• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з заправки та відновлення картриджів

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з заправки та відновлення картриджів за кодом ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: на території Виконавця. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2022 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 69 990,45 грн. без ПДВ / 83 988,54 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29.11.2021 о 15-00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі виставленого Виконавцем рахунку.. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Завершена

69 990.45 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 699.90 UAH
Номер: ca05e0430f2748a198545b680388f9a5
Внутрішній номер закупівлі: 12423333
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-11-006675-a   
Замовник: Південна філія ДП "АМПУ"
Контактна особа: Круль Марина Васильевна 0487381766 Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua http://yuz-uspa.com.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 69 990.45 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 699.90 UAH
Період уточнення: 11.11.2021 12:17 - 19.11.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 11.11.2021 12:17 - 29.11.2021 15:00
Аукціон: 30.11.2021 14:49 - 30.11.2021 15:12
Період кваліфікації: 30.11.2021 15:12 - 07.12.2021 11:29
Період завантаження договору: 07.12.2021 11:29 - 27.12.2021 11:29
Умови оплати:
інша подія - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з заправки картриджів
Код ДК 021:2015: 50313200-4 Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Послуги з відновлення картриджів
Код ДК 021:2015: 50313200-4 Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІНТ - МАСТЕР"

Оскарження: 07.12.2021 11:29 - 18.12.2021 00:00
Опубліковане повідомлення з вимогою усунення невідповідностей
Початкова пропозиція 69 000.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
69 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.12.2021 11:29
Відповіді на вимоги 11
Документи 25
Скарги 0
Фізична Особа Підприємець Чекулаєва Олена Іванівна
Початкова пропозиція 69 950.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
69 950.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 9
Скарги 0

Контракти

Номер: 5554834b8f254f5187cdc6d172b870c1
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-11-006675-a-c1
Постачальник: МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІНТ - МАСТЕР"
Номер договору: 341-В-ПВФ-21
Сума договору: 82 800.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 69 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Послуги з заправки картриджів: 35 526.00000 UAH з ПДВ
Послуги з відновлення картриджів: 47 274.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 24.12.2021 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 24.12.2021 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
341-В-ПВФ-21 від 24.12.2021 МПП СІНТ-МАСТЕР.pdf
docx
Звіт про результати проведення закупівлі.docx
docx
Звіт про виконання договору про закупівлю 341-В-ПВФ-21 від 2...
p7s
sign.p7s