-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Система пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, пожежне спостерігання в приміщеннях Комунального закладу «Вороновицький ліцей» Вінницької області в смт Вороновиця, вул. Гагаріна 2, Вінницького району (код ДК 021:2015-45310000-3 Електромонтажні роботи)
Торги не відбулися
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Період уточнення:
10.11.2021 19:38 - 14.12.2021 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
1a9cbe42f3704ea08a7e4d55e1088e7e
Дата опублікування:
15.11.2021 11:57
Опис:
Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «6.2.1. З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної Пропозиції та підписання Договору, Учаснику у період звернень за роз`ясненнями, зазначеної Замовником в оголошенні про проведення закупівлі, необхідно особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види, перелік та обсяги у робочі дні з 09 до 14 години.
Виконання цих вимог повинно бути документально зафіксовано у вигляді акта огляду об’єкта за підписами Замовника та Учасника. Сканована копія акту обов’язково надається у складі тендерної пропозиції.
Під час відвідування об’єкта дотримуватись вимог карантину, що до непоширення кронавірусу COVID 19». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також, повідомляємо, що за даними МОЗ, станом на 9 листопада 2021 року: Київську область віднесено до червоної зони, що фактично унеможливлює перебування сторонніх осіб на території підприємства Замовника. Дана вимога йде всупереч нормативним актам законодавства в сфері боротьби з вірусними захворюваннями і як Державне спеціалізоване підприємство ви повинні дотримуватися чинної політики по боротьбі й запобігання поширенню з СOVID-19. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Відповідь:
ВІДПОВІДЬ:
Шановний учасник , повідомляємо Вас про те, що
згідно Закону України Про публічні закупівлі,
відповідно до Розділу IV, ВІДКРИТІ ТОРГИ
Замовник відповідно до Статті 21. Інформування про проведення відкритих торгів, виклав оголошення.
Відповідно до п. 3. Дата і час розкриття тендерних пропозицій, та дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення Замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Період уточнення інформації про закупівлю, який відповідно до Закону становить (не менше трьох робочих днів), також визначається електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення Замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель і не може керуватися Замовником.
Також відповідно до
Статті 22. Тендерна документація
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник розмістив вимогу, «6.2.1. З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної Пропозиції та підписання Договору, Учаснику у період звернень за роз`ясненнями, зазначеної Замовником в оголошенні про проведення закупівлі, необхідно особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види, перелік та обсяги у робочі дні з 09 до 14 години. Виконання цих вимог повинно бути документально зафіксовано у вигляді акта огляду об’єкта за підписами Замовника та Учасника. Сканована копія акту обов’язково надається у складі тендерної пропозиції.»
Яка як Ви вважаєте є дискримінаційною по відношенню до потенційних Учасників.
Замовник уважно вивчивши Ваші аргументи дійшов до наступного висновку про те, що діючи виключно в правовому полі та врахувавши
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні
Розділ I
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 1. Визначення термінів
1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
2) дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Із вищенаведеного визначив так, що не кожна вимога та не кожна різниця у ставленні буде дискримінацією тому що вони мають правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Для Замовника є не менш важливим і той факт, який показує комунікативні та мобільні можливості Учасника. Якщо Учасник не може за три дні добратись до об’єкту виконання робіт і провести його огляд, при цьому склавши акт обстеження, то про яку ефективну співпрацю в подальшому може йти мова. Для таких дій часу достатньо з надлишком, і в подальшому хочеться щоб Учасники свої обмежені можливості не прикривати терміном дискримінація.
У нашому випадку Ви можете прирівняти до дискримінації навіть вимогу щодо наявності у учасників торгів протипожежної та будівельної ліцензії.
Викликає подив і вимога Учасника за власним бажанням ознайомитись з об’єктом.
Як можливо за власним бажанням ознайомитись з об’єктом, будівлею навчального закладу яку огороджено парканом, браму якого зачинено від потрапляння сторонніх осіб у неробочий час і як можливо за власним бажанням ознайомитись з об’єктом під час проведення навчального процесу в якому є охорона та ще й під час пандемії та дії карантинних обмежень?
Вимога яку Ви пропонуєте виключити несе об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними, а саме:
-не допущення знаходження сторонніх осіб на території навчального закладу;
-не допущення знаходження сторонніх осіб у будівлі навчального закладу під час навчального процесу;
- не допущення розповсюдження короно вірусної інфекції серед учнів та викладачів навчального закладу сторонніми особами.
Через вищевикладене і виникли вимоги які мінімізують контакти Учасників з учнями та вчителями школи і надають можливість безперешкодно потрапити Учаснику до об’єкту в присутності та з супроводом Замовника.
Акт огляду об’єкта за підписами сторін надає змогу Замовнику бути впевненим в тому, що Учасник оцінив можливості виконання робіт, їх види перелік та обсяг і в подальшому не зможе посилатись на несподіване виникнення додаткових робіт, або обсягів які можливо невключені до переліку робіт Дефектного акта, обгрунтовуючи це помилкою проектантів.
На Ваш аргумент про те, що за даними МОЗ, станом на 9 листопада 2021 року: Київську область віднесено до червоної зони, що фактично унеможливлює перебування сторонніх осіб на території підприємства Замовника, повідомляємо наступне.
Навчальний заклад в якому планується виконання робіт знаходиться у Вінницькій області яку віднесено до червоної карантинної зони тільки з
18 листопада 2021 року, а так як період роз’яснень відбувався до 16 листопада 2021 року, то всі охочі безперешкодно змогли потрапити до об’єкту і оглянути його без порушення карантинних обмежень.
Через відсутність порушень норм законодавства Замовником та надання Учасником необґрунтованих стверджень і недостовірної інформації, вимушені відмовити у задоволенні Вашої вимоги.
Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді:
18.11.2021 11:04
Відповідь надана
ПВР?
Номер:
ecaebadc30124f7c9cfcd1f507af1e59
Дата опублікування:
12.11.2021 12:42
Опис:
Доброго дня! Шановний Замовнику підкажіть, будь ласка, що значитть вимога"Відповідно до ДБН А.3.1-5:2016 розробити і погодити ПВР." ?
І що вимагається у складі пропозиції , згідно цієї вимогі від Учасників?
Відповідь:
Шановний Учасник.
Згідно цієї вимоги, від Учасників вимагається у складі тендерної пропозиції розробити і погодити ПВР, Відповідно до ДБН А.3.1-5:2016.
Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді:
17.11.2021 12:30
Відповідь надана
Уточнення щодо предмету закупівлі
Номер:
3fa8f3aa2e9e4a41af3963c2bd91800a
Дата опублікування:
12.11.2021 11:51
Опис:
Шановний, Замовнику, просимо уточнити технічне завдання щодо предмету закупівлі. Так, предмет закупівлі визначено як "Код ДК 021-2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
(Система пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, пожежне спостерігання в приміщеннях Комунального закладу «Вороновицький ліцей» Вінницької області в смт Вороновиця, вул. Гагаріна 2, Вінницького району)". Але у Дефектному акті (Додаток 1) не передбачені послуги: "пожежне спостерігання в приміщеннях". Наявне подвійне тлумачення, незрозуміло чи потрібні Замовнику послуги пожежного спостерігання в приміщеннях чи ні? Якщо такі послуги вимагаються, то будь- ласка внесіть зміни у дефектрий Акт, якщо НЕ ВИМАГАЮТЬСЯ - то виправте назву предмету закупівлі. Вдячні за розуміння.
Відповідь:
Технічне завдання, щодо предмету закупівлі. "Код ДК 021-2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Система пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, пожежне спостерігання в приміщеннях Комунального закладу «Вороновицький ліцей» Вінницької області в смт Вороновиця, вул. Гагаріна 2, Вінницького району)", передбачає Дефектним актом (Додаток 1) послуги: "пожежне спостерігання в приміщеннях".
Просимо Учасника уважніше вивчити склад робіт та перелік обладнання які необхідні для надання даних послуг.
Через необґрунтовані ствердження вимушені відмовити Вам у вимозі, щодо внесення правок у Дефектний акт та виправлень у назву предмету закупівлі.
Дата відповіді:
17.11.2021 10:19
Відповідь надана
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 встарив чинність
Номер:
0763d954fb554e4f8ce9ab7493788aca
Дата опублікування:
12.11.2021 11:44
Опис:
Шановний Замовнику! В тендерній документації передбачено наступне: "Якщо інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасника суперечить вимогам Технічного завдання, Додаток 1, яке додається до тендерної документації, та\або не відповідає вимогам ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013,
«Правилам визначення вартості будівництва», ДБН то така пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, і в подальшому не може приводитися у відповідність до неї." Звертаємо Вашу увагу, що ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 встарив чинність 01.11.2021. Тобто вимоги, щодо відповідності пропозиції до стандатрів на нормативних актів, що втратили чинність, є незаконною. Внесіть відповідні правки у тендерну документацію.
Відповідь:
Шановний учасник.
Через те, що розробка проектно – кошторисної документації проводилась відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Правил визначення вартості будівництва», які були чинні на той період часу, то і вимоги до складання Учасником тендерної пропозиції Замовник вирішив визначити такими ж самими.
Також зазначимо, що нові норми не скасовують дію попередніх, так як закон зворотної дії немає.
Через відсутність порушень норм законодавства вимушені відмовити Вам у вимозі, щодо внесення правок у тендерну документацію.
Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді:
17.11.2021 10:05
Відповідь надана
Щодо ліцензій
Номер:
1765633bf7cc435abaf4a46230d2e138
Дата опублікування:
11.11.2021 15:59
Опис:
Тендерною документацією вимагається надання: «копію необхідних для виконання робіт ліцензій на види діяльності за переліком видів робіт, відповідно до Технічного завдання, що наведене в Додатку № 1які він виконуватиме». Предметом закупівлі перебачається встановлення Системи пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, пожежне спостерігання в приміщеннях Комунального закладу «Вороновицький ліцей» Вінницької області в смт Вороновиця, вул. Гагаріна 2, Вінницького району.
Згідно з пунктом 13 частини 1 статті 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" визначено, що до послуг, які підлягають ліцензуванню належить " надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України". Питання: Чи достатньо для виконання зазначеного пункту надання ліцензії на виконання робіт та надання послуг протипожежного призначення?
Відповідь:
ВІДПОВІДЬ:
Шановний учасник.
Відповідь на Ваше запитання:
«Чи достатньо для виконання зазначеного пункту надання ліцензії на виконання робіт та надання послуг протипожежного призначення?»,
ми зможемо надати після отримання у складі тендерної пропозиції Учасника копії вищезазначеного документу і оцінки його фахівцем.
Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді:
16.11.2021 15:55