• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів на території Української міської територіальної громади)

1. Найменування замовника: Виконавчий комітет Української міської ради. 2. Місцезнаходження замовника: 08720, Україна, Київська область, м. Українка, площа Шевченка, 1. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 24884653 4. Категорія замовника: згідно з пунктом 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» за кодом ДК 021-2015: 90610000-6 (Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів на території Української міської територіальної громади). 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1послуга. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Послуга надається на території сіл Української міської територіальної громади. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2022 року (відповідно до умов проєкту договору). 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 13 000 000,00 грн з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11.12.2021 о 19:00 год. 12. Умови оплати: розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів із дня отримання підписаного Сторонами Акта. 121. Тип оплати: пiсляоплата. Розмір оплати: 100% 122. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. 14. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): відповідно до вимог тендерної документації. 16.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 11.12.2021 о 19:00 год. 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Торги не відбулися

13 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 130 000.00 UAH
Період уточнення: 10.11.2021 17:44 - 01.12.2021 00:00
Відповідь надана

Кратність надання послуг

Номер: 5b7aef004f434377a1f6633067cdb202
Дата опублікування: 29.11.2021 11:50
Опис: Шановний Замовнику. В процесі розробки кошторису знайшли ряд помилок у Додатку 3 до ТД, що суттєво впливають на вартість послуг та об’єм ресурсів. Просимо перепровірити і відкорегувати Додаток 3 в наступних частинах: - Розділ І, Таблиця №1, колонка 3, поз. Всього: 96548,32. За нашим підсумком: 97548,32; - Розділ І, Таблиця №2, поз. 6, Всього: 32,51км. За нашим підсумком: 31,81км; - Розділ 2, Таблиця №1, колонка 4, поз. Всього: 315084,00. За нашим підсумком: 324353,60; - В Таблиці №2 Розділу І (поз.2) і Таблиці №2 Розділу 2 (поз.1.7) Не зазначена кількість контейнерних майданчиків; - В таблиці №3, Розділу 2 не зазначені площі прибирання по позиціям 1.8-1.9, 2.7, 3.6-3.7. Зазначена в п. 4 вимога щодо здійснення прибирання в радіусі 10м від адмінбудівель не дає можливості розрахувати вартість прибирання. Просимо, також, роз’яснити положення щодо кратності прибирання: - Таблиця №1, Розділу 2. Площі прибирання твердого покриття, зелених насаджень та дитячо-спортивних майданчиків вказані «з розрахунку на місяць» по робочим дням. Чи правльно ми розуміємо дані вимоги, що, наприклад, по поз.1 вул.Юності,1, сума площ прибирання твердого покриття по робочим дням складає 2050,5 м.кв. на місяць, або при кількості робочих днів (умовно 20 днів) площа щоденного прибирання складає 2050,5/20=102,525 м.кв.? Чи прибиранню підлягає площа на місяць 2050,5*20р.д.=41010 м.кв.? Чи означає це, що площа прибирання внутрішньобудинкових проїздів по вул. Юності,1 складає 553,5 м.кв (відсутнє застереження «з розрахунку на місяць») кожного роб. дня, або 553,5*20=11070 м.кв. за календарний місяць? - Чому в Розділі 1 Додатку 3 відсутня будь-яка інформація щодо кратності прибирання? Спасибі.
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за запитання. Найближчим часом Замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 02.12.2021 08:31