-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дитячий ігровий майданчик
Невід’ємними частинами оголошення є додатки: Додаток № 1. Вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі). Додаток № 2. Проєкт договору про закупівлю. Додаток № 3. Вимоги до учасників та інші вимоги. Додаток № 4. Цінова пропозиція.
Завершена
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
04.11.2021 17:28 - 10.11.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо безпідставного відхилення нашої пропозиції
Номер:
01b7e94b7bb34e74be9007cdd162e0e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-04-007251-b.a3
Назва:
Щодо безпідставного відхилення нашої пропозиції
Вимога:
Ми ТзОВ «Стріт Комфорт» (далі Учасник), керуючись статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі (далі - Закону) звертаємось до Замовника з наступною вимогою.
Замовником протоколом уповноваженої особи № 110 від 19.11.2021 відхилено нашу пропозицію на підставі п.1 ч.13 ст. 11 Закону, а саме: «пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі». Замовник посилається на те, що відповідно до частини 3 Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасником надано сертифікат відповідності не на весь запропонований нами асортимент товару.
В свою чергу надаємо пояснення. Замовником відповідно до частини 3 додатку №1 встановлено вимогу: «У складі ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасниками надається на запропонований товар : - сертифікат відповідності виданий па території України, дійсний на дату розкриття тендерної пропозиції;». Відповідно до пункту 32 статті 1 Закону «тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону «Тендерна документація» - документація щодо умов проведення ТЕНДЕРУ. що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель». Відповідно до пункту 13 статті 1 Закону «конкурентна процедура закупівлі (далі - ТЕНДЕР) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Тобто, виходячи з вище викладеного, вимога замовника «У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ » може відноситися в розумінні Закону лише для здійснення конкурентного відбору учасників за ПРОЦЕДУРАМИ ЗАКУПІВЛІ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ. ТОРГІВ З ОБМЕЖЕНОЮ УЧАСТЮ ТА КОНКУРЕНТНОГО ДІАЛОГУ. Натомість Замовником проводилася спрощена закупівлі і відповідно до ст. 14 Закону учасниками подається ПРОПОЗИЦІЯ. Тобто, на підтвердження нашої ПРОПОЗИЦІЇ, нами надані всі документи, які вимагалися замовником в повному обсязі.
Таким чином, керуючись пунктом 20 статті 14 Закону, з метою захисту своїх прав га охоронюваних законом інтересів, звертаюся до Вас із вимогою відмінити рішення уповноваженої особи замовника, затверджене протоколом №110 від 19.11.2021. щодо відхилення нашої пропозиції на підставі п.1 ч.13 ст. 11 Закону, та визначення нас переможцем спрощеної закупівлі. У разі не виконання нашої вимоги, залишаємо за собою право за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів звернутися до суду, що передбачено пунктом 20 статті 14 Закону.
Окрім того Нами на підставі технічних характеристик надано гарантійний лист про виготовлення обладнання згідно вимог замовника, а якість підтверджується висновками СЕС.
На підставі вище викладеного вважаємо відхилення нашої пропозиції безпідставне, у зв’язку чим просимо прийняти правовірне рішення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 22.11.2021 11:07
Дата подачі:
22.11.2021 11:07
Вирішення:
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що керуючить пунктом 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Проте ст. 14 Закону передбачено, що учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Звернення учасника з вимогою відмінити рішення уповноваженої особи замовника не передбачене Законом.
На виконання вимоги п. 14 надаємо додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції учасника ТОВ "СТРІТ КОМФОРТ".
4.11.2021 оголошено про проведення закупівлі «Дитячий ігровий майданчик» (№UA-2021-11-04-007251-b). Всі документи оприлюднені нами стосуються виключно даної закупівлі і ніяких більше. Відповідно до п. 7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Зважаючи на те, що запитання щодо розуміння п. 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація) (Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), а саме обов’язковості подачі висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданого на території України, дійсного на дату розкриття тендерної пропозиції та сертифікату відповідності виданого на території України, дійсного на дату розкриття тендерної пропозиції на запропонований товар були відсутні, то ми робимо висновок, що усі потенційні учасники процедури закупівлі повністю розуміли вимоги п. 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація) (Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Повністю розуміючи вимоги оголошення та додатків до нього ТОВ "СТРІТ КОМФОРТ" у складі своєї пропозиції надали «Сертифікат відповідності UA0.YT.051306-21 (файл «Сертифікати дитячі майданчики.PDF») з відсутньою інформація про такі елементи, як балансир DISO, Гойдалка на пружині «Коник», Комплекс ігровий дитячий «Замок 1-1», Карусель класична, Гойдалка подвійна на жорсткій підвісці, відсутня.
Зважаючи на вищевикладене, рішення дискваліфікувати пропозицію учасника
ТОВ "СТРІТ КОМФОРТ" на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» є повністю законним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.11.2021 15:24
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення невідповідностей
Номер:
4c128302eaf741209da83991ed4414a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-04-007251-b.a2
Назва:
Вимога про усунення невідповідностей
Вимога:
Шановний Замовнику ,надайте будь ласка обгрунтовану відповідь надання сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015 у виробництві дитячих майданчиків.На офіційному вебсайті структурного підрозділу ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» зазначено, яку продукцію віднесено до законодавчо регульованої сфери (наказ Держспоживстандарту України від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні».(в переліку відсутній запис ,щодо обов'язкової сертифікації дитячих майданчиків) Сертифікація системи управління якістю на відповідність вимогам стандарту ISO 9001:2015 є добровільною, не віднесена до законодавчо регульованої сфери та не може вимагатись замовником від учасника закупівлі в обов’язковому порядку.Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».Адже, підтвердженням відповідності пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути або сертифікат якості, або висновок СЕС про якість або паспорт товару. І будь який постачальник, який належним чином готується до конкретного тендеру має всі необхідні документи на товар, який він пропонує до постачання, та обов’язково повинен надати їх у складі своєї тендерної пропозиції на розгляд Тендерного комітету. При цьому саме постачальник, а не виробник несе усі передбачені законодавством України та умовами договору зобов’язання щодо якості цих товарів та гарантії на них. Однак, знову ж хочемо зауважити, що сертифікат якості не являється обов’язковим, але може бути документом підтверджуючим якість. 4) Сертифікати ISO 9001:2015 не має жодного відношення до товару і таким чином він не можуть підтвердити ні безпечність ТОВАРУ, ні його екологічність. Це випливає безпосередньо із змісту стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю», де чітко зазначено наступне: - Загальні положення Запровадити систему управління якістю — стратегічне рішення організації (не зазначено, що це є обов’язок організації, отже таке впровадження не є обов’язковим і робиться на власний розсуд організації), яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. (А може і не допомогти, адже не зазначено чітко – ДОПОМОЖЕ, отже немає впевненості, є сумніви, відсутні гарантії, це лише можливість, а не гарантований результат). Просимо внести відповідні зміни в оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.11.2021 09:50
Вирішення:
Як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: 1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати; 2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO. Позиця Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, як органу оскарження, щодо вимоги надання учасниками сертифікатів ISO також неоднозначна. Однак замовником вже були внесені зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання учасником сертифікату ISO.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про усунення невідповідностей
Номер:
2b2e34819b37487bb0a60e97e10556d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-04-007251-b.c1
Назва:
Вимога про усунення невідповідностей
Вимога:
Шановний Замовнику ,надайте будь ласка обгрунтовану відповідь надання сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015 у виробництві дитячих майданчиків.На офіційному вебсайті структурного підрозділу ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» зазначено, яку продукцію віднесено до законодавчо регульованої сфери (наказ Держспоживстандарту України від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні».(в переліку відсутній запис ,щодо обов'язкової сертифікації дитячих майданчиків) Сертифікація системи управління якістю на відповідність вимогам стандарту ISO 9001:2015 є добровільною, не віднесена до законодавчо регульованої сфери та не може вимагатись замовником від учасника закупівлі в обов’язковому порядку.Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».Адже, підтвердженням відповідності пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути або сертифікат якості, або висновок СЕС про якість або паспорт товару. І будь який постачальник, який належним чином готується до конкретного тендеру має всі необхідні документи на товар, який він пропонує до постачання, та обов’язково повинен надати їх у складі своєї тендерної пропозиції на розгляд Тендерного комітету. При цьому саме постачальник, а не виробник несе усі передбачені законодавством України та умовами договору зобов’язання щодо якості цих товарів та гарантії на них. Однак, знову ж хочемо зауважити, що сертифікат якості не являється обов’язковим, але може бути документом підтверджуючим якість. 4) Сертифікати ISO 9001:2015 не має жодного відношення до товару і таким чином він не можуть підтвердити ні безпечність ТОВАРУ, ні його екологічність. Це випливає безпосередньо із змісту стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю», де чітко зазначено наступне: - Загальні положення Запровадити систему управління якістю — стратегічне рішення організації (не зазначено, що це є обов’язок організації, отже таке впровадження не є обов’язковим і робиться на власний розсуд організації), яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. (А може і не допомогти, адже не зазначено чітко – ДОПОМОЖЕ, отже немає впевненості, є сумніви, відсутні гарантії, це лише можливість, а не гарантований результат). Просимо внести відповідні зміни в оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.11.2021 11:32
Опис причини скасування:
замовник надав відповідь
Дата скасування:
05.11.2021 11:33