За ДК 021-2015 (CPV) 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія)
Електрична енергія на потреби КНП «МКЛ №10» ОМР на 2022 рік. Інформація, яка повинна міститись в Оголошенні відкритих торгів відповідно до статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). 1) Категорії замовників, що використовуються у цьому Законі: підприємства, установи, організації (юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів) згідно ст. 2 Закону. 2) Місцезнаходження: юридична адреса та адреси поставки (передачі) товарів - Україна, 65074, Одеська область, м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-А та Україна, 65074, Одеська область, м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 71/1. Код ЄДРПОУ 01999052. 3) Усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Торги не відбулися
20 750 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 103 750.00 UAH
Період оскарження:11.11.2021 15:06 - 08.12.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Формат та кількість файлів
Номер:bd237f0309654d4282f655e2adfd9937
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-11-11-002396-c.a2
Назва:Формат та кількість файлів
Вимога:
Шановний Замовнику! У п. 1 розділу 3 тендерної документації вами викладено, що «тендерна документація подається… у форматі PDF без використання програм архіваторів (WinRAR, 7-Zip, WinZip, тощо)» Нижче написано, що «Тендерна пропозиція учасника повинна складатися не більше ніж з десяти файлів у форматі PDF.». Дана вимога є суперечить положенням ч. 2, ч. 4, ч. 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних причин.
По-перше, ч. 5 ст. 22 Закону передбачена можливість надання Учасниками документів у складі тендерної пропозиції у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Електронний документ створюється через спеціалізовані програмні засоби або онлайн-сервіси уповноважених органів шляхом накладення електронного підпису на кожен документ окремо та автоматичного створення внаслідок цього файлів з розширення .p7s. Більшістю авторизованих ДП «Прозорро» майданчиків системи закупівель не підтримується завантаження неархівованих електронних документів з підписом у розширенні .p7s. Таким чином, для виконання даної незаконної вимоги тендерної документації Учасники заздалегідь обмежуються Замовником у праві надавати документи тендерної пропозиції у формі електронних документів з накладенним кваліфікованим електронним підписом, що є грубим порушенням Замовником Закону України «Про публічні закупівлі».
По-друге, електронною системою закупівель ДП «Прозорро» встановлені обмеження розміру кожного завантаженого файлу в систему Prozorro не більше 49 Мб. Тобто, розмір не пропозиції в цілому, а саме файлу. Файли, які є більше за розміром в систему не зможуть бути завантажені. Таким чином, разом з незаконним обмеженням Учасників завантажувати електронні документи з електронним підписом, Замовник також свідомо обмежує формат надання файлів тільки pdf та максимальну кількість документів у кількості не більше 10 файлів, що є порушенням ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яким визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищезазначеного, вимагаємо виключити незаконні вимоги з тендерної документації, які обмежують формати надання та кількість файлів тендерної пропозиції, що є обмеженням конкуренції та дискримінацією учасників.
Вирішення:Шановний Учаснику на ваше звернення від 12.11.21 року 11:33, керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо роз’яснення щодо тендерної документації, яке полягає у наступному.
Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога щодо надання тендерної пропозиції у форматі PDF не є дискримінаційної. Всі багатофункціональні пристрої, сканери та інша портативна техніка сканує документи у форматі PDF. Цей формат документів є найпоширенішим.
Зазначена вимога у тендерній документації не є дискримінаційною та права Учасник не порушуються.
З огляду на викладене, а також враховуючи, що Вами не доведено та документально не підтверджено неможливості виконати вказані вимоги документації і не надано документального підтвердження, яким чином наведені вимоги документації порушує ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим у Замовника на разі відсутні підстави для виключення цієї вимоги з тендерної документації.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:16.11.2021 16:36
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Персональній дані
Номер:3dea7240bb31497a84975f12ef0eec21
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-11-11-002396-c.b1
Назва:Персональній дані
Вимога:
Шановний Замовнику! У п.п. 15 п. 1 розділу 3 тендерної документації міститься вимога надати у складі тендерної пропозиції «Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних підписаний кожною особою чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції Учасника, у довільній формі».
Дана вимога є неправомірною та такою, яка завідомо дискримінаційною. Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону України «Про захист персональних даних» не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, яка займає посаду, пов’язану з виконанням функцій держави або органів місцевого самоврядування, ПОСАДОВИХ або СЛУЖБОВИХ повноважень. Таким чином, інформація з персональними даними посадових/службових осіб, які підписали будь-які документи, що надані у складі тендерної пропозиції не є конфіденційною та не потребує окремих погоджень посадових/службових осіб, які є її підписантами відповідно до покладених на них повноважень. До того ж, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» персональними даними є навіть прізвище, ім’я, по-батькові. Документи тендерної пропозиції містять велику кількість персональних даних осіб, які підписували їх внаслідок виконання покладених на них посадових/службових повноважень або функцій державних органів (Статути, витяги, реєстраційні документи, фінансова звітність, довідки тощо). Вимога про надання всіма цими особами «листів-згод» є безглуздою за своєю суттю та незаконною за змістом, оскільки надання таких згод від службових/посадових осіб як третіх осіб так і від осіб (працівників) Учасників, які не є уповноваженими особами на підписання тендерної пропозиції прямо суперечить ст. 5 Закону України «Про захист персональних даних» та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яким визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо виключити дану незаконну вимогу тендерної документації, яка є обмеженням конкуренції та дискримінацією учасників.
Вирішення:Шановний Учаснику на ваше звернення від 12.11.21 року 11:31, керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо роз’яснення щодо тендерної документації, яке полягає у наступному.
Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі.
З метою дотримання норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), Замовником вимагається подання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції «Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних підписаний кожною особою чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції Учасника, у довільній формі».
Дана вимога жодним чином не порушує норми діючого законодавства України, зокрема норми Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. №2297–VI (далі - Закон № 2297).
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ч. 5 ст. 6 встановлено, що Обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством». Так, з метою перевірки інформації, що надається учасником процедури закупівлі, у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також, у разі визначення в подальшому учасника переможцем торгів, згідно вимогам Закону № 922, для заповнення та публікації Договору про закупівлю, Замовником встановлено подання « Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних підписаний кожною особою чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції Учасника, у довільній формі».
Згідно ст.2 Закону 2297 персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції.
Згідно ч. 6 ст. 6 Закону 2297 не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Виняток становлять лише випадки, визначені законом, і тільки в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Дана норма не суперечить Закону №2297, а саме Зазначена вимога у тендерній документації не є дискримінаційною. Не зрозуміло, яким саме чином порушуються права Учасника.
З огляду на викладене, а також враховуючи, що Вами не доведено та документально не підтверджено неможливості виконати вказані вимоги документації і не надано документального підтвердження, яким чином наведені вимоги документації порушує ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим у Замовника на разі відсутні підстави для виключення цієї вимоги з тендерної документації.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:16.11.2021 16:35