• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони об’єктів

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 990 робочих днів

3 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 20 000.00 UAH
Період уточнення: 04.11.2021 10:04 - 10.11.2021 09:58
Без відповіді

Авто

Номер: 07789a055b18479c91d204a456f2a712
Дата опублікування: 09.11.2021 09:36
Опис: Добрий день! Транспорт в учасника повинен бути власний чи можливе використання на підставі договору оренди? Дякуємо!
Відповідь надана

організація охорони

Номер: 9845d48d48754e1986636194428e1e7c
Дата опублікування: 08.11.2021 12:42
Опис: Чи допускається організація охорони вахтовим методом ? Чи є умови для проживання охоронників на території обєкту ?
Відповідь: Умови для проживання на територйї не передбачені. Вахтовий метод не розглядається.
Дата відповіді: 08.11.2021 14:47
Відповідь надана

Дозавантаження документів

Номер: 9fd705621ff94cda8890cd70d0e47367
Дата опублікування: 05.11.2021 15:51
Опис: Аналогічна позиція з завантаженням цінової пропозиції: 6. У разі пониження ціни під час аукціону, учасник, який знаходиться на етапі «Кваліфікація», надає оновлену комерційну пропозицію (згідно з результатами аукціону) протягом перших 24 годин (без врахування святкових та вихідних днів) з моменту переходу до розгляду пропозиції даного учасника (з моменту переходу на етап «Кваліфікація»), шляхом завантаження її сканованої копії через електронну систему закупівель "Prozorro" до документів своєї пропозиції. В Учасників технічно немає можливості щось дозавантажити у спрощеній закупівлі. Учасни хіба що на електронну пошту зможе надіслати Вам нову цінову прпоозицію.
Відповідь: Якщо буде зафіксовано найнижча цінова пропозиція, та вона пройде прийняття - оновлену пропозицію учасник надсилає по пошті
Дата відповіді: 08.11.2021 12:06
Відповідь надана

Виправлення невідповідностей

Номер: 11342c05443b43b8bbe382837ada4ea2
Дата опублікування: 05.11.2021 15:50
Опис: Доброго дня! Ви проводите допорогову закупівлю, але в документації у Вас є вимога: У разі виявлення недоліків у документах учасника або відсутності будь-якого із документів, Замовник у будь-який доступний спосіб направляє учаснику вимогу про усунення встановлених невідповідностей. Учасник протягом 24 годин після надходження вимоги до нього, має можливість усунути усі встановлені невідповідності Конкурсній документації шляхом завантаження їх у Систему. Але питання в тому, що учасники не можуть додавати документи після аукціону в спрощених закупівлях, технічно неможливо це зробити. тОму прохання виправити цю вимогу - або взагалі її прибрати, або звертайтеся на пошту до учасників.
Відповідь: Якщо технічно не можемо завантажити в систему - будемо працювати через пошту. Сподіваємось, що помилок не буде.
Дата відповіді: 08.11.2021 12:05
Відповідь надана

Платник ПДВ чи єдиного податку

Номер: 9b6e44afdb004488804a4e28fd3a8f14
Дата опублікування: 05.11.2021 15:45
Опис: Чи вірно розуміємо з Вашої документації, що учасники можуть бути тільки платниками ПДВ? Чи можливо участь і для компанії єдиного податку? Прохання уточнити .Бо у ДКТ у Вас тільки визначено про надання витягу ПДВ, про єдиний податок немає нічого. Дякуємо!
Відповідь: Так, вірно розумієте: наш поставчальник послуг - платник ПДВ.
Дата відповіді: 08.11.2021 12:01