-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Телевізори PHILIPS 43PUS7556/12 та PHILIPS 65PUS7956/12
Завершена
49 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 490.00 UAH
мін. крок: 1% або 490.00 UAH
Період уточнення:
12.11.2021 10:26 - 18.11.2021 10:31
Без відповіді
Рекомендації
Номер:
719bacb5c9ee476487eb910139134291
Дата опублікування:
17.11.2021 08:52
Опис:
Шановний Замовник!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професійному рівні, рекомендуємо Вам розширити вимоги в документації, а саме технічній частині.
Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вище переліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Лист від виробника або його офіційного представництва в Україні/дистриб’ютора/офіційного представника, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник, та товар, що пропонується, матиме відповідну гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися. Необхідність встановлення даної вимоги дозволяє Замовнику уникнути ризиків придбання неякісного товару невідомого походження та, в будь якому разі, не дискримінує та не обмежує коло Учасників.
2. Довідка у довільній формі про наявність власного центру сервісної та технічної підтримки у м.Чернігові або копію договору з центром сервісної та технічної підтримки у м.Чернігів для обслуговування обладнання.
Обгрунтування: Вищезазначена вимога обумовлена тим, що тендерною документацією та проектом договору передбачено гарантійний та післягарантійний ремонт товару. Зобов’язання щодо виконання такого гарантійного обслуговування покладається на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір.
Звертаємо увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора.
Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (сервісних центрів – контрагентів учасника-переможця). Такий договір суперечив би засадам цивільного законодавства та вважався б нікчемним. Відповідно, якщо такий сервісний центр відмовиться надавати гарантійне обслуговування чи надаватиме його неякісно, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого сервісного центру з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. У зв’язку з вищевикладеним замовник не матиме права вимоги до сервісного центру, який не належить учаснику-переможцю або ж не має договірних відносин з ним. Відсутність сервісного центру в місті Чернігові обумовить потребу в надмірних витратах замовника для звернення до сервісного центру, а також може викликати призупинення навчального процесу на час звернення до сервісного центра в іншому місті на період сервісного обслуговування чи відновлення працездатності товару, що суперечитиме принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».