• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

7911 Консультаційні послуги, претензійно-позовна робота,супровід судових справ та справ виконавчого провадження

Завершена

1 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Період уточнення: 07.09.2017 12:17 - 15.09.2017 10:00
Відповідь надана

Необхідна інформація

Номер: 5da8e45a317a440eac83f6d7f9dea672
Дата опублікування: 14.09.2017 14:29
Опис: Яку інформацію необхідно зазначати в розділі "Інші відомості" Додатку 1? Чи обов'язковий зазначений розділ для заповнення?
Відповідь: Учасник може включити додатково до цієї довідки також іншу інформацію, що відноситься до цього пункту по суті та яку він вважає за потрібне зазначити. Не обов`язковий для заповнення
Дата відповіді: 15.09.2017 15:02
Відповідь надана

Загальні запитання

Номер: da49ce4763674544b1a54eadf3bbf810
Дата опублікування: 13.09.2017 20:06
Опис: Чи є вимоги щодо строку давності завірених копій документів?
Відповідь: Строк давності: не раніше дати оголошення конкурсу на закупівлю, у якому бере участь Учсасник
Дата відповіді: 15.09.2017 15:22
Відповідь надана

Загальні запитання

Номер: 37f1210359da40f5998ddc5cde9f5bce
Дата опублікування: 13.09.2017 20:05
Опис: Просимо уточнити, чи будуть вважатися належними документами сканкопії ОРИГІНАЛІВ документів (наприклад, сканкопії дипломів, свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю та ін.), чи обов'язково надавати саме посвідчені копії вказаних документів? Звертаємо увагу, що в ДКТ зазначене питання не розкривається.
Відповідь: Ні Сканкопія засвідченої копії документа.
Дата відповіді: 15.09.2017 15:22
Відповідь надана

Уточнення

Номер: cb0e046a5bd44782bddca49aafd01659
Дата опублікування: 13.09.2017 15:11
Опис: Просимо надати чітку відповідь (так або ні) на наступне запитання: Чи вважатимуться юрисконсультами в значенні п.2.1 Додатку №3 ДКТ особи, які перебувають в штаті підприємства, являються юристами за фахом, однак не займають посади «юрисконсульт», а займають інші посади – наприклад, Директор, заступник Директора і т.д. ? Наполегливо просимо не надавати визначень поняття «юрисконсульт».
Відповідь: Ні
Дата відповіді: 15.09.2017 15:21
Відповідь надана

Договір

Номер: fca937322a9946c4aea12c5aadbf386c
Дата опублікування: 11.09.2017 18:08
Опис: В п. 8.3 проекту Договору зазначено про необхідність виконання вказівок БУДЬ -ЯКОГО працівника Замовника. Просимо повідомити, чи означає це, що Виконавець повинен виконувати вказівки будь –якого, без винятку, працівника Замовника, наприклад, прибиральниці? Для уникнення різного тлумачення зазначеного пункту, пропонуємо після слів «…працівника Замовник» доповнити словами «.. повноваження яких, підтверджується довіреностями…». Все інше в зазначеному пункті – виключити!!!!
Відповідь: Будь-яким працівникам за відсутності у них обмеження, про які повідомляє Замовник.
Дата відповіді: 13.09.2017 11:30
Відповідь надана

Договір

Номер: 4c450b24538e433896c600d14bf433d1
Дата опублікування: 11.09.2017 18:07
Опис: Просимо пояснити і конкретизувати: 1. яким чином буде відбуватися погодження між Сторонами розміру витраченого часу Виконавця на виконання замовлених послуг, і, відповідно, розміру оплати послуг Виконавця? 2. які саме, конкретно порушення, Замовник має на увазі під словами: «за порушення умов Договору щодо якості надання Послуг, Виконавець сплачує на корсить Замовника штраф…». Зокрема, просимо уточнити рівень (і хто його буде визначати) «неякісних» послуг, що стало б підставою для застосування санкцій, зазначених в п. 5.2 Договору. Зокрема, чи буде вважатися таким порушенням, наприклад, непроставлення коми та/або крапки в позовній заяві, тощо? 3. Якщо Учасник обере опцію «Відстрочка платежу – більше 180 днів», з якого саме часу буде розпочинатися відлік несвоєчасності оплати наданих юридичних послуг, передбачених п. 5.5 проекту Договору? Тобто, просимо пояснити, що, конкретно, мається на увазі під словом «більше 180 днів» - 1 день, 1 місяць, 1 рік, 10 років і т.д.?
Відповідь: 1. Оплата послуг не залежить від розміру часу. Виконавець надає послуги згідно завдань, визначених Замовником. Об`єм послуг визначено у Додатку 5 тендерної документації. 2. Додатком 5 тендерної документації визначено вимоги до якості послуг 3. п.5.5. проекту Договору (Додаток 6) чітко визначено «з моменту прийняття-передачі наданих послуг». П.1 Розділу 5 тендерної документації визначено розміри відстрочки платежу «від» «до».
Дата відповіді: 13.09.2017 11:28
Відповідь надана

Вимоги ДКТ

Номер: 677d4d2f2b5b4179b8368b92898a0e58
Дата опублікування: 11.09.2017 18:04
Опис: Просимо зазначити, який , конкретно, документ мається на увазі в Розділі 3 ДКТ під назвою «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (!!!), згідно з додатком 5 до тендерної документації?» Звертаємо увагу на те, що вимоги до послуги визначаються саме Замовником а не Учасником.
Відповідь: Учасником надається згода на вимоги визначені у Додатку 5 тендерної документації шляхом підписання Додатку 5 (у визначеному місці) уповноваженою особою та завіренням печаткою.
Дата відповіді: 13.09.2017 11:27
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: a1a8edfc1a364066a6c89e0fdb059f36
Дата опублікування: 11.09.2017 18:02
Опис: 3. В п.3.2 Додатку 3 зазначено про необхідність посвідчення копій аналогічних договорів Замовником, на користь якого надавалися послуги. Чи буде вважатися належним документом сканкопія оригіналу такого Договору, який підписаний і пропечатаний Замовником – партнером Учасника?
Відповідь: П.1 розділу 3 тендерної документації визначено порядок і спосіб надання документів. П. 3.2 Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації визначено вимоги до копії договору. Учасником надаються копії усіх сторінок договору, які завіряються контрагентом Учасника.
Дата відповіді: 13.09.2017 11:26
Відповідь надана

Вимоги до досвіду

Номер: 6538363253554c9890a5795d2be18482
Дата опублікування: 11.09.2017 18:01
Опис: В п.3.1 Додатку 3 зазначено про необхідність надання довідки в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (зазначається не менше 2 аналогічних договорів на 2015, 2016,2017 роки) із зазначенням повного найменування Замовника, його адреси та контактних номерів телефонів, ПІБ та посади керівника замовника, найменування послуг, згідно договору, строки виконання договору. Просимо надати відповіді на наступні запитання: 1. За 2015, 2016,2017 роки необхідно надати 2 договори за весь вказаний період чи по 2 договори за кожний зазначений рік ?; 2. Чи повинен «аналогічний договір» передбачати ОДНОЧАСНО і юридичне консультування і юридичне представництво? Чи будуть вважатися належними «аналогічними договорами» договори, в одному з яких зазначено лише про надання юридичного консультування, а в іншому – лише надання юридичного представництва? 3. Чи наявні вимоги щодо закінчення строку дії «аналогічних договорів», які підтверджують наявність в Учасника досвіду надання юридичного консультування та юридичного представництва? 4. Чи має значення, в якій сфері надавалися зазначені послуги за «аналогічними договорами» (зокрема, чи вважається належним и «аналогічним договором» договір, який хоч і передбачає юридичне консультування та юридичне представництва, але не в сфері діяльності комунальних підприємств, представництва в судових органах, а , наприклад, представництво та консультування з приводу ЗЕД діяльності і т.д.?
Відповідь: 1. Не менше 2-х договорів на весь вказаний період. Договори юридичного консультування та юридичного представництва вважаються належними аналогічними договорами 2. Предметом аналогічного договору мають виступати юридичні послуги 3. Вимога існує щодо укладання договору протягом 2015р., 2016р., 2017р. 4. Прямої вимоги до сфери діяльності договору немає, оскільки дана вимога створює антикорупційні умови.
Дата відповіді: 13.09.2017 11:25
Відповідь надана

Формат тендерної документації

Номер: 983d0fc9db1e4541ad3ef00dfc2142d9
Дата опублікування: 11.09.2017 12:56
Опис: Оскільки, підготовка тендерної пропозиції передбачає заповнення форм, прохання опублікувати тендерну документацію в текстовому форматі doc.
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації пропозиція подається із супровідними документами подається у формі сканованих документів. Замовник не вбачає потреб публікації тендерної документації у форматі doc.
Дата відповіді: 13.09.2017 11:24