• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реставрація адміністративної будівлі по вул. Преображенській, 47 в м. Кропивницький

Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Торги відмінено

6 655 810.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 279.05 UAH
Період уточнення: 09.11.2021 17:20 - 15.11.2021 00:00
Відповідь надана

Вимога про внесення змін

Номер: a3e52b6b15344991833e300a47f6cbff
Дата опублікування: 12.11.2021 18:18
Опис: Шановний Замовнику. Відповідно до умов тендерної документації наявні такі вимоги: 1. У Додатку 1 Таблиця 2 пункт 9 вказано, що Учасник повинен надати: «Ліцензія, видана уповноваженою установою (органом), на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї з видами робіт необхідних для виконання робіт, що є чинною до кінця 2021 року». Данна вимога є неправомірною, тому що згідно постанови Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 р. №238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396, чинні ліцензії є безстроковими. Додатково інформуємо, що Ви як Замовник суперечите своїй Тендерній документації тому що строк виконання робіт складає: «З моменту підписання договору по 31.12.2022 року», що є більше ніж строк дії ліцензії, яку Учасник повинен надати. Просимо видалити дану дискримінаційну вимогу з умов тендерної документації. 2. Додаток 1 Таблиця 2 пункт 10 – «Документ, який повинен подати Учасник для підтвердження того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля із зазначенням найменування та кількості матералів, що будуть використані під час надання послуги. Складається в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника». Згідно з п. 20 ч. 1 ст. 1 Закону про закупівлі, послуги — це будь-який предмет закупівлі (крім товарів і робіт), зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Відповідно до п. 23 ч. 1 ст. 1 Закону про закупівлі роботи — це проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, які включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Відповідно цього Ваша закупівля - закупівля робіт, а жодним чином не закупівля послуг. Додатково Ми як Учасник не розуміємо, яким чином пов’язані заходи із захисту довкілля та зазначення найменування та кількість матеріалів які ми будемо використовувати під час виконання робіт з із реставрації. Дана вимога є неправомірною та не має жодного логічного обгрунтуваня. 3. Додаток 1 Таблиця 2 пункт 11 – «У разі залучення Учасником до виконання послуг субпідрядників, у обсязі не менше ніж 20% Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію (повне найменування та місцезнаходження), а також документи, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, відповідно до таблиць 1, 2 додатку 2 тендерної документації щодо кожного такого суб’єкта господарювання» У Додатку 2 відсутні таблиці 1 та 2. Просимо надати роз’яснення стосовного данної вимоги, або внести відповідні зміни. 4. Додаток 1 Таблиця 2 пункт 12 – «Завірена копія ліцензії(й), на провадження певного виду господарської діяльності, що пов’язана із створенням об’єктів архітектури (будівництво об’єкта архітектури, який за складністю архітектурно-будівельного рішення та (або) інженерного обладнання належить до IV і V категорії складності), діюча на весь період виконання робіт (у тому числі по субпідрядниках (у разі їх залучення учасником) та діючих на момент подання дозволів (у тому числі по субпідрядниках (у разі їх залучення учасником). Учасник обов’язково повинен мати в переліку робіт пункт 4.15.00 «Реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини». Про строк дії ліцензії на весь період виконання робіт, ми надали роз’ясненя у п. 1 нашої вимоги. Також згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «ПЕРЕЛІК видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню» та постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 401 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256» пункт 4.15.00 «Реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини» відсутній, а замість нього вказаний код 1.11.00 - реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини. Просимо видалити дану вимогу з умов тендерної документації, або внести відповідні зміни в зв’язку з тим що ця вимога є дискримінаційною та обмежує кількість потенційниї учасників закупівлі, тому що згідно данної вимоги участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасникі які отримали ліцензію до вступу в дію вищевказаних постанов. 5. Додаток 1 Таблиця 2 пункт 5 – «Копії сторінок статуту, де зазначена інформація стосовно переліку та вкладів учасників, статутного капіталу (статутного фонду), фондів», та Додаток 1 Таблиця 2 пункт 6 – «Документи, що підтверджують повноваження особи підписувати тендерну пропозицію та завіряти копії усіх документів: статут, виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів». Замовник у Додатку 1 Таблиця 2 пункт 6 вимагає надання копії Статуту ( усі сторінки ), а у Додатку 1 Таблиця 2 пункт 5 вимагає часткове надання сторінок Статуту. Просимо видалити вимогу яку вказано у Додатку 1 Таблиця 2 пункт 5, або надати роз’яснення в якій кількості нам надавати в складі тендерної пропозиції копію Статуту, або його сторінки. 6. Відповідно до зауваження до Тендерної документації, Замовником у Додатку 3 пункт 7 була видалена вимога з посиланням на недіючий нормативний документ ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», але Замовник залишив посилання на не діючий нормативний документ ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 у проєкті договору підряду 3.Договірна ціна пункт 3.2 та 14. ГАРАНТІЙНІ СТРОКИ ЯКОСТІ ЗАКІНЧЕНИХ РОБІТ пункт 14.6.. Просимо внести відповідні зміни. Також додатково просимо Замовника, внести доповнення до Тендерної документації відповідно розрахунку заробітної плати – «Визначення розміру заробітної плати при складанні ціни пропозиції Учасника тендерних торгів здійснюється згідно з п. 3 та 4 розділу ІІ «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (Наказ Міністерства регіонального розвитку, Будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 р. № 281), виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку підрядник планує отримувати на об’єкті будівництва та з урахуванням положень галузевих (міжрегіональних), територіальних угод та колективних договорів». Це надасть змогу уникнути демпінгування ціни тендерної пропозиції Учасниками.
Відповідь: Доброго дня! Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 16.11.2021 13:54
Відповідь надана

ЗАуваження по тендерній документації

Номер: 7983598736264216bc6d7cdb2d05e99d
Дата опублікування: 10.11.2021 08:26
Опис: Шановний Замовнику. 1) У тендерній документації Дод 3 п.7 є посилання на недіючий нормативний документ, а саме: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Просимо внести зміни до тендерної документації 2) У п.8 Дод.3 вказані дискримінаційні вимоги до учасників, в частині використання програмного комплексу для складання коштористу. Держбудом рекомендується для використання не тільки програмний комплекс АВК. Просимо внести змісти до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 11.11.2021 09:07