• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з технічного огляду та випробовувань (Обов'язковий технічний контроль транспортних засобів)

згідно додатку 1 до тендерної документації

Завершена

113 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 230.00 UAH
Період оскарження: 27.07.2017 17:25 - 14.09.2017 00:00
Вимога
Вирішена

Порушення принципів державних закупівель

Номер: 4244f6bd2e5a4bbcae2b8a5bff8e55eb
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-27-000407-a.a2
Назва: Порушення принципів державних закупівель
Вимога:
В додатку 2 тендерної документації зроблено посилання на неіснуючі нормативні документи. Так, наприклад постанова від 9 липня 2008 р. N 606 втратила чинність ще в 2011 році. Замість ГОСТ 25478 в Укаїні діє ДСТУ 3649 і таке інше. Вимоги, що не відповідають нормативно-правовим актам можуть призвести до порушення принципів державних закупівель. Технічне завдання Замовника відповідно до додатку І тендерної документації допускає можливість проведення обов’язкових технічних оглядів за допомогою пересувного вимірювально-діагностичного посту. Але ж технічний огляд можливо провести тільки на атестованій за метрологічними характеристиками ділянці з певними умовами навколишнього середовища відповідно до ДСТУ3649, Постанови КМУ №137, наказу Мінінфраструктури від 26 листопада 2012 р. N 710, наказу Мінінфрастуктури від 15.02.2012 №106. Враховуючи, що тендерною документацією передбачено можливість проведення технічного огляду на території Замовника, просимо повідомити про наявність у філії Управління магістральних газопроводів „ХАРКІВТРАНСГАЗ” Публічного акціонерного товариства „УКРТРАНСГАЗ” атестованих за метрологічними характеристиками майданчиків і умови навколишнього середовища на цих майданчиках. Це обов’язкова вимога, адже від цього залежить взагалі можливість проведення технічного огляду за допомогою пересувного вимірювально-діагностичного посту на території Замовника. В разі відсутності у Замовника відповідних умов для проведення технічного огляду за допомогою пересувного вимірювально-діагностичного посту – можливість застосування такого посту повинна бути виключена з умов тендерної документації. Враховуючи, що тендерною документацією передбачено можливість проведення робіт на території Замовника, в документації конкурсних торгів треба чітко викласти ГРАФІК проходження технічного огляду, який однозначно повинен містити: місце проведення технічного огляду, дату проходження технічного огляду в зазначеному місці, кількість транспортних засобів, що буде проходити технічній огляд в зазначений час та зазначеному місці. Це є обов’язковою вимогою, адже від цього залежить кількість виїздів пересувної лабораторії (посту) та, відповідно, вартість послуг, що будуть надаватися. Відсутність такого графіку може призвести до порушення принципів державних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розрахунок вартості тендерної пропозиції здійснюється у вигляді «Розрахунок вартості тендерної пропозиції на закупівлю послуг (відповідно до лоту)» який наведено у додатку 1 до тендерної Документації. Зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення приципів державних закупівель

Номер: a67b9c0567884235b6063f8d0870f5a9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-27-000407-a.a1
Назва: Порушення приципів державних закупівель
Вимога:
Повідомляємо про те, що Замовником внесено зміно до Додатку 2 тендерної документації, натомість в переліку змін Замовником Додаток 2 не зазначений. Вимагаємо виправити цю помилку, адже це може призвести до порушенняі приципів державних закупівель. Також просимо пояснити внесення змін до п.3.3 додатку ІІ тендерної документації. За незрозумілими обставинами можливість надання актів наданих послуг, що підтверджують інформацію щодо виконання Учасником аналогічних договорів , було виключено та залишено обов’язкове надання скан-копій договорів. Відповідно до п.1 ст.181 Господарського кодексу України допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень. Отже вимога Замовника щодо надання Учасником тільки скан-копії договору не відповідає ст.181 Господарського кодексу України та автоматично призводить до незаконної дискримінації Учасників всупереч принципам державних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо виправити це порушення принципів державних закупівель. Також незрозуміло, чим керувався Замовник, коли виключав із п.3.1. додатку ІІ вимогу щодо зазначення періоду виконання договору. Проект договору Додатку ІV не відповідає чинному законодавству України. Так, в п.2.1. містяться посилання на недійсні нормативні документи. Наприклад, постанова від 9 липня 2008 р. N 606 втратила чинність ще в 2011 році.Замість ГОСТ 25478 в Укаїні діє ДСТУ 3649 і таке інше. В розділі V проекту договору застосовується незрозуміла термінологія. Незважаючи на те, що предметом договору відповідно до розділу І проекту Договору є послуги з технічного огляду та випробувань в п.5.8. йдеться про проведення технічного інспектування дорожньо-транспортного засобу Також п.5.8. проекту Договору не відповідає вимогам Постанови КМУ № 137 від 30.01.2012, адже результатом проведення обов'язкового технічного контролю транспортного засобу може бути не тільки протокол перевірки технічного стану, а й акт невідповідності технічного стану транспортного засобу за формою згідно з додатком 4. Зазначеної Постанови. Вимагаємо виправити ці помилки, адже вони не відповідають чинним нормативно-правовим актам України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На запит від Учасника по торгам на закупівлю «Послуги з технічного огляду та випробовувань (Обов'язковий технічний контроль транспортних засобів)» пояснюємо наступне: - в кваліфікаційних критеріях не закладено вимоги щодо викладення договору у формі єдиного документу. Згідно ст.639 ч.1 Цивільного кодексу України (Форма договору) вказано, що договір може бути укладений у будь-який формі, якщо вимоги щодо форми договору не встановлені законом. Також не суперечить вимогам ч.1 ст.181 Господарського кодексу України та не призводить до незаконної дискримінації учасників. Стосовно інших питань будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено