-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Подарункові наручні годинники
Завершена
75 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
Період оскарження:
11.11.2021 15:12 - 17.11.2021 15:01
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
aec8ce3159b94f27bf626138525c7ece
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-11-011943-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановні Панове!
Даним листом висловлюємо Вам свою повагу та величезне занепокоєння, що у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу, та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента В. Зеленського та прем’єр-міністра України – Д. Шмигаля щодо максимально ефективного та економного використання бюджетних коштів Управління майном спільної власності Львівської обласної ради (надалі Замовник), в черговий раз, НЕ проводить відкриті торги з метою стимулювання конкуренції, залучення всіх потенційних учасників та отримання в процесі аукціону найбільш економічно вигідної пропозиції. Замість цього, Замовник вдається до спрощеної процедури закупівлі за ВТРИЧІ завищеною ціною у одного конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» (оскільки надання еквівалентів даної торгової марки «TIME-R» Замовник в Оголошенні не передбачає!)
Нагадуємо, що нещодавно - у липні 2021 Управління майном спільної власності Львівської обласної ради (надалі – Замовник) вже розміщувало Оголошення на закупівлю персональних хронометрів UA-2021-07-14-008228-c на суму 100 000,00 грн. також з як мінімум ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ очікуваною вартістю закупівлі, також прописане ВИКЛЮЧНО під конкретну торгову марку та моделі годинників “«kleynod» ” конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» та через це дискримінаційне обмеження виключало участь у торгах інших учасників з набагато конкурентнішими пропозиціями! Зазначене порушення дозволило Замовнику протиправно закупити товар за завищеною ціною у постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод», завдав як мінімум 50 000,00 грн. збитків обласному бюджету, в умовах тотального недофінансування витрат на охорону здоров’я під час пандемії короноврусу!
У липні 2021 року Замовник закупив всього 20 годинників ТМ «kleynod» K 114-513 (чол.) та K 134-523 (жін.) на загальну суму 100 000 гривень, що складає, в середньому, близько 5 000 грн. (!) за ОДИН годинник посередньої комплектації з найпростішим механізмом Ronda, без жодних ДОДАТКОВИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ! Зазначена сума як мінімум ВДВІЧІ перевищує існуючі на ринку пропозиції на еквівалентні годинники інших торгових марок (навіть швейцарського виробництва!) з заявленими в Оголошенні характеристиками!
Теперішнє оголошення UA-2021-11-11-011943-a на закупівлю «подарункових наручних годинників (код ДК 021:2015 (CPV): 18530000-3 – Подарунки та нагороди)» на суму 75 000,00 грн. ЗНОВ з грубим порушенням чинного законодавства прописано Замовником ВИКЛЮЧНО в інтересах єдиного учасника ТОВ «Київський годинниковий завод» та ВИКЛЮЧНО під його товар – годинники TM «TIME-R» конкретних артикулів TIME-R 319-523 та 431-523 та містить нічим необґрунтовану ВТРИЧІ (!) ЗАВИЩЕНУ очікувану вартість закупівлі
Обурює, що на суму 75 000,00 Замовник планує закупити всього 50 годинників TM TIME-R найпростішої комплектації артикулів TIME-R 319-523 та TM TIME-R 431-523 того ж самого постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» по ціні 1 500,00 грн. за одиницю, тобто за ВТРИЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у порівнянні з діючими на ринку пропозиціями на аналогічні годинники! І це в умовах тотального недофінансування витрат на охорону здоров’я під час пандемії короновірусу!
Та навіть годинники зі ШВЕЙЦАРСЬКИМИ МЕХАНІЗМАМИ, які закуповував Замовник раніше коштували значно дешевше ніж встановлена зараз Замовником вартість за одиницю на рівні аж 1500 грн. за годинники з найдешевшими механізмами, якими зазвичай комплектуються всі дешеві китайські годинники, тому визначення Замовником очікуваної вартості закупівлі та вибір предмета закупівлі підлягає відповідному розслідуванню уповноваженими установами, службовому розслідуванню та оцінці депутатами Львівської обласної ради та їх виборцями.
Крім того, Замовник сформував Оголошення таким чином, що інші постачальники НЕ зможуть запропонувати товар кращих функціональних характеристик або аналогічний товар ДЕШЕВШЕ, оскільки предмет закупівлі прописаний виключно під годинники торгової марки «TIME-R», БІЛЬШ ТОГО, БЕЗ МОЖЛИВОСТІ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ, в інтересах конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод», що автоматично унеможливлює участь інших постачальників та створює прецедент закупівлі за ВТРИЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ, під що без жодних підстав прописується завищена очікувана вартість закупівлі!
«Технічна специфікація» (Додаток 3 до оголошення) прописана Замовником ВИКЛЮЧНО під конкретні моделі годинників “Time-R” (конкретної конструкції):
годинник наручний чоловічий “Time-R” 319-523 – 40 шт.
годинник наручний жіночий “Time-R” 431-523 – 10 шт.
конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», БЕЗ можливості надання еквівалентів на загальну суму 75 000 грн.
Це повністю підтверджують наступні факти:
1.Замовник, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію ПРОТИПРАВНО ВИМАГАЄ конкретну марку годинника “Time-R” та конкретні моделі зазначеної марки, а саме годинник наручний чоловічий “Time-R” моделі 319-523 та годинник наручний жіночий “Time-R” модель 461-523
Замовник планує закупити всього 100 годинників на загальну суму 75 000 гривень, що складає, 1 500,00 грн. за один годинник найпростішої комплектації! Зазначена сума у ТРИ РАЗИ (!) перевищує існуючі на ринку пропозиції на еквівалентні годинники, з заявленими Замовником характеристиками!
Оскільки Замовник ПРОТИПРАВНО ВИКЛЮЧАЄ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ бажаним годинникам “Time-R” 319-523 та “Time-R” 461-523, він свідомо готується закуповувати годинники як мінімум за ВТРИЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у конкретного постачальника - «Київський годинниковий завод», а більш конкурентні пропозиції інших постачальників будуть дискримінаційно відхилені Замовником виключно на тій підставі, що їх продукція не є годинниками ТМ “Time-R” ТОВ «Київський годинниковий завод»
Відповідно до п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, які Замовник також грубо порушує, вимагаючи годинники конкретної торгової марки конкретних моделей конкретного постачальника.
Зазначене підтверджують висновки Державної аудиторської служби України:
закон не дає можливості Замовнику, навіть у спрощених закупівлях, дискримінувати інших учасників, тому посилання деяких замовників на абз.2 ч.4 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якого нібито «в спрощених закупівлях у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників» є необґрунтованим, оскільки зазначене положення Закону може не зобов’язувати Замовника зазначати еквіваленти лише при умові, що Замовником дотримані інші вимоги даного Закону. Таким чином, ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», на яку посилаються деякі замовники, може застосовуватися лише у випадку, якщо вона узгоджується з п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якого оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі НЕ ПОВИННІ МІСТИТИ ВИМОГ, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Важливо зазначити, що відповідно до рішень Державної аудиторської служби, Замовник, навіть у спрощених закупівлях, зобов’язаний обов’язково зазначати можливість надання еквівалентів у всіх випадках, коли він посилається на будь-які торгові марки. Замовник має обов’язково вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, оскільки інакше – він грубо порушує п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та інші наведені у наших скаргах норми чинного законодавства, т.я. відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», даний Закон застосовуються і до замовників, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель
Щиро сподіваємося, що закупівлю Товару за ВТРИЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ціною у єдиного обраного незрозуміло за якими критеріями ТОВ «Київський годинниковий завод» в умовах тотального недофінансування сфери охорони здоров’я коштами обласного бюджету, особливо під час шаленої пандемії короновірусу, Замовник НЕ СТАНЕ цинічно обґрунтовувати нібито ст. 4 Закону, особисто трактуючи її таким чином, що нібито зазначення конкретної торгової марки (і відповідно обмеження конкуренції виключно постачальником цієї марки) є прийнятним. Але, на всякий випадок, хотілося б звернути увагу шановного Замовника, що відповідно до рішень Державної аудиторської служби, зазначення можливості надання еквівалентів у спрощених закупівлях є обов’язковим у всіх випадках, якщо має місце посилання на будь-які торгові марки, а ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», може застосовуватися лише у випадку, якщо вона узгоджується з п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якої оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зазначення Замовником конкретної торгової марки відноситься до вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки крім постачальника зазначеної марки інші учасники до торгів НЕ допускаються, що в свою чергу призводить до закупівлі товару Замовником за значно завищеною ціною
Таким чином, через подібні дії Замовника, в зазначеній процедурі закупівлі UA-2021-11-11-011943-a зможе взяти участь лише продукція одного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод», що є абсолютно дискримінаційним по відношенню до інших учасників ринку, закладає в бюджет ВТРИЧІ завищену ціну у порівнянні з еквівалентним товаром, який не допускається умовами Оголошення, та суперечить викладеним нижче положенням ЗУ «Про публічні закупівлі»
2. «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» (Додаток 3 до тендерної документації) прописаний Замовником під конкретні конструкції годинників “Time-R” 319-523 чоловічий та “TIME-R” 461 -523 жіночий постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод»
Замовник, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію, вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів, які вимагаються та їх розмірів (з точністю до мм), вводить обмеження щодо методу нанесення зображення на циферблат.
Так, для чоловічого годинника Замовник протиправно вимагає певну конструкцію корпусу, властиву ЛИШЕ моделі “TIME-R” 319-623, встановлюючи наступні обмеження з точністю до ММ (!), які жодним чином НЕ обґрунтовані та НЕ впливають на якість та функціональні характеристики годинників:
- круглу форму корпусу ДІАМЕТРОМ ВИКЛЮЧНО 42 мм
- механізм виключно виробництва певної країни – Японії (хоча на ВТРИЧІ ЗАВИЩЕНУ Замовником очікувану вартість закупівлі можна безпроблемно закупити годинники з швейцарськими механізмами)
- корпус годинника виключно з латуні (хоча на очікувану вартість закупівлі можна безпроблемно закупити годинники у високоякісному сталевому корпусі)
- покриття латунного корпусу IPS (хоча на очікувану вартість закупівлі можна безпроблемно закупити годинники з покриттям корпусу позолотою IPG)
- циферблат світлого кольору з накладними металевими значками сріблястого кольору – римські цифри та позначки між ними. Три стрілки сріблястого кольору
А для жіночого годинника Замовник також протиправно вимагає певну конструкцію корпусу, властиві ЛИШЕ моделі “TIME-R” 461-523, встановлюючи наступні обмеження з точністю до ММ (!), які жодним чином НЕ обґрунтовані та НЕ впливають на якість та функціональні характеристики годинників:
- круглу форма корпусу ДІАМЕТРОМ ВИКЛЮЧНО 36мм
- механізм виключно виробництва певної країни – Японії (хоча на очікувану вартість закупівлі можна безпроблемно закупити годинники з високоякісним швейцарським механізмом)
- корпус годинника виключно з латуні (хоча на очікувану вартість закупівлі можна безпроблемно закупити годинники у високоякісному сталевому корпусі)
- покриття латунного корпусу IPS (хоча на очікувану вартість закупівлі можна безпроблемно закупити годинники з покриттям корпусу позолотою IPG)
циферблат світлого кольору з накладними металевими значками сріблястого кольору – римські цифри та позначки між ними. Три стрілки сріблястого кольору
Таким чином, предмет закупівлі протиправно прописується Замовником чітко під конструкції годинників ТОВ «Київський годинниковий завод» “TIME-R” 319 (чоловічі) та “TIME-R” 461 (жіночий), для того щоб унеможливити відповідність годинників ІНШИХ постачальників ЗА СУКУПНІСТЮ ВСІХ згаданих параметрів предмету закупівлі та здійснити закупівлю за ВТРИЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у порівнянні з ринковими цінами на аналогічні годинники!
Наприклад, інші постачальники, які можуть запропонувати годинники, діаметром 41мм або 43мм (для чоловічих) та, наприклад, 35мм або 37мм, тощо (для жіночих) – тобто з абсолютно непомітною різницею в 1-2 мм яку НЕМОЖЛИВО навіть виміряти без спеціального обладнання, в позолоті замість звичайного покриття, з набагато якіснішим ШВЕЙЦАРСЬКИМ МЕХАНІЗМОМ, виключно з римськими цифрами (без якихось надуманих позначок між ними) або з класичними арабськими цифрами, та т.п. - ВІДРАЗУ ПОЗБАВЛЯЮТЬСЯ ПРАВА БРАТИ УЧАСТЬ У ЦИХ ТОРГАХ!
Перелічені вимоги, такі як зазначені з точністю до міліметру (!) розміри та форма корпусів годинників, механізм виключно виробництва певної країни – Японії (при наявності величезної кількості країн-виробників якісних механізмів, у т.ч. ШВЕЙЦАРІЇ), колір та дизайн циферблатів, зокрема тип цифр та «позначок», які аж ніяк не впливають на якість та технічні характеристики предмету закупівлі, а лише порушують ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання на конкретну торгову марку, конструкцію або тип предмету закупівлі і, звісно, обмежують конкуренцію на користь конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», дискримінуючи всіх інших учасників й ведуть до закупівлі ЗА ВТРИЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ!
Якщо б Замовник надавав би дійсно орієнтовні характеристики та орієнтовний зовнішній вигляд годинників, що плануються до закупівлі, він би безпідставно не посилався би на конкретну конструкцію годинників та не вимагав би відповідність настільки детальному опису та розмірам (до мм), які жодним чином не впливають на якість предмета закупівлі, а також не вигадував особливого типу індикації циферблатів
Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо параметрів конструкції корпусів годинників, циферблатів та механізмів конкретної країни виробництва, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, не впливають ані на якість, ані на інші особливості предмета закупівлі, але властиві ВИКЛЮЧНО конкретним моделям “TIME-R” 319-523 чоловічІ та “TIME-R” 461-523 жіночий, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет ВТРИЧІ завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію.
Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної ТОРГОВОЇ МАРКИ конкретного виробника - TIME-R, конкретних моделей та конструкцій годинників TIME-R 319-523, TIME-R 461-523, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо розмірів та конструкції корпусу, а також механізмів конкретної країни виробництва та специфічного дизайну циферблату!
Більш того, грубо порушуючи ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не передбачає надання еквівалента зазначеним годинникам, тим самим обмежуючи конкуренцію до участі єдиного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» та збирається здійснити закупівлю за ВТРИЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у порівнянні з іншими пропозиціями та ринку на еквівалентні годинники, у тому числі ЯКІ МАЄ САМ ЗАМОВНИК!
Зазначене свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання на конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, крім того має місце порушення Замовником ст.5 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Звертаємо увагу, що відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», даний Закон застосовуються і до замовників, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель.
Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності.
3. Замовник вимагає ремені з натуральної шкіри «природньої структури (цільна, не пресована)», при цьому ремені, якими комплектуються годинники ТОВ «Київський годинниковий завод» “TIME-R” 319-523 чоловічі та “TIME-R” 461-523 жіночий (які вимагає Замовник у якості предмета закупівлі), якраз НЕ відповідають зазначеним вимогам, у чому можна легко пересвідчитися при розрізі будь-якого ременя з минулої поставки ТОВ «Київський годинниковий завод», який НЕ виготовлений з ЦІЛЬНОГО ШМАТУ ШКІРИ ПРИРОДНЬОЇ СТРУКТУРИ й побачити пресовану шкіру та всередині наповнення типа «волокноподібних агломатеріалів з’єднаних в’яжучою речовиною, полімерної природи». Але, здається, Замовник або введений в оману ТОВ «Київський годинниковий завод», або свідомо намагається поставити учасників у нерівні умови та прийняти годинники з ременями ТОВ «Київський годинниковий завод» (який самостійно ремені не виробляє), знаючи, що вони не відповідають подібним вимогам, а також що він порушує ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тому ми наполегливо просимо Замовника надати РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо визначення ременів, прописаних у Додатку 3 Тендерної документації: «натуральна шкіра природної структури (цільна, не пресована), а саме:
- ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри природньої структури», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника
Виходячи з викладеного, можна констатувати порушення Замовником ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, а також порушення Замовником ст.3 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Невже Замовник настільки зацікавлений у закупівлі Товару у ТОВ «Київський годинниковий завод» за ВТРИЧІ завищеною ціною, що настільки явно нехтує чинним законодавством?
Виходячи з викладеного, можна констатувати порушення Замовником ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, а також порушення Замовником ст.5 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Невже Замовник настільки зацікавлений у закупівлі Товару у ТОВ «Київський годинниковий завод» за ВТРИЧІ завищеною ціною, що настільки явно нехтує чинним законодавством?
Відповідно до Оголошення Замовник планує закупити всього 100 годинників на загальну суму 75 000 гривень, що складає, 1 500,00 грн. за один годинник найпростішої комплектації! Зазначена сума у ТРИ РАЗИ (!) перевищує існуючі на ринку пропозиції на еквівалентні годинники, з заявленими Замовником характеристиками, які не можуть брати участі у торгах через можливу невідповідність незаконно прописаним обмеженням!
Додатково зазначаємо, що згадані моделі годинників так званої торгової марки “TIME-R”, які збирається закуповувати Львівська обласна рада, насправді є моделями годинників російської торгової марки «ПОЛЕТ», у чому можна легко переконатися подивившись відповідні російські сайти, а також відповідні каталоги ТОВ «Київський годинниковий завод», що безумовно має викликати широкий суспільний резонанс. Більш того, незрозуміло чому Львівська обласна рада, яка має захищати інтереси нашої держави на регіональному рівні під час війни з Росією, цілеспрямовано хоче скористатися послугами підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», засноване особами з країни-агресора, які до недавнього часу - 2019 року перебували у складі його засновників та чий вихід може мати суто формальний характер та прописує предмет закупівлі виключно в інтересах цього одного конкретного підприємства, дискримінуючи інших потенційних учасників?
Зазначені дії можуть лише свідчити про попередню домовленість представника Замовника з конкретним постачальником - ТОВ «Київський годинниковий завод», що враховуючи позитивний імідж Львівської обласної ради та її депутатів, є абсолютно неприйнятним, особливо в очах громадськісті
Проте через протиправні обмеження, закладені в Оголошенні, участь у зазначених торгах зможуть взяти лише ТОВ «Київський годинниковий завод», під товар якого прописаний предмет закупівлі та який продасть свій товар за ВТРИЧІ ЗАВИЩЕНИМИ цінами, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників
Таким чином, Замовник БЕЗ жодного обґрунтування, в порушення чинного законодавства, протиправно вимагає конкретні моделі годинників TIME-R 319-523 (чоловічі) та “TIME-R” 461-523 (жіночий) конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» ЗА НЕОБГРУНТОВАНО ЗАВИЩЕНОЮ ВТРИЧІ ЦІНОЮ БЕЗ МОЖЛИВОСТІ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ (що згідно відповідних висновків Державної аудиторської служби є грубим порушенням законодавства про публічні закупівлі в частині спрощених закупівель), а також обмежує характеристики предмета закупівлі специфічними параметрами, які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі, але властиві ВИКЛЮЧНО конкретним конструкціям конкретних моделей годинників “TIME-R” 319-523 (чоловічі) та “TIME-R” 461-523 (жіночий) конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод».
Викладене вище повністю доводить, що Замовник, на превеликий жаль, не зацікавлений в економії бюджетних коштів, оскільки збирається в порушення чинного законодавства закупити годинники виключно конкретної торгової марки TIME-R 319-523 (чоловічі) та “TIME-R” 461-523 (жіночий) у конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» за ВТРИЧІ ЗАВИЩНОЮ ЦІНОЮ за спрощеною процедурою закупівлі!
Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства
Враховуючи викладене, ВИМАГАЄМО внести зміни до Додатку 3 до Оголошення, прописаного Замовником під зазначені моделі годинників “Time-R”, з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги, у тому числі:
1. Прибрати протиправне посилання на ТМ «TIME-R» та моделі TIME-R TIME-R 319-523 та «TIME-R 461-523», які прописані виключно в інтересах їх постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод»
2. прибрати протиправні вимоги щодо конкретних конструкцій годинників разом з притаманними ним технічними характеристиками - форми та будь-яких конкретних розмірів годинників, специфічного дизайну циферблатів, їх кольору, кольору стрілок
3. прибрати протиправну вимогу щодо механізму конкретної країни виробництва Японії, тим більш, що на очікувану вартість закупівлі можна безпроблемно закупити годинники з високоякісним швейцарським механізмом
4. чітко прописати технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри» та стандарти, яким він має відповідати
5. провести службове розслідування та виявити зацікавлених працівників, які в порушення чинного законодавства, намагаються підлаштувати тендерну документацію та предмет закупівлі в інтересах конкретного підприємства - ТОВ «Київський годинниковий завод» на годинники чоловічий «TIME-R 319-523» та жіночий «TIME-R 461-523» (які, крім всього іншого, вочевидь, є годинниками ТМ «ПОЛЕТ» та мають російський бекграунд) БЕЗ МОЖЛИВОСТІ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ (!) та закупити товар посередньої якості за ВТРИЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у порівнянні з іншими пропозиціями та ринку на еквівалентні годинники
6. надати публічну позицію начальника Голови Львівської обласної ради та депутатського корпусу з зазначеного приводу
З метою отримання максимальної кількості пропозицій від усіх зацікавлених у даній закупівлі учасників, економії коштів платників податків у теперішніх важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу та війною, формування позитивної громадської думки, пропонуємо шановному Замовнику внести зміни до Оголошення, надав можливість учасникам ринку запропонувати більщ якісні еквіваленти зазначеним в Оголошенні моделям
З повагою та надією на розуміння
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.11.2021 23:59
Вирішення:
Шановний учасник! З приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне. Звертаємо Вашу увагу, що згадана закупівля є спрощеною закупівлею, а не тендерною закупівлею шляхом проведення процедури відкритих торгів, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Згідно з частиною 1 статті 14 Закону спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону. Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може («може», а не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Враховуючи викладене, вважаємо, що згадана спрощена закупівля, у тому числі відповідні документи, що підготовлені для її проведення, повністю відповідають вимогам Закону. Зміни до «Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» (Додаток 1 до Оголошення) Замовником вноситися не будуть
Статус вимоги:
Відхилено