• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з технічного огляду та випробовувань (Обов'язковий технічний контроль транспортних засобів)

згідно додатку 1 до тендерної документації

Завершена

113 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 230.00 UAH
Період уточнення: 27.07.2017 17:25 - 08.09.2017 17:30
Відповідь надана

Порушення принципів державних закупівель

Номер: bbafedb6ae3e4145a49738f5fa81f173
Дата опублікування: 27.08.2017 13:04
Опис: Відповідно до умов тендерної документації розрахунок вартості тендерної пропозиції здійснюється у вигляді кошториса/-ів відповідно до технічного завдання щодо предмету закупівлі. Натомість в самому технічному завданні наведена форма Розрахунку вартості тендерної пропозиції. В зв’язку з чим просимо пояснити, чи є цей Розрахунок вартості тендерної пропозиції еквівалентом кошторису у розумінні Замовника? В додатку 2 тендерної документації зроблено посилання на неіснуючі нормативні документи. Так, наприклад постанова від 9 липня 2008 р. N 606 втратила чинність ще в 2011 році. Замість ГОСТ 25478 в Укаїні діє ДСТУ 3649 і таке інше. Вимоги, що не відповідають нормативно-правовим актам можуть призвести до порушення принципів державних закупівель. Технічне завдання Замовника відповідно до додатку І тендерної документації допускає можливість проведення обов’язкових технічних оглядів за допомогою пересувного вимірювально-діагностичного посту. Але ж технічний огляд можливо провести тільки на атестованій за метрологічними характеристиками ділянці з певними умовами навколишнього середовища відповідно до ДСТУ3649, Постанови КМУ №137, наказу Мінінфраструктури від 26 листопада 2012 р. N 710, наказу Мінінфрастуктури від 15.02.2012 №106. Враховуючи, що тендерною документацією передбачено можливість проведення технічного огляду на території Замовника, просимо повідомити про наявність у філії Управління магістральних газопроводів „ХАРКІВТРАНСГАЗ” Публічного акціонерного товариства „УКРТРАНСГАЗ” атестованих за метрологічними характеристиками майданчиків і умови навколишнього середовища на цих майданчиках. Це обов’язкова вимога, адже від цього залежить взагалі можливість проведення технічного огляду за допомогою пересувного вимірювально-діагностичного посту на території Замовника. В разі відсутності у Замовника відповідних умов для проведення технічного огляду за допомогою пересувного вимірювально-діагностичного посту – можливість застосування такого посту повинна бути виключена з умов тендерної документації. Враховуючи, що тендерною документацією передбачено можливість проведення робіт на території Замовника, в документації конкурсних торгів треба чітко викласти ГРАФІК проходження технічного огляду, який однозначно повинен містити: місце проведення технічного огляду, дату проходження технічного огляду в зазначеному місці, кількість транспортних засобів, що буде проходити технічній огляд в зазначений час та зазначеному місці. Це є обов’язковою вимогою, адже від цього залежить кількість виїздів пересувної лабораторії (посту) та, відповідно, вартість послуг, що будуть надаватися. Відсутність такого графіку може призвести до порушення принципів державних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Розрахунок вартості тендерної пропозиції здійснюється у вигляді «Розрахунок вартості тендерної пропозиції на закупівлю послуг (відповідно до лоту)» який наведено у додатку 1 до тендерної Документації. Зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.
Дата відповіді: 30.08.2017 12:58
Відповідь надана

Порушення приципів державних закупівель

Номер: 6f7069d20f0e4e979715ee208b41d1df
Дата опублікування: 22.08.2017 10:20
Опис: Повідомляємо про те, що Замовником внесено зміни до Додатку 2 тендерної документації, натомість в переліку змін Замовником Додаток 2 не зазначений. Вимагаємо виправити цю помилку, адже це може призвести до порушенняі приципів державних закупівель. Також просимо пояснити внесення змін до п.3.3 додатку ІІ тендерної документації. За незрозумілими обставинами можливість надання актів наданих послуг, що підтверджують інформацію щодо виконання Учасником аналогічних договорів , було виключено та залишено обов’язкове надання скан-копій договорів. Відповідно до п.1 ст.181 Господарського кодексу України допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень. Отже вимога Замовника щодо надання Учасником тільки скан-копії договору не відповідає ст.181 Господарського кодексу України та автоматично призводить до незаконної дискримінації Учасників всупереч принципам державних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо виправити це порушення принципів державних закупівель. Також незрозуміло, чим керувався Замовник, коли виключав із п.3.1. додатку ІІ вимогу щодо зазначення періоду виконання договору. Проект договору Додатку ІV не відповідає чинному законодавству України. Так, в п.2.1. містяться посилання на недійсні нормативні документи. Наприклад, постанова від 9 липня 2008 р. N 606 втратила чинність ще в 2011 році.Замість ГОСТ 25478 в Укаїні діє ДСТУ 3649 і таке інше. В розділі V проекту договору застосовується незрозуміла термінологія. Незважаючи на те, що предметом договору відповідно до розділу І проекту Договору є послуги з технічного огляду та випробувань в п.5.8. йдеться про проведення технічного інспектування дорожньо-транспортного засобу Також п.5.8. проекту Договору не відповідає вимогам Постанови КМУ № 137 від 30.01.2012, адже результатом проведення обов'язкового технічного контролю транспортного засобу може бути не тільки протокол перевірки технічного стану, а й акт невідповідності технічного стану транспортного засобу за формою згідно з додатком 4 зазначеної Постанови. Вимагаємо виправити ці помилки, адже вони не відповідають чинним нормативно-правовим актам України.
Відповідь: На запит від Учасника по торгам на закупівлю «Послуги з технічного огляду та випробовувань (Обов'язковий технічний контроль транспортних засобів)» пояснюємо наступне: - в кваліфікаційних критеріях не закладено вимоги щодо викладення договору у формі єдиного документу. Згідно ст.639 ч.1 Цивільного кодексу України (Форма договору) вказано, що договір може бути укладений у будь-який формі, якщо вимоги щодо форми договору не встановлені законом. Також не суперечить вимогам ч.1 ст.181 Господарського кодексу України та не призводить до незаконної дискримінації учасників. Стосовно інших питань будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 29.08.2017 09:49
Відповідь надана

Щодо змін тендерної документації

Номер: 0ea538ed244b46d9b9f1b67740ad4a94
Дата опублікування: 21.08.2017 18:18
Опис: Відповідно до переліку змін до тендерної документації від 21.08.2017 зміни внесено до додатку 1 та додатку 4. Натомість Замовником викладено додаток 2 та додаток 4. Поясніть будь ласка - де додаток 1 із змінами.
Відповідь: При заповненні файлу «Перелік змін» нами була допущена технічна описка. Найближчим часом скоригований «Перелік змін» буде опубліковано
Дата відповіді: 22.08.2017 12:40
Відповідь надана

Внесення змін до документації конкурсних торгів

Номер: 46f1783f9b3f4ae4b957421e532dfc2d
Дата опублікування: 04.08.2017 12:54
Опис: Відповідно до умов тендерної документації місцем надання послуг за лотом №2 в разі використання виробничої бази Учасника визначено м.Первомайське, Харківської обл. Разом з тим, відповідно до додатку 1 тендерної документації, кількість автомобілів, що перебуває в м. Первомайське складає 22 автомобілі, що менше, ніж на інших виробничих базах замовника по зазначеному лоту (а саме, в смт. Кигичівка – 25 автомобілів, в смт. Червоний Донець – 23 автомобілі, в смт. Панютіно – 38 автомобілів). Отже визначення місця надання послуг за лотом №2 в м.Первомайське є не тільки не логічним, а й таким, що порушує принципи державних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; недискримінації учасників. Так, наприклад, наше підприємство готове надати послуги в м.Лозова, що поблизу смт. Панютіно, чи с. Наталіне, що поблизу смт. Кигичівка і так далі, тобто може запропонувати більш зручний та дешевий (з точки зору логістики) варіант надання послуг. Натомість умови документації конкурсних торгів не надають нам такої можливості. Враховуючи викладене, з метою забезпечення дотримання принципів державних закупівель, просимо внести зміни до документації конкурсних торгів щодо лоту №2, а саме: виключити вимогу щодо визначення місця надання послуг – виробнича база Учасника в м. Первомаське, Харківська обл.., змінивши її на вимогу щодо максимальної відстані від виробничої бази Замовника до виробничої бази Учасника.
Відповідь: Стосовно питання внесено зміни до документації
Дата відповіді: 08.08.2017 16:22