• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з заправки та відновлення картриджів

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з заправки та відновлення картриджів за кодом ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: на території Виконавця. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2022 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 69 990,45 грн. без ПДВ / 83 988,54 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29.11.2021 о 15-00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі виставленого Виконавцем рахунку.. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Завершена

69 990.45 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 699.90 UAH
Період уточнення: 11.11.2021 12:17 - 19.11.2021 00:00
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 01f683fdd327479cbc32453b3ac86512
Дата опублікування: 16.11.2021 14:45
Опис: Шановний замовнику, прошу уточнити: у відновленнях вказано одинакові позиції Ricoh IM350 (рядки 40-41), але різні моделі картриджів IM350 та IM450 по 2 шт. У цих моделях є також драм-юніти. То скільки саме і які саме моделі потрібно відновити (рядки 40-41), також вкажіть, будь ласка, чи мається на увазі відновлення тонер-картриджа чи драм-юніта?
Відповідь: Роз’яснення 1 Затверджено рішенням ТК від 19.11.2021 р. Роз’яснення на запитання (подання запитання – 16.11.2021 о 14:45год.) по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з заправки та відновлення картриджів за кодом ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2021-11-11-006675-a) Стосовно поставленого запитання повідомляємо наступне: Відповідно до Таблиці 1 Додатку 5 Технічних вимог (Технічна специфікація) до тендерної документації: - позиція (рядок) № 40 - послуг з відновлення картриджу, модель пристрою - Ricoh IM350, модель картриджу – тип IM350, з обсягом послуг – 2 шт. Маємо на увазі відновлення тонер-картриджу - тип IM350 (418133), з ресурсом тонер-картриджа 14k* при 6% заповненні сторінки формату А4; - позиція (рядок) № 41 - послуг з відновлення картриджу, модель пристрою - Ricoh IM350, модель картриджу – тип IM430, з обсягом послуг – 2 шт. Маємо на увазі відновлення драм-картриджу - тип IM430 (D0A42031), з ресурсом драм-картриджу - 70k* при 6% заповненні сторінки формату А4. *k=1000 відбитків А4.
Дата відповіді: 19.11.2021 10:34