• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Подарункові наручні годинники

Завершена

75 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
Період уточнення: 11.11.2021 15:12 - 17.11.2021 15:01
Відповідь надана

Просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:

Номер: 2bea9060bc034a98ad3a7881aac92fac
Дата опублікування: 16.11.2021 23:57
Опис: 1. На якій підставі прийнято рішення проводити спрощену процедуру закупівлі та чим обґрунтована відмова від проведення відкритих торгів? 2. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме торгової марки “Time-R” ТОВ «Київський годинниковий завод» 3. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме моделей «TIME-R 319-523» та «TIME-R 461-523» ТОВ «Київський годинниковий завод» 4. Надати обґрунтування встановлення вимог до діаметру чоловічого годинника саме 42 мм та жіночого - 36 мм відповідно 5. Пояснити яким чином зазначення розмірів корпусів до долі мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі. 6. Надати обґрунтування вимоги посереднього механізму виробництва Японії, а не, наприклад, Швейцарії, який цілком вкладається у встановлену замовником очікувану вартість закупівлі 7. Надати обґрунтування вимоги корпусів з латуні, а не з високоякісної сталі, які цілком вкладаються у встановлену замовником очікувану вартість закупівлі 8. Надати обґрунтування вимог до кольору корпусів годинників, циферблатів, типу та кольору індикації, стрілок та інших вимог до предмету закупівлі 9. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 75 000,00 всього за 50 годинників посередньої комплектації (що складає аж 1 500,00 грн. за одиницю) та порядку її формування 10. Керуючись якими нормами чинного законодавства та особистими міркуваннями, Замовник не передбачає надання еквівалентів заявлених моделей «TIME-R 319-523» та «TIME-R 461-523»? 11. в цілях підвищення якості предмета закупівлі пропонуємо для чоловічих та жіночих годинників встановити гарантійний термін 36 місяців, покриття позолота IPG, встановити водозахист 5 АТМ, оскільки встановлений Замовником мінімальний рівень 3 АТМ взагалі НЕ Є ВОДОЗАХИСТОМ та виконує виключно бризко відштовхувальну функцію(максимум може протистояти випадковим краплям) й властива навіть дешевим китайським годинникам, при тому годинники з водозахистом 5 АТМ (50м) стійко витримують миття рук, дощ, душ та навіть занурення у воду. Також пропонуємо передбачити у годинниках не японський, а ШВЕЙЦАРСЬКИЙ механізм. Встановлена Замовником очікувана вартість предмету закупівлі цілком дозволяє це зробити 12. Надати належене роз’яснення щодо визначення ременів, прописаних у Додатку 1 Тендерної документації: «натуральна шкіра природної структури (цільна, не пресована)», а саме ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника 13. Пояснити на якій підставі Замовник прописує оголошення під товар ТОВ «Київський годинниковий завод», вимагаючи ремені, які ВІДСУТНІ у годинниках TIME-R 319-523» та «TIME-R 461-523» та провести відповідне службове розслідування 14. Пояснити на якій підставі Замовник прийняв під час минулих закупівель у ТОВ «Київський годинниковий завод» товар, який НЕ ВІДПОВІДАВ ВИМОГАМ, заявленим в попередньому Оголошенні та провести відповідне службове розслідування 15. На якій підставі Замовник всупереч п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у вимогах до предмета закупівлі розмістив зазначені у нашій скарзі вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників 16. Чому Замовник грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, вимагаючи годинники конкретної торгової марки TIME-R, конкретних моделей TIME-R 319-523» та «TIME-R 461-523» конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» при існуванні на ринку більш конкурентної альтернативи 17. Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр-міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за ВТРИЧІ завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами Додатка 3 до Оголошення про закупівлю. Яка публічна позиція Голови Львівської обласної ради та депутатів Львівської обласної ради з зазначеного приводу? Заздалегідь вдячні за надання розгорнутих роз’яснень ПО СУТІ поставлених питань як того передбачає чинне законодавство, по кожному пункту окремо, та приведення оголошення у відповідність до чинного законодавства України.
Відповідь: Шановний учасник! Розглянувши Ваше звернення, у відповідь інформуємо. Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Замовник обирає вид закупівлі відповідно до вартісних меж такої закупівлі. Відповідно до п. 28. ч. 1. ст. 1. Закону України «Про публічні закупівлі», спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у п. 1 і 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, зокрема, зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Посилання на конкретну торговельну марку та модель не суперечить вимогам абзацу 2 частини 4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з частиною 1 статті 14 Закону спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону. Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може («може», а не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Дана продукція закуповується, як сувенірна, з метою відзначення (нагородження) окремих громадян. Керуючись вимогами до якості та довговічності сувенірної продукції, що закуповується, моделі годинників, зазначені в Додатку , зарекомендували себе на практиці з найкращої сторони. Враховуючи зазначене, інформацію про проведення зазначеної спрощеної закупівлі підготовлено замовником у повній відповідності до вимог Закону
Дата відповіді: 17.11.2021 14:41