• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів на території Української міської територіальної громади)

1. Найменування замовника: Виконавчий комітет Української міської ради. 2. Місцезнаходження замовника: 08720, Україна, Київська область, м. Українка, площа Шевченка, 1. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 24884653 4. Категорія замовника: згідно з пунктом 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» за кодом ДК 021-2015: 90610000-6 (Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів на території Української міської територіальної громади). 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1послуга. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Послуга надається на території сіл Української міської територіальної громади. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2022 року (відповідно до умов проєкту договору). 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 13 000 000,00 грн з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11.12.2021 о 19:00 год. 12. Умови оплати: розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів із дня отримання підписаного Сторонами Акта. 121. Тип оплати: пiсляоплата. Розмір оплати: 100% 122. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. 14. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): відповідно до вимог тендерної документації. 16.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 11.12.2021 о 19:00 год. 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Торги не відбулися

13 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 130 000.00 UAH
Період оскарження: 10.11.2021 17:44 - 07.12.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Невідповідність окремих вимог тендерної документації.

Номер: 088742c8de6a48d5b3d7e86b299ec0a4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-10-016090-a.b1
Назва: Невідповідність окремих вимог тендерної документації.
Вимога:
Шановний Замовнику. Просимо надати роз’яснення та/або внести зміни щодо наступних позицій тендерної документації. 1. Предмет закупівлі згідно оголошенню «ДК021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць». Згідно пункту 1.2. проекту договору (додаток 4) «ДК021:2015-90620000-9 Послуги з прибирання снігу». Явна невідповідність. 2. Додаток 4.Розділ XII. Додатки до договору. Невід'ємною частиною цього Договору є: Та інші додатки передбачені національним стандартом "Правила визначення вартості будівництва», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та іншими нормативно-правовими актами". Додатком 5 ми гарантуємо укласти договір у наведеній редакціїї. Це дає Вам право при підписанні договору вимагати «інші» додатки до нього про які ми як Учасник не можемо знати, але всліпу повинні гарантувати? Яка необхідність, доцільність і корисність даної умови для закупівлі? На наш погляд, ця вимога не узгоджується з принципом закупівлі – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вимагаємо внести зміни, або надати обгрунтування даної умови з посиланням на законодавчі норми. 3. В пунктах 2.3 і 2.8 Додатку 3 Ви вимагаєте підтвердження наявності у Учасника не менше 5 од. техніки з відвалами з тією різницею, що пункт 2.8 уточнює характеристику техніки, а саме: двоколісний трактор з навісним обладнанням. Чи це означає, що мова йде про одну і ту ж кількість техніки 5 од., чи в сумі повинно бути 10 од. і додатково по одиниці в кожному селі, загалом 16 од.? 4. Потребує окремого роз’яснення вимога пункту 2.8 Додатку3. Можливо в тексті наявна технічна помилка, адже важко уявити собі двоколісний трактор (дві точки опори) та ще і з навісним обладнанням. Можливо двоколісний=двохосний? 5. Пунктом 3.8 Додатку 3 періодичність прибирання технічними засобами встановлена не менше двох разів на тиждень. У таблиці 2 (II.Прибирання доріг) Додатку 3 зазначена периодичність один раз на місяць. Явна невідповідність вимог. 6. Внесіть порядок в нумерацію таблиць Додатку 3 та види робіт (найменування послуг) окремо в кожній таблиці. Нічого не зрозуміло. Зокрема, чому друга Таблиця №1 фактично дублює першу Таблицю №1? Та який вид послуг передбачено першою Таблицею №1? Бажаємо успішного тендеру.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення, Замовником прийнято до уваги та буде внесено зміни до тендерної документації. Щодо ефективного очищення доріг від снігу Учасник повинен задіяти не менше 16 одиниць техніки. Двоколісний трактор (мотоблок) (а не двохосний) – окрема технічна одиниця.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Порушення Замовником процедури закупівлі шляхом безпідставного відхилення тендерної пропозиції Скаржника та незаконного допущення до аукціону Учасника Приватне підприємство «ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ»

Номер: 772c87faf27c454e96f21e2b03b227c2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-10-016090-a.c2
Назва: Порушення Замовником процедури закупівлі шляхом безпідставного відхилення тендерної пропозиції Скаржника та незаконного допущення до аукціону Учасника Приватне підприємство «ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ»
Скарга:
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника; Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону Учасника Приватне підприємство «ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ»
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 11.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.12.2021 09:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.01.2022 13:06
Дата виконання рішення Замовником: 14.01.2022 14:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано
Задовільнена: Так
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА", Victor Akulenko 380672090839 vialakul@gmail.com