Номер:
79651924509247ac93956f9fb50d668c
Пов'язаний елемент:
Закупівля
Дата опублікування:
01.11.2021 16:12
Опис:
Добрий день. Вимога:Для підтвердження надати лист від органу оцінки відповідності щодо чинності сертифіката (ів) відповідності на ППКП, що буде використовуватись при наданні послуг, виданий на ім´я Учасника закупівлі.Дана вимога є безглуздою. Орган оцінки відповідності повинен надати лист щодо чинності ВЛАСНОГО сертифіката (ів) відповідності на ППКП, що буде використовуватись при наданні послуг?????Сертифікат містить інформацію про строк чинності. Видаліть дану вимогу
Відповідь:
Частиною 2 статті 16 Закону встановлено такий кваліфікаційний критерій, який учасники повинні документально підтвердити як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». При наданні послуг із встановлення пожежної сигналізації учаснику необхідно мати спеціально призначені для цього механізми та обладнання, одним з яких є Прилад приймально-контрольний пожежний (ППКП) системи пожежної сигналізації з можливістю віддаленого керування. При цьому, для якісного надання послуг необхідно підтвердити спроможність виконавця не лише мати наявний прилад, а й мати докази того, що вказаний прилад є справним та придатним до використання (експлуатації). Доказом справності такого обладнання є чинні сертифікати відповідності. Поряд з цим, враховуючи значну кількість наявної інформації та документів в системі Prozorro як сам прилад так і сертифікати відповідності можуть бути недобросовісними учасниками отримані шляхом скачування із тендерних пропозицій інших учасників. Окрім цього, як вказані сертифікати відповідності так і дані про прилад (ППКП), можуть бути отримані невстановленим способом від інших суб’єктів господарювання, що знову ж таки не підтвердить його легальність використання учасником торгів. При цьому, Закон забороняє Замовнику ознайомлюватись із оригіналами документів, які учасник подає в складі своєї тендерної пропозиції шляхом завантаження електронних файлів, що створює ризики підробки окремими суб’єктами господарювання документів та інформації, яка подається ними в складі пропозицій як власна.
Саме для цього, Замовником задля усунення підозр в неправомірному використанні запитуваних сертифікатів відповідності на ППКП учасниками процедури закупівлі правомірно вимагається подання листа-підтвердження від органу оцінки відповідності щодо чинності сертифіката (ів) відповідності на ППКП, що буде використовуватись при приведенні послуги.
Дата відповіді:
03.11.2021 13:44