• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

За ДК 021-2015 (CPV) 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія)

Електрична енергія на потреби КНП «МКЛ №10» ОМР на 2022 рік. Інформація, яка повинна міститись в Оголошенні відкритих торгів відповідно до статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). 1) Категорії замовників, що використовуються у цьому Законі: підприємства, установи, організації (юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів) згідно ст. 2 Закону. 2) Місцезнаходження: юридична адреса та адреси поставки (передачі) товарів - Україна, 65074, Одеська область, м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-А та Україна, 65074, Одеська область, м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 71/1. Код ЄДРПОУ 01999052. 3) Усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги не відбулися

20 750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 103 750.00 UAH
Період уточнення: 11.11.2021 15:06 - 02.12.2021 00:00
Відповідь надана

Екологічний аудитор

Номер: 267466dd7c124343beb587488febf612
Дата опублікування: 12.11.2021 11:29
Опис: Доброго дня! У п.6.2 тендерної документації вимагається надання «…довідки від екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит учасника та інформує про відповідність діяльності учасника вимогам екологічного законодавства. Крім цього, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати експертний висновок з екологічного аудиту учасника закупівлі про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення»; Закону України «Про відходи»; Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» та порушень вимог природоохоронного законодавства України не виявлено.» Дана вимога Замовника є незаконною та такою, що взагалі не предмету закупівлі та специфіки діяльності електропостачальних компаній. Закупівля здійснюється ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія, вид предмету закупівлі «Товар». Відповідно до ст. 56 Закону України «Про ринок електричної енергії» постачання електричної енергії споживачам здійснюється електропостачальниками, які отримали відповідну ліцензію, за договором постачання електричної енергії споживачу. Частиною 2 ст. 50 Закону України «Про ринок електричної енергії» дотримання екологічних нормативів покладено на Операторів систем розподілу (ОСР). Постановою НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469 затверджені Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу. Відповідно до п. 1.1 ці Ліцензійні вимоги визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, умов і правил, обов’язкових для виконання під час провадження ліцензованої діяльності. Згідно них на електропостачальників не покладено необхідність екологічного аудиту або підтвердження відповідності вимогам екологічного законодавства, оскільки сфера діяльності електропостачальника пов’язана лише з купівлею-продажем електроенергії на ринку електроенергії без її виробництва та розподілу споживачам. За аналогією, це те ж саме, що вимагати від електропостачальників надання висновків екологічного аудиту чи сертифікації мобільного зв’язку або виробництва одягу, що не є предметом діяльності електропостачальника. Вимагаємо вилучити дані незаконні вимоги, які обмежують конкуренцію та є дискримінацією учасників.
Відповідь: Шановний Учаснику на ваше звернення від 12.11.21 року 11:29, керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо роз’яснення щодо тендерної документації, яке полягає у наступному. Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі. Відповідно до дефініції ст. 2 Закону України «Про екологічний аудит» об'єкти матеріально-технічної бази, як Замовника, так і Постачальника електричної енергії, а так само, як і інші підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об'єднання, окремі виробництва, інші господарські об'єкти – є об'єктами екологічного аудиту. Згідно зі ст. 1 Закону України «Про екологічний аудит», екологічний аудит - це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об'єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об'єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту. Відповідно до приписів ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами. Відповідно до ст. 54 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», місцеві ради, підприємства, установи, організації та громадяни при здійсненні своєї діяльності зобов'язані вживати необхідних заходів щодо запобігання та недопущення перевищення встановлених рівнів акустичного, електромагнітного, іонізуючого та іншого шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людини в населених пунктах, рекреаційних і заповідних зонах, а також в місцях масового скупчення і розмноження диких тварин. Враховуючи те, що застосування необхідних заходів захисту довкілля та навколишнього середовища з боку, зокрема, підприємств, установ, організацій є вимогою вищезазначеного закону, тому Замовник має право це перевірити, вимагаючи опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища.У зв'язку з цим, відповідність Постачальника вимогам діючого природоохоронного законодавства (зокрема, здійснення ним планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища), доказом чого є документальне підтвердження, зокрема екологічним аудитором відповідності учасника вимогам екологічного законодавства - для Замовника є необхідністю. Також з огляду на зазначене у преамбулі Закону України «Про екологічний аудит»: «Цей Закон визначає основні правові та організаційні засади здійснення екологічного аудиту і спрямований на підвищення екологічної обґрунтованості та ефективності діяльності суб'єктів господарювання. Положення цього Закону поширюються на всіх суб'єктів господарювання незалежно від форми власності та видів діяльності», а відтак, і на потенційних учасників, що бажають прийняти участі у даній закупівлі. Окрім того, виходячи із аналізу практики розгляду скарг, Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічних підстав, зокрема з огляду на рішення за номерами 13208-р/пк-пз від 18.09.19 року, №8798-р/пк-пз від 17.12.2019 р., Орган оскарження не вбачає такі вимоги дискримінаційними. З огляду на викладене, а також враховуючи, що Вами не доведено та документально не підтверджено неможливості виконати вказані вимоги документації і не надано документального підтвердження, яким чином наведені вимоги документації порушує ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі у зв'язку з чим у Замовника на разі відсутні підстави для виключення цієї вимоги з тендерної документації.
Дата відповіді: 16.11.2021 16:30
Відповідь надана

Контракт/договір з директором

Номер: ee4c5e4ed49b41438d923456ba298231
Дата опублікування: 12.11.2021 11:28
Опис: Шановний Замовнику! У п.п. 9 п. 1 розділу 3 тендерної документації вами вимагається: «У випадку, якщо установчим документом учасника процедури закупівлі передбачається укладання трудового договору або контракту із керівником для здійснення своїх повноважень надається вказаний договір або контракт разом із змінами та доповненнями до нього, в повному обсязі, якщо такі мали місце…» Вище у тендерній документації вами вже вимагається від учасників підтвердження «Повноваження щодо підпису документів, що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції, договору: розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (протокол зборів засновників (загальних зборів учасників) та наказ про призначення) або довіреність (доручення) з відповідним підтвердженням повноваження службової (посадової особи) Учасника, що підписала від імені Учасника відповідну довіреність (доручення), та/або інший документ (документи), що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної пропозиції, договору.» Таким чином, в Учасників вимагається надати документ, який жодним чином не підтверджує повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору. Контракт не є документом, що підтверджує повноваження особи учасника, що є підписантом усіх документів у складі тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Для юридичних осіб таким документами є протокол загальних зборів учасників, наказ про призначення директора або рішення учасника про призначення особи, що має право підпису документів, тощо. Таким чином, Замовником свідомо вимагається зайвий документ, який жодним чином не підтверджує нічого та не містить жодної інформації, яка є необхідною для здійснення даної закупівлі. Дана вимога тендерної документації встановлена з метою обмеження конкуренції та є дискримінацією учасників, що є грубим порушенням положень ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Аналогічна позиція викладена у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19368-р/пк-пз від 26.08.2021 р. (UA-2021-07-28-002093-a). Вимагаємо виключити вимогу про надання контракту/договору з директором, оскільки вона є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Відповідь: Шановний Учаснику на ваше звернення від 12.11.21 року 11:28, керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо роз’яснення щодо тендерної документації, яке полягає у наступному. Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ч. 4 ст. 65 Господарського кодексу України, із найманим керівником укладається трудовий договір (контракт). Порядок оформлення відносин директором (на яких умовах з ними укладається трудовий договір, розмір оплати, додаткові пільги і т. д.) передбачено в установчих документах суб’єкта господарювання. Якщо установчими документами учасника передбачено укладання договору або контракту с директором, тендерною документацією встановлено, що такий договір або контракт повинен бути наданий у складі тендерної пропозиції. Ця вимога передбачена за для перевірки факту прийняття директора на посаду у встановленому законом та установчими документами учасником порядку та перевірки його повноважень. Ця вимога не є дискримінаційною та такою, що звужує конкуренцію. Якщо установчими документами учасника передбачено укладання договору або контракту с директором то й не має жодної перепони надати цей документ. Документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для юридичних осіб та/або фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, можуть не подаватися ними в складі своєї тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та інформації З огляду на викладене, а також враховуючи, що Вами не доведено та документально не підтверджено неможливості виконати вказані вимоги документації і не надано документального підтвердження, яким чином наведені вимоги документації порушує ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим у Замовника на разі відсутні підстави для виключення цієї вимоги з тендерної документації.
Дата відповіді: 16.11.2021 16:26