-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Монтаж системи пожежної сигналізації в приміщеннях навчального корпусу Вищого професійного училища № 36 с. Балин Хмельницької області за адресою: вул. Горького, 1, м. Дунаївці, Дунаєвецький р-н, Хмельницька обл.
Завершена
436 400.83
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 182.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 182.00 UAH
Період уточнення:
26.10.2021 10:30 - 01.11.2021 00:00
Відповідь надана
Дипломи
Номер:
a93861515fe846bbbbb8993eca234082
Дата опублікування:
29.10.2021 17:07
Опис:
Вимога:не менше 2-х кваліфікованих працівників з наданням оригіналу або належним чином завіреної копії диплому та наказу про прийняття його на роботу або іншого документу що підтверджує трудові відносини із вказаним працівником. Дана вимога є дискримінаційно, адже для присвоєння робітничої кваліфікації працівники можуть проходити навчання в закладах 1-2 рівня акредитації. I рівень — технікум, училище, інші прирівняні до них заклади вищої освіти; II рівень — коледж, інші прирівняні до нього заклади вищої освіти Тобто не всі освітні заклади можуть надавати. дипломи.Дані заклади можуть надавати свідоцтво, або сертифікат, або посвідчення, або інший документ про присвоєння відповідного розряду для виконавців робіт.
Відповідь:
Доброго дня.
Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Замовником встановлено вимогу щодо кваліфікації працівників «Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників, за підписом уповноваженої особи учасника, повинна містити інформацію про посаду, спеціальність, досвід роботи. В інформаційній довідці про наявність кваліфікованих працівників обов’язково зазначається інформація про наявність в учасника працівників, які мають досвід роботи, пов’язаних з монтажем, установкою, обслуговування, ремонтом тощо пожежної сигналізації, зокрема в кількості не менше 2-х кваліфікованих працівників з наданням оригіналу або належним чином завіреної копії диплому та наказу про прийняття його на роботу або іншого документу що підтверджує трудові відносини із вказаним працівником. Учасник повинен мати в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають посвідчення про наявність не менше 3 (третьої) групи допуску з електробезпеки (в кількості не менше двох працівників) які будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів. На підтвердження необхідно надати копії свідоцтва (посвідчень, тощо) про допуск до робіт з електробезпеки, що є дійсними на кінцеву дату подання пропозицій.».
Для підтвердження Учасником вимог щодо кваліфікації працівників необхідно надати посеред іншого: оригіналу або належним чином завіреної копії диплому та свідоцтва (посвідчень, тощо). Замовником встановлено вимоги відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо наявності в Учасника працівників з відповідною освітою та документами щодо робітничої кваліфікації. Вами описана скарга щодо присвоєння робітничої кваліфікації працівнику, що дійсно може бути підтверджено відповідним посвідченням/свідоцтвом яке видано технікумом, училищем, іншим відповідним сертифікованим закладом. Щодо надання у складі пропозиції дипломів, повідомляємо щоб підтвердити дану вимогу Учаснику необхідно надати відповідний документ про освіту працівника.
Дата відповіді:
03.11.2021 16:26
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
156e41de3a9a4c278f72ffa97f5be9ea
Дата опублікування:
29.10.2021 17:06
Опис:
Вимога:Відгуки повинні бути датовані від дати оголо-шення даної закупівлі. Вимога до датувавання відгуків датою оголошення даної закупіввлі є дискримінаційними і створює штучні перепони для учасників закупівлі і є порушенням ст.5 п.4 і ст.22 п.4 Закону про публічні закупівлі. Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Добрий день.
Вимоги ТД розроблені Замовником з дотриманням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», та керуючись відповідними наказами та роз’ясненнями.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у ТД, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв.
Тобто, Замовником із врахуванням положень ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні критерії, які зазначені у ТД та дані критерії встановлені для всіх потенційних Учасників одні, що не створює умов за яких дискримінується можливість потенційних Учасників щодо участі у даній закупівлі. Дане право зазначено у відповідній статті, яким скористався Замовник для відповідного підтвердження аналогічного досвіду для розуміння якості, строків та інших відомостей згідно встановленої вимоги щодо аналогічного досвіду.
Повідомляємо, що у ТД вказані відповідні вимоги щодо відгуку. Також, у ЗУ «Про публічні закупівлі» не вказано обмежень/рекомендацій щодо проміжку часу за який повинен бути наданий Відгук. Замовнику важливо ознайомитись із оновленими датованими від дати оголошення даної закупівлі відгуком/рекомендаційним листом від контрагентів потенційного Учасника щодо належного виконання предмету Договору та наявності/відсутності претензійно-позовної роботи.
Дата відповіді:
03.11.2021 16:25
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
4ba2a70debc74564ab1e648c415979a6
Дата опублікування:
29.10.2021 17:05
Опис:
Вимога:Учасники надають лист підтвердження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України.
Зазначена вимога керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено:
И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність.
И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт.
Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020.
У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки.
Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки.
Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані. Видаліть дану вимогу як дискримінаційну.
Відповідь:
Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо: відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В даному випадку для контролю за якісним використанням бюджетних коштів Замовником прийнято рішення про включення до складу комісії по огляду наданих послуг з монтажу системи пожежної сигналізації, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС не як представників третьої сторони (інспекційного органу), а як фахівців, що здійснювали заходи державного нагляду (контролю) та надавали відповідний припис для усунення виявлених порушень, в тому числі щодо необхідності обладнання систем протипожежного захисту.
Також, звертаємо вашу увагу, що вищевказаний орган має контролюючі функції в межах яких здійснює перевірку безпосередньо наявності та функціонування пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу тощо, у зв’язку з чим встановлює приписи та зауваження щодо усунення порушень, а також може накладати відповідні штрафні санкції щодо недотримання правил по встановленню/функціонування пожежної сигналізації і припинення функціонування закладу до усунення наявних порушень.
Слід звернути увагу, що Замовник має негативний досвід за попередньою закупівлею щодо неякісного надання послуг (маємо відповідні документи), у зв’язку із чим включено дану вимогу.
Потенційний Учасник не позбавлений права звернутися до територіального органу ДСНС з відповідним листом про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті. Також, Замовнику не відомо фактів відмови щодо погодження включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС. Виконання даної вимоги забезпечить Замовнику уникнути негативних наслідків у майбутньому, що не суперечить та відповідає вимогам ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також, щодо твердження «Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо» повідомляємо, що саме для того щоб було перевірено відповідність змонтованого систем протипожежного захисту. Замовнику відомі факти неналежного, неякісного надання послуг з подальшими негативними наслідками які вплинули на припинення функціонування установи до виправлення порушень.
У зв’язку із вище викладеним Учасником не доведено неможливості виконати вказану вимогу, тому у Замовника відсутні підстави для внесення змін.
Дата відповіді:
03.11.2021 16:25
Відповідь надана
лист підтвердження від територіального органу ДСНС України
Номер:
a84cc47f188c424393ac47e43fdd571f
Дата опублікування:
26.10.2021 16:34
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації вказана настпуна вимога: "Учасники надають лист підтвердження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України." Просимо змінити дану вимогу, так як окрім територіального органу ДСНС існує ще і центральний орган ДСНС. Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня.
Враховуючи ст..64-67 Кодексу цивільного захисту України та відповідно до И.1.2. ДБН.В.2.5.-56:2014 для оцінки (перевірки) відповідності СПЗ замовником робіт може бути створена комісія з представників замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій та представників третьої сторони тощо. Порядок та тривалість роботи комісії визначається замовником. Враховуючи вищевикладене, замовником прийнято рішення зазначити в тендерній документації вимогу щодо надання учасниками листа погодження від органу ДСНС України, саме в Хмельницької області щодо включення до складу комісії по огляду наданих послуг з монтаж системи пожежної сигналізації в приміщеннях навчального корпусу Вищого професійного училища № 36 с. Балин, згідно предмету закупівлі, представників ДСНС України, саме в Хмельницькій області для прийому в експлуатацію даних послуг. Адже, виходячи із досвіду, Замовник мав негативні наслідки за однією із закупівель за аналогічним предметом закупівлі, а саме Учасником не було дотримано усіх вимог технічного завдання, що призвело до реальних негативних наслідків зі сторони контролюючого органу.
В даному випадку для контролю за якісним використанням бюджетних коштів Замовником прийнято рішення про включення до складу комісії представників територіального органу ДСНС. Разом з тим повідомляємо, що оскільки об’єкт Замовника, на якому будуть надаватись послуги, знаходяться на території Хмельницької області, територіальним органом, до якого може звернутись Замовник, з метою включення представників ДСНС України до складу комісії по огляду наданих послуг з монтаж системи пожежної сигналізації в приміщеннях навчального корпусу Вищого професійного училища № 36 с. Балин, згідно предмету закупівлі, є ДСНС України, саме Хмельницької області. Тобто, саме територіальний орган ДСНС України Хмельницької області здійснює контролюючі функції, отже Замовником прийнято відповідне рішення щодо включення у ТД даної вимоги у відповідному формулюванні. Викладене вище свідчить про дотримання Замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, тому внесення змін до тендерної документації не є необхідним.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді:
29.10.2021 15:30