• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дитячий ігровий майданчик

Невід’ємними частинами оголошення є додатки: Додаток № 1. Вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі). Додаток № 2. Проєкт договору про закупівлю. Додаток № 3. Вимоги до учасників та інші вимоги. Додаток № 4. Цінова пропозиція.

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період уточнення: 04.11.2021 17:28 - 10.11.2021 00:00
Відповідь надана

ISO

Номер: 8d94bc37c44b48bea461f9e7f5b75d9c
Дата опублікування: 05.11.2021 11:36
Опис: Шановний Замовнику ,надайте будь ласка обгрунтовану відповідь надання сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015 у виробництві дитячих майданчиків.На офіційному вебсайті структурного підрозділу ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» зазначено, яку продукцію віднесено до законодавчо регульованої сфери (наказ Держспоживстандарту України від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні».(в переліку відсутній запис ,щодо обов'язкової сертифікації дитячих майданчиків) Сертифікація системи управління якістю на відповідність вимогам стандарту ISO 9001:2015 є добровільною, не віднесена до законодавчо регульованої сфери та не може вимагатись замовником від учасника закупівлі в обов’язковому порядку.Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».Адже, підтвердженням відповідності пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути або сертифікат якості, або висновок СЕС про якість або паспорт товару. І будь який постачальник, який належним чином готується до конкретного тендеру має всі необхідні документи на товар, який він пропонує до постачання, та обов’язково повинен надати їх у складі своєї тендерної пропозиції на розгляд Тендерного комітету. При цьому саме постачальник, а не виробник несе усі передбачені законодавством України та умовами договору зобов’язання щодо якості цих товарів та гарантії на них. Однак, знову ж хочемо зауважити, що сертифікат якості не являється обов’язковим, але може бути документом підтверджуючим якість. 4) Сертифікати ISO 9001:2015 не має жодного відношення до товару і таким чином він не можуть підтвердити ні безпечність ТОВАРУ, ні його екологічність. Це випливає безпосередньо із змісту стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю», де чітко зазначено наступне: - Загальні положення Запровадити систему управління якістю — стратегічне рішення організації (не зазначено, що це є обов’язок організації, отже таке впровадження не є обов’язковим і робиться на власний розсуд організації), яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. (А може і не допомогти, адже не зазначено чітко – ДОПОМОЖЕ, отже немає впевненості, є сумніви, відсутні гарантії, це лише можливість, а не гарантований результат). Просимо внести відповідні зміни в оголошення.
Відповідь: Як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: 1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати; 2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO. Позиця Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, як органу оскарження, щодо вимоги надання учасниками сертифікатів ISO також неоднозначна. Однак замовником буде внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання учасником сертифікату ISO.».
Дата відповіді: 08.11.2021 14:38