду з усіма умовами тендерної документації, в т. ч. і проектом договору.
Статус вимоги: Не задоволено