-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція будівлі Київського міського будинку дитини «Берізка» з прибудовою корпусу фізичної та реабілітаційної медицини на вул. Кубанської України (Маршала Жукова), 4 в Деснянському районі» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)
Завершена
104 676 720.84
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 523 383.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 523 383.60 UAH
Номер:
56ab9675c33b4f8ca97841723c639276
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-03-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.10.2022 00:00
Період моніторингу:
03.10.2022 12:37 - 25.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.10.2022 № 234
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-11-02-015846-a 02.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ПП «ВЕКТОР 12» та ТОВ «Абсолют-Клімат», надання відповіді на запитання до процедури, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запитання до процедури, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом тендерного комітету від 02.11.2021 б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Абсолют-Клімат» (далі – ТОВ «Абсолют-Клімат») та приватного підприємства «ВЕКТОР 12» (далі – ПП «ВЕКТОР 12»), відповідь Замовника на запитання до процедури, оприлюднена в електронній системі закупівель 05.11.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.11.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.11.2021, протоколи засідання тендерного комітету від 23.11.2021 № 23/11/21-тк та 25.11.2021 № 25/11/21-тк, повідомлення про намір укласти договір від 25.11.2021, договір підряду від 09.12.2021 № 172/21-411, додаткова угода від 16.12.2021 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 07.10.2022.
Період усунення порушень:
25.10.2022 18:16 - 29.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.10.2022 18:16
Запити/Пояснення
Номер:
804d84ac19f3443e8db55f558dd1aa36
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.10.2022 16:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівель будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі Київського міського будинку дитини «Берізка» з прибудовою корпусу фізичної та реабілітаційної медицини на вул. Кубанської України (Маршала Жукова), 4 в Деснянському районі» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-02-015846-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Чи перераховано аванс переможцю торгів товариству з обмеженою відповідальністю «Абсолют-Клімат» (далі – ТОВ «Абсолют-Клімат») відповідно до умов пункту 4.2 договору від 09.12.2021 №172/21-411 (далі – Договір)?
У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «Абсолют-Клімат» надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до умов пункту 4.2 Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e1d3680bfad94ee1a845125caaf2c843
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.10.2022 15:25
Опис:
У комунальному підприємстві «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – КП «Інженерний центр») розглянуто запит Північного офісу Держаудитслужби від 25.05.2022 щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція будівлі Київського міського будинку дитини «Берізка» з прибудовою корпусу фізичної та реабілітаційної медицини на вул. Кубанської України (Маршала Жукова), 4 в Деснянському районі» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) (ID: UA-2021-11-02-015846-a) та надаються наступні пояснення.
Відповідно до положень частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
З огляду на викладене, для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення.
Даний запит Північного офісу Держаудитслужби опубліковано у електронній системі закупівель 04.10.2022.
Тобто, перебіг процесуального строку для надання Замовником відповіді починається з наступного дня після оприлюднення органом державного фінансового контролю запиту, з урахуванням офіційних вихідних днів.
Відтак, з урахуванням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», останнім робочим днем для надання відповіді являється 07.10.2022.
Щодо надання пояснень на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленого у відповідності до вимог державних будівельних норм і правил та затвердженого у встановленому порядку проєкту «Реконструкція будівлі Київського міського будинку дитини «Берізка» з прибудовою корпусу фізичної та реабілітаційної медицини на вул. Кубанської України (Маршала Жукова), 4 в Деснянському районі», який пройшов комплексну експертизу, про що отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом ДП "Київоблбудінвест" філія "Київ облбудекспертиза" №01-0192-21/ЦБ від 13.10.2021.
Відповідно до Розпорядження Київської міської ради від 13.10.2021
№ 2161 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28 січня 2021 року № 101» (додається) та рішення Київської міської ради від 07.12.2021 № 3698/3739 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2021-2023 роки» (додається) по головному розпоряднику бюджетних коштів – Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), у 2021 році КП «Інженерний центр», як замовнику, було передбачено видатки для фінансування робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі Київського міського будинку дитини «Берізка» з прибудовою корпусу фізичної та реабілітаційної медицини на вул. Кубанської України (Маршала Жукова), 4 в Деснянському районі».
Очікувана вартість робіт з капітального ремонту, реконструкції та реставрації визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» відповідно до розробленої та затвердженої проєктної документації.
Відтак, ґрунтуючись на експертному звіті та на зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва, була визначена очікувана вартість робіт за предметом закупівлі.
Таким чином, на підставі вищевикладеного, враховуючи наявне фінансування та необхідність виконання робіт з реконструкції будівлі Київського міського будинку дитини «Берізка» з прибудовою корпусу фізичної та реабілітаційної медицини для створення належних умов надання медичних послуг, підвищення комфортності перебування для пацієнтів та покращення матеріально-технічної бази Київського міського будинку дитини «Берізка» з прибудовою корпусу фізичної та реабілітаційної медицини на вул. Кубанської України (Маршала Жукова), 4 в Деснянському районі, була запланована та проведена вищезазначена закупівля.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до положень пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів – суб’єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КП «Інженерний центр» являється саме одержувачем бюджетних коштів.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що КП «Інженерний центр» не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», КП «Інженерний центр» не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
Щодо надання інформації та її документального підтвердження стосовно виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю повідомляємо наступне.
Відповідно до умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 2,5 відсотка вартості договору про закупівлю.
Вид забезпечення виконання договору: застава, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника: UA923226690000026005300801952, в ТВБВ №10026/0195 Ф-ї ГУ по м. Києву та Київській області АТ Ощадбанк.
У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору, ідентифікатор закупівлі ___________, без ПДВ)”.
Переможець процедури закупівлі ТОВ «Абсолют-Клімат» з ціновою пропозицією 103 891 645,44 грн. з ПДВ виконав умови пункту 6 розділу VI тендерної документації та перерахував 09.12.2021 (до підписання договору) на вищевказаний рахунок Замовника суму, яка становить 2,5 відсотка вартості договору про закупівлю, а саме - 2 597 291,14 грн.
Для документального підтвердження додається Платіжне доручення №8496 від 09.12.2021.
Щодо надання інформації стосовно перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «Абсолют-Клімат» відповідно до умов пункту 4.2 договору від 09.12.2021 №172/21-411 повідомляємо наступне.
КП «Інженерний центр» не здійснювало перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «Абсолют-Клімат» відповідно до умов пункту 4.2 договору від 09.12.2021 №172/21-411.