• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони об’єктів

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 990 робочих днів

3 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 20 000.00 UAH
Період оскарження: 04.11.2021 10:04 - 10.11.2021 09:58
Вимога
Відхилено

Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції

Номер: 8a9a597be39c48c8bb1a30aa282857a5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-04-002246-a.c1
Назва: Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику, ознайомившись із протоколом відхилення пропозиції ТОВ «Крамалі», вважаємо Ваші дії такими, що не відповідають вимогам чинного законодавства, є неправомірними та дискримінаційними з наступних причин: 1) відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. 2. У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. 3. Критеріями оцінки є: 1) ціна; або 2) вартість життєвого циклу; або 3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. 4. У разі застосування критерію оцінки вартості життєвого циклу до цього критерію крім ціни товару (роботи, послуги) може включатися один або декілька витрат замовника протягом життєвого циклу товару (товарів), роботи (робіт) або послуги (послуг), а саме витрати, пов’язані з: 1) використанням товару (товарів), роботи (робіт) або послуги (послуг), зокрема споживання енергії та інших ресурсів; 2) технічним обслуговуванням; 3) збором та утилізацією товару (товарів); 4) впливом зовнішніх екологічних чинників протягом життєвого циклу товару (товарів), роботи (робіт) або послуги (послуг), у разі якщо їхня грошова вартість може бути визначена, зокрема вплив викидів парникових газів, інших забруднюючих речовин та інші витрати, пов’язані із зменшенням впливу на навколишнє середовище (довкілля). У разі застосування критерію оцінки вартості життєвого циклу, всі його складові не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 6. Якщо крім ціни замовником встановлені інші критерії оцінки відповідно до методики оцінки, до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін тендерних пропозицій/пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Таким чином, Ви керуючись даною нормою Закону самі встановили певні критерії, які учасники могли обрати для себе і які впливали на те, яке місце кожен зайняв під час електронного аукціону. Тоді постає питання: на підставі чого пропозиція ТОВ «Крамалі» була відхилена? Адже нами було обрано опцію «не платник ПДВ» і відповідно 5% не було зараховано до формування загальної ціни пропозиції. 2) Відповідно до статті 47 Конституції України: Кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. Підприємницька діяльність депутатів, посадових і службових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування обмежується законом. Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Види і межі монополії визначаються законом. Тобто всі суб’єкти господарювання є рівними, про це говорить Основний закон України, тоді чому Ви його не дотримуєтесь? 3) Відповідно до статті 4 Податкового кодексу України Основні засади податкового законодавства України: 4.1.2. рівність усіх платників перед законом, недопущення будь-яких проявів податкової дискримінації - забезпечення однакового підходу до всіх платників податків незалежно від соціальної, расової, національної, релігійної приналежності, форми власності юридичної особи, громадянства фізичної особи, місця походження капіталу; та 4.1.11. єдиний підхід до встановлення податків та зборів - визначення на законодавчому рівні усіх обов'язкових елементів податку. Таким чином, ми бачимо, що спеціальне законодавства також передбачає, що всі суб’єкти господарювання є рівними незалежно від форми оподаткування. Таким чином, Ви забираєте на себе функція законодавства та дискримінуєте учасників за формою їх оподаткування. Навіщо взагалі тоді було виокремлювати критерій оцінки – платник ПДВ чи ні??? Враховуючи, посилання на зазначені нормативно-правові акти, вимагаємо переглянути рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Крамалі» та скасувати його, в інакшому випадку ми поскаржимося на Вашу закупівлю до Державної аудиторської служби України та відповідних органів з метою захисту наших прав та інтересів!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення. Згідно з умовами Оголошення про проведення закупівлі «Очікувану вартість Замовник встановлював з урахуванням ПДВ». Відповідно до п. 4.3. Розділу 1 Загальні положення Конкурсної документації: «Закупівля на лоти не поділяється. Учасник зобов’язаний надати конкурсну пропозицію щодо предмету закупівлі в цілому. Загальною сумою в грн. з ПДВ». В поданій ТОВ «КРАМАЛІ» Конкурсній пропозиції № 1 від 12.11.2021 року вказано цінову пропозицію без врахування ПДВ, що не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення закупівлі. Отже, під час реєстрації в електронній системі закупівель такий учасник повинен вказати вартість пропозиції з урахуванням ПДВ, і саме від цієї вартості робити ставки у процесі електронного аукціону. Відповідно, за результатами електронного аукціону по даній закупівлі, що відбувся 16 листопада 2021 року, електронною системою було визначено найбільш економічно вигідною пропозицію учасника – ТОВ «КРАМАЛІ» з сумою пропозиції 1 971 000 грн. з поміткою – «з ПДВ». За результатами розгляду та вивчення пропозиції встановлено, що даний Учасник не є платником ПДВ і його цінова пропозиція зазначена в електронній системі без ПДВ, що по факту не є найнижчою, тобто найбільш економічно вигідною пропозицією серед інших пропозицій учасників, оскільки електронна система автоматично провела оцінку лише числових значень цінових пропозицій учасників незалежно чи є той чи інший учасник платником ПДВ. Саме тому, керуючись ч. 13 ст. 14 прийняте рішення відхилити пропозицію ТОВ «КРАМАЛІ» як таку, що не відповідає умовам визначеним в оголошенні.
Статус вимоги: Відхилено