• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

вугілля кам’яне

Завершена

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 10 000.00 UAH
Період уточнення: 06.09.2017 15:16 - 12.09.2017 00:00
Відповідь надана

Вартість послуг лабораторії

Номер: 5fd08efaf8dc459ca52c7c6e078e70bb
Дата опублікування: 08.09.2017 15:36
Опис: Просимо вказати вартість послуг лабораторії яку повинен сплатити учасник. В багатьох випадках що не врегульовані законодавством посадові особи замовника вимагають від учасників оплати додаткових послуг (наприклад вартість консультанта торгів, вартість послуг по відбору та доставки проб вугілля та варість випробовувань) Просимо чітко вказати суму яку мє сплатити учасник для визначення показників якості вугілля. З Вашої відповіді стає зрозумілим що Замовник необмежений в своїх бажаннях??
Відповідь: Відділом освіти Тульчинської районної державної адміністрації, замовником процедури закупівлі відкритих торгів щодо закупівлі - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне) (оголошення номер - UA-2017-09-06-001150-a) (далі - Замовник) 08 вересня 2017 року о 15:36 год. в електронній системі закупівель було отримано листа наступного змісту – «Вартість послуг лабораторії Просимо вказати вартість послуг лабораторії яку повинен сплатити учасник. В багатьох випадках що не врегульовані законодавством посадові особи замовника вимагають від учасників оплати додаткових послуг (наприклад вартість консультанта торгів, вартість послуг по відбору та доставки проб вугілля та варість випробовувань) Просимо чітко вказати суму яку мє сплатити учасник для визначення показників якості вугілля. З Вашої відповіді стає зрозумілим що Замовник необмежений в своїх бажаннях??» - та повідомляє наступне. Додатком 3 до тендерної документації на закупівлю – основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне) - пунктом 8 визначено: «8. Замовник має право при поставці кожної окремої партії вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників вугілля та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки проб вугілля до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження вугілля щодо технічних та якісних показників. Учасник повинен скласти та надати відповідний гарантійний лист в тендерній пропозиції», а особа, що звернулась, потенційний учасник надав звернення, що відповідає за змістом запитання/вимоги щодо внесення змін до тендерної документації від 06 вересня 2017 року. Тому додатково та ще раз роз’яснюємо, що частина 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація, згідно з умовами Закону, містить перелік, зміст та порядок подання документів, що мають міститись у складі тендерних пропозицій учасників. Замовником встановлено Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до потреб загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів Тульчинського району та ситуації, яка може скластись на ринку вугілля кам’яного. Отже, що стосується пункту 8 Додатку 3 тендерної документації - Замовник має право при поставці кожної окремої партії вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників вугілля та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. У разі, якщо учасник-переможець, з яким буде укладено договір на поставку вугілля кам’яного згідно з оголошенням про закупівлю, № UA-2017-09-06-001150-a, буде здійснювати поставку якісного товару та з технічними показниками вугілля відповідно до вимог замовника, то Замовник не буде змушений при поставці кожної окремої партії вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників вугілля та їх відповідності вимогам замовника за його рахунок. Та в такому випадку учасник-переможець не зобов’язаний буде вживати заходів щодо забезпечення доставки проб вугілля до лабораторії та здійснювати оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником, щодо технічних та якісних показників. Отже, незалежна експертиза та лабораторні дослідження щодо якісних та технічних показників вугілля проводиться у випадку поставки неякісного вугілля. Тобто її можливість проведення залежить тільки від добросовісності Постачальника вугілля, якщо вугілля буде горіти, до його якості не буде претензій, то і Постачальник не буде нести витрати додаткові на проведення незалежної експертизи та лабораторні дослідження, тому вартість послуг лабораторії, яку повинен сплатити учасник, ми не маємо можливості Вам порахувати, ці ризики Ви враховуєте самостійно, знаючи яке Ви будете здійснювати постачання вугілля кам’яного. Адже Додатком 3 встановлено, що: Учасник-переможець повинен за вимогою замовника перед поставкою замовленої марки вугілля надати документальне підтвердження щодо якості та зразки даного вугілля для орієнтування представником замовника та звірянням зразків з поставленим в пункт призначення вугіллям; Учасник-переможець повинен забезпечити поставку товару, якість якого відповідає вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду та тендерної документації. Проект договору про закупівлю також містить передбачені вимоги і так як п. 6.2 передбачено – 6.2. Покупець має право: - у випадку виникнення претензій за якістю товару, відмовитися від приймання товару неналежної якості, про що повинен бути складений акт. Присутність представника Постачальника при цьому обов'язкова – то і Замовник (Покупець) має скласти акт з фактів щодо якості товару, що може показати незалежна експертиза та лабораторні дослідження. Якщо Учасник, з яким буде укладено договір, буде поставляти якісний товар, то йому немає причин хвилюватись, адже в нашому випадку посадові особи замовника не будуть вимагати від учасників оплати додаткових послуг (наприклад вартість консультанта торгів) і Замовник не є необмеженим в своїх бажаннях, а тільки здійснює свої функції, та забезпечує поставку якісного вугілля для потреб загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів Тульчинського району. З повагою, голова тендерного комітету О.Г. Агібалова
Дата відповіді: 13.09.2017 08:55
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: 703775435b40476e9a626a3d19d22179
Дата опублікування: 06.09.2017 17:30
Опис: Додатоком 3 ДКТ пунктом 8 визначено що Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки проб вугілля до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження вугілля щодо технічних та якісних показників. Повідомляємо що дана вимога суперечить основним принципам публічних закупівель, тому що учасник додатково змушений включити у вартість вугілля суму витрат на послуги лабораторії, що здійснюватиме дослідження вугілля. Вимгаємо прибрати даний пункт з ДКТ або визначити вартість досліджень та ким і у який спосіб беде здійснюватися оплата даних послуг. В випадку ігнорування наших вимог відповідна скарга буде направлена до постійно діючої комісії антимонопольного комітету
Відповідь: Відділом освіти Тульчинської районної державної адміністрації, замовником процедури закупівлі відкритих торгів щодо закупівлі - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне) (оголошення номер - UA-2017-09-06-001150-a) (далі - Замовник) 06 вересня 2017 року о 17:30 год. було отримано звернення / вимога про внесення змін до тендерної документації наступного змісту – «Дискримінаційні умови Додатоком 3 ДКТ пунктом 8 визначено що Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки проб вугілля до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження вугілля щодо технічних та якісних показників. Повідомляємо що дана вимога суперечить основним принципам публічних закупівель, тому що учасник додатково змушений включити у вартість вугілля суму витрат на послуги лабораторії, що здійснюватиме дослідження вугілля. Вимгаємо прибрати даний пункт з ДКТ або визначити вартість досліджень та ким і у який спосіб беде здійснюватися оплата даних послуг. В випадку ігнорування наших вимог відповідна скарга буде направлена до постійно діючої комісії антимонопольного комітету». Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) Замовник надає роз’яснення та повідомляє наступне. Додатком 3 до тендерної документації на закупівлю – основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне) - пунктом 8 визначено: «8. Замовник має право при поставці кожної окремої партії вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників вугілля та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки проб вугілля до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження вугілля щодо технічних та якісних показників. Учасник повинен скласти та надати відповідний гарантійний лист в тендерній пропозиції», а не та частина даного пункту, яку викладено в зверненні. Додатково роз’яснюємо, що частина 2 статті 22 Закону передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація, згідно з умовами Закону, містить перелік, зміст та порядок подання документів, що мають міститись у складі тендерних пропозицій учасників. Замовником встановлено Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до потреб загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів Тульчинського району та ситуації, яка може скластись на ринку вугілля кам’яного. Отже, що стосується пункту 8 Додатку 3 тендерної документації - Замовник має право при поставці кожної окремої партії вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників вугілля та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. У разі, якщо учасник-переможець, з яким буде укладено договір на поставку вугілля кам’яного згідно з оголошенням про закупівлю, № UA-2017-09-06-001150-a, буде здійснювати поставку якісного товару та з технічними показниками вугілля відповідно до вимог замовника, то Замовник не буде змушений при поставці кожної окремої партії вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників вугілля та їх відповідності вимогам замовника за його рахунок. Та в такому випадку учасник-переможець не зобов’язаний буде вживати заходів щодо забезпечення доставки проб вугілля до лабораторії та здійснювати оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником, щодо технічних та якісних показників.
Дата відповіді: 08.09.2017 14:30