-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція будівлі Київського міського будинку дитини «Берізка» з прибудовою корпусу фізичної та реабілітаційної медицини на вул. Кубанської України (Маршала Жукова), 4 в Деснянському районі» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)
Завершена
104 676 720.84
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 523 383.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 523 383.60 UAH
Період уточнення:
02.11.2021 18:01 - 08.11.2021 00:00
Відповідь надана
Щодо проведення торгів із вже визначеним переможцем ТОВ Абсолют-Клімат
Номер:
31faaa7ad31949b8959ae5dbb2a8b527
Дата опублікування:
02.11.2021 19:22
Опис:
Шановний Замовник, чи розглядаються інші переможці, крім ТОВ "Абсолют-Клімат" ? Бо тендерна документація "заточена" саме під них (всі ці магометри, інженери консультанти).
Відповідь:
Відповідно до положень статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Слід зазначити, що звернення від 02.11.2021 не містить жодної інформації щодо змісту тендерної документації або інформації про те, у чому полягає порушення Замовника під час проведення тендеру.
Закупівля за предметом: «Будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція будівлі Київського міського будинку дитини «Берізка» з прибудовою корпусу фізичної та реабілітаційної медицини на вул. Кубанської України (Маршала Жукова), 4 в Деснянському районі» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)», оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-11-02-015846-a, здійснюється з дотриманням всіх принципів, передбачених статтею 5 Закону. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у зазначеній процедурі закупівлі на рівних умовах.
Жодних дискримінаційних вимог до учасників Замовником не встановлено, а тендерна документація складена у відповідності до вимог частини четвертої статті 22 Закону, зокрема, не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тощо.
В частині вимог щодо наявності у учасника інженера-консультанта: відповідно до пункту 4-1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» інженер-консультант - фахівець із кваліфікаційним рівнем, підтвердженим органом із сертифікації персоналу, акредитованим у відповідній сфері згідно із законом, та/або суб’єкт господарювання, що має у своєму складі таких фахівців, який здійснює управління проектом, забезпечує організаційне і консультаційне супроводження комплексу робіт, пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, приймає від імені замовника відповідні рішення та виконує інші функції, визначені договором.
Відповідно до наказу Мінрегіону від 08.08.2017 № 192 «Про внесення змін до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» до завдань та обов’язків інженера-консультанта (будівництво) входить участь у контролі відповідності проектним рішенням використаних матеріально-технічних ресурсів, у перевірці обсягів виконаних будівельних робіт та якості будівельних матеріалів, у передпроектних роботах та підготовці вихідних даних щодо проектної документації на будівництво об'єкта.
Тобто, наявність інженера-консультанта визначена чинними нормативними актами та жодним чином не дискримінує учасників закупівлі.
Щодо вимоги про надання протоколів перевірки ізоляції електрообладнання мегомметром або аналогічним пристроєм, то зазначені вимоги визначені у Правилах технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258, Правилах безпечної експлуатації електроустановок, затверджених наказом Державного комітету України по нагладу за охороною праці від 06.10.1997 № 257, тощо. Виходячи з вищевикладеного надання в складі тендерної пропозиції таких протоколів не є дискримінаційною вимогою, а обов'язковою потребою згідно чинними нормативними актами.
Дата відповіді:
05.11.2021 11:14